Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane i miejsce dla kierowcy ustawienie kie


kepa416

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się was pytać Drodzy Użytkownicy co sądzicie na temat miejsca kierowcy za kierownica w Megane ?

-Spotkałem się z opinią że jest tam bardzo mało miejsca.

-Czy nie macie problemów np z bolącymi nogami kostkami gdy jeździcie tak żeby było fajnie kręcić w mieście a nogi nie cierpły.. Czy wam też się wydaje że jest albo wygodnie albo bezpiecznie ?

-Jakie są wasze upodobanie w sprawie ustawienia wysokości fotela i kierownicy czy nisko i sportowo czy wysoko jak w Scenic-u ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam M1ph1 z regulacją wysokości kierownicy oraz wysokości fotela, regulacje w odcinku lędźwiowym, i nie narzekam, da się dostosować pozycję. Miałem okazję jeździć meganką 2 i też nie narzekałem, chociaż to tylko po mieście. A osobiście wole fotel i kierownicę w miarę wysoko ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Meg II PHI i podobnie jak kolega, regulację kiery w dwóch płaszczyznach, fotel z reg. wysokości i podparcia odcinka lędźwiowego.

Jeszcze nie kombinowałem dużo z ustawieniami, ale miejsca za kierownicą jest bardzo dużo, na nogi spokojnie starcza, nad głową mam spory luz - a mam 186cm wzrostu.

Jedynie zapinanie pasów mnie wkurza, bo przez szeroki podłokietnik mało tam miejsca.

Wysoko fajnie się siedzi, łatwiej manewrować, widać więcej przeszkód, lepiej widać też przód auta (fatalnie przy niskim ustawieniu, bo nie widać maski).

Jedyna wada takiego ustawienia, to światła sygnalizacji. Jak się podjedzie normalnie na światła, to trzeba się schylać, żeby zobaczyć, czy się światła zmieniły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna wada takiego ustawienia, to światła sygnalizacji. Jak się podjedzie normalnie na światła, to trzeba się schylać, żeby zobaczyć, czy się światła zmieniły.

 

moja największa bolączka i często o słupek głową wadze :/

 

Ale znów jak nisko to się wpada w fotel jak kubełek a jak wysiąść trzeba to ciężko ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam scenika nie wiem czy to cos da, ale kierownice mam ustawiona max w dol a fotel do polowy w gore tak zebym wszystko dobrze widzial, bylo mi wygodnie i komfortowo :):) na dluzsze odcinki nienarzekam, wrecz przeciwnie :)

 

Podobno samochody marki Renault robione sa pod katem wygody i komfortu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam megane i ciężko mi ustawić fotel :-/ ale po dłuższej jeździe idzie się przyzwyczaić. Największy problem mam z ustawieniem odległości. Do kierownicy mam ok ale pedały troszkę za blisko :-/ No i ten zagłówek. Mam wersje z tym najzwyklejszym i jak mam oparte plecy to głowę mam w powietrzu a jak ją oprę to trochę niewygodnie bo patrze gdzieś w niebo :-? Jak będę miał kiedyś kasę to kupie regulowane zagłówki wtedy pewnie będzie lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ten problem co ja jak dam fotel ząbek dalej to nogi nie bolą ale ręce daleko a znów dam do przodu to nogi bolą a ręce fajnie choć trochę mało miejsca się robi. ;]

 

A czytaliście o sugerowanych bezpiecznych ustawieniach fotela takich ze całą stopa ma dociskać podstopnicy sprzęgło nie palcami tylko ta częścią poniżej jesli położymy na 12 rękę nadgarstkiem ma być lekko zgięta w łokciu tak samo jak noga gdy wciśnie się sprzęgło do końca.

 

Lecz niestety ta technika jest trochę niewygodna, moja prawa noga cierpi wtedy kostka boli i cierpnie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie fotel i pozycja za kierownicą była całkiem OK - miałem opuszczony maksymalnie w dół i oparcie dość pionowo - mnie tak odpowiada. Co do bolącej kostki to mnie czasami bolala prawa kostaka - ale to od nawiewu na nogi - jak zamknąlem nawiewy na nogi to bylo ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!