Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio z phII do phI


Rekomendowane odpowiedzi

Do zmieniarki, musi być radyjko, które obsługuje zmieniarki. Ja osobiście mam radyjko bez możliwości sterowania zmieniarką. Zastanawiam się nad założeniem radia nie fabrycznego, ażeby mieć ciekawszy dźwięk, bo niestety fabryczne PHILIPSY nie posiadają najlepszego dźwięku. Szkoda mi tylko sterowania przy kierownicy. Co do zmieniarki, to w moim przypadku musiał bym zmienić na radio z możliwością sterowania. Dokupić zmieniarkę i kabel (też kosztuje parę PLN).

:) Muszę się jeszcze zastanowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gajowy, kupujesz ramkę, która zmniejsza otwór i za małe pieniądze starszego Soniaka + zmieniarka pod siedzenie, do tego za grosze dżoja z Sony i masz to czego potrzebujesz :)

Piszę z własnych doświadczeń bo sam takowe posiadam. (oprócz sterowania pod kierownica bo mi niepotrzebne)

Oczywiście przy zmianie radia zapomnij o działającym wyświetlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym radiem od ph2 nie jest tak do końca hop, nie pasuje wtyczka do podłączenia wyświetlacza a bez tego się nie obędzie bo nie wpiszesz kodu do radia (na tą chwile nie jestem pewien czy od pilota wtyczka też jest inna, na jutro to mogę sprawdzić). I teraz tak bo pewien znajomy powiedział że był w serwisie Renault i powiedzieli mu tam że nie ma takiej możliwość podłączenia starego wyświetlacza, natomiast inny kumpel (który przejął to radio) kupił samą końcówkę i dosztukował do starego wyświetlacza i mu działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam. Oswiezam wątek. Poniewaz moje radio w M1 PH2 zaczyna coraz bardziej szwankowac, a radia z M2 stoją na alledrogo po 150zl to pytanie czy komus sie udalo wymienic i radio z M2 wrzucic do M1 PH2.

 

Podejrzewam ze moze trzeba by przelutowac kilka kabelków-ale to nie problem. Pytanie czy wyswietlacz i pilot od M1PH2 da sie podpiąc do radia z M2.

 

Tak przy okazji pytanie-macie moze pomysl co moze byc przyczyną ze moje radio nie czyta płytek CD az sie porządnie nie zagrzeje. Tzn jak jest zimno to mam error-a po 20 minutach jazdy juz jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji pytanie-macie moze pomysl co moze byc przyczyną ze moje radio nie czyta płytek CD az sie porządnie nie zagrzeje. Tzn jak jest zimno to mam error-a po 20 minutach jazdy juz jest OK.

 

Wilgoć na płytach oraz na laserze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam tą wilgoć. Dziś miałem podobnie, wsiadłem rano o 7-ej, wszystko było dobrze, ale po około 5 minutach jazdy, kiedy szyby zaczęły parować wyrzuciło płytę, ponowne wciśnięcie wyświetliło ERROR wyrzut płyty, obejrzałem była cała zaparowana, przejechałem ją specjalną szmatką do okularów i było git. Trzeba samochód dobrze wysuszyć, ale przy obecnych zmianach temperatury będzie to ciężko utrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że też miałem taki pomysł ze to wilgoć. Więc kilkakrotnie juz sprawdzałem i wyjmowałem płytę, nie bylo na niej ani śladu pary. Przecierałem szmatką, siadałem na niej dupskiem i ogrzewałem, ciepłą :mrgreen: płyte wsadzałem do radia i dalej nic. Wydaje sie ze albo ta para jest tylko na laserze albo to jakis inny problem. Dzisiaj przyniosłem radio do domu, rozkręcilem i troche pałeczką do uszu przetarłem laser. Jutro rano założę i w ciągu najblizszy kilku dni sie okaze czy problem sie rozwiązał czy nie.

 

 

A orientuje sie ktos jak wygląda kwestia przekladki radia z M2 do M1. Chcialem jakies radio na MP3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommi3737, nie ma sensu się pakować w fabryczne radio z m2. Za 2 stówy można kupić w markecie najprostsze markowe radio z mp3, które rozłoży na łopatki fabryczne radyjko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie cytujemy całego posta, jeśli odpowiadamy bezpośrednio pod nim. Używamy też polskich znaków.

Hmm w sumie to zdaje sobie sprawe z tego ze to jest naprostsze rozwiázanie ale jednak komfor i przyzwyczajenie korzystania z pilota przy kierownicy i wyswietlacza na rodku bierze góre.

 

[ Dodano: 2010-11-20, 09:54 ]

Gdyby kogos interesowalo to po wyczyszczeniu lasera w radiu jest zdecydowanie lepiej, tzn do tej pory ni emialem problemu z odczytem plyty a najzimniej byly 3 C.

 

 

-Przy minus 3 C tez dziala od razu-wiec problem rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam szukałem o tym i nic nie znalazłem, a więc czy da się jakoś zamontować oryginalne radio philipsa CD z ph2 do ph1, mam kaseciaka i jak przymierzałem to nie pasowały dwie wtyczki, od wyświetlacza i prawdopodobnie od pilota. Znacie jakiś sposób na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!