Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy czy w Sceniku jest możliwość że od rozładowanego aku może przestawić się zapłon na kompie albo komp rozkodować.Po naładowaniu aku auto nie odpala kontrolki wszystkie gasną rozrusznik kręci a silnik ani drgnie.Podłączenie do kompa diagnostycznego coś pomoże?Ma ktoś jakiś pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwarcia nie było wszystko wyszło po zerwanym pasku wielorowkowym ale jak się zerwał to go wyciągłem i pojechałem do domu na samym aku ,potem ładowanie aku całą noc założyłem pasek i teraz nie chce zapalić.Już mi się pomysły skończyły sprawdziłem chyba wszystko więc zostaje tylko podłączenie do kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz alarm, immo? Bo one mogą dawać takie efekty.

Raczej wątpię żeby coś się stało z jakimiś czujnikami na silniku.

Jeszcze raz sprawdź bezpieczniki również te pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po podłączeniu aku w silnikach 16V wiem że potrzeba odczekać jakiś czas na włączonym silniku coby złapał swoje ustawienia bo inaczej przerywał. Tak było w 1,4 16V u mojego wujka. Zaś odpalać to musi po wyciągnięciu baterii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alarm działa poprawnie imo też rozpoznaje klucz kontrolka od imo nie szaleje.No to wychodzi chyba najczarniejszy scenariusz prawdopodobnie przestawiony rozrząd a związku z tym wiadomo co :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak przestawiony:?:

U mnie było tak, też po zerwaniu paska, że silnik zapalał i natychmiast gasł. Przy gazowaniu pracował.

Jeżeli zapali, po "przegazowaniu" w momencie zapłonu, zrób test. Najpierw zdejmij cały układ pobierania powietrza do silnika, łącznie z filtrem. Jeżeli zapali to do filtra włóż rękę, nie powinieneś wyczuć "dmuchania" z silnika. Jeżeli będzie to występowało na bank masz przestawiony rozrząd.

Czy jak zerwał się pasek to wkręcił Ci się on w koło pasowe?

Napisałeś wcześniej, w innym temacie, że po zerwaniu paska dojechałeś do domu.

Ja już nie ruszyłem :!:

Moim zdaniem problem jest w elektryce.

Sprawdź czujnik położenia wału korbowego.

Jeszcze jedno :!: Pompa paliwa pracuje B) Podaje paliwo B) Auto stoi w ogrzewanym garażu czy pod chmurką B) Może w międzyczasie zamarzł filtr paliwa B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się wyjaśniła,przeskoczył pasek rozrządu o 4 ząbki silnik zmienił się w puzzle 100 elementów.Jest już w rękach znajomego mechanika więc za jakiś tydzień do odbioru wartość robocizny 3000 :-x .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3000

:shock:

A nie wyszłoby taniej kupić używkę z anglika?

Wiadomo, że teraz będziesz miał pewny silnik, ale koszt na prawdę duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych 3 tysiakach są zawory,panewki albo popychacze zapomniałem które ,cały kompletny rozrząd,pompa wody,płyn chłodniczy,olej,planowanie głowicy i komplet uszczelek,napinacz paska wielorowkowego,rolki i sam pasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydało mi się sporo, bo w ASO gość płacił ok 2tys zł za remont silnika dCi (tez strzelił pasek). W moich okolicach chyba jest jednak trochę taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie co to był za remont?

kudlaty, Nie to Cię namawiał, ale sprawdź sobie alternator, koszt jakieś 100-150 zł ale i tak wszystko masz już na wierzchu, w zamian za niego nie wymieniaj pompy wody. O ile się nie mylę masz ją napędzaną paskiem akcesorii. Jak nie cieknie to jej nie wymieniaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!