Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

robilem we wroclawiu u autoseba . po skonczeniu zostalem poinformowany ze moment jest nisko poniewaz jest nieszczelnosc albo turbina niewydala ale raczej napewno nieszczelnosc pytalem sie gdzie to moge zrobic to mowil ze zalatac za 50zl .. i jakby bylo cos nie tam to przyjechac

. KriSSo, silnik zdusilem dopiero po chwili bo szybko wybieglem otworzylem maske bo myslalem na poczatku ze zaciela sie linka od gazu autko wylaczylem gdzies po 30 sekundach silnik chodzil tak jakby zostal na 3 tys i caly czas tym samym dzwiekiem .. a co do chipa to gwarancja obejmuje to tylko nie wiem czy to uwzgledni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem firma która Ci robiła soft powinna sie poczuwać do tego... jak wcześniej pisałem nie powinni pakować softa jeśli turbo nie było sprawne na 100%.

Regeneracja turbo to troche kosztowny wydatek... nie mówiąc już o nowym... :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autoseba, ehhhhh no tak.............. postać znana w branży. Kurna chata, to Ty masz DYNOSOFT we Wrocławiu, czyli jedną z najlepszych firm w Polsce i jedziesz gdzieś indziej? A tyle razy się mówi - ludzie nie oszczędzajcie na chiptuningu....

 

Dobra, nie ma co mędrkować, masz nauczkę na przyszłość. Trzeba będzie poszukać nowej/używanej turbinki. Ale jest szansa, że po wymianie wszystko będzie okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rambolipamboli, nie przejmuj sie jeśli silnik nie był przegrzany to nic mu sie nie stanie, gorzej by było jak byś jechał jakiś czas bez oleju. Jeśli tylko wystygł no sucho to nic mu nie będzie... jutro poszukaj turbinki albo oddaj tą do regeneracji i na pewno będzie wszystko ok ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stanolem w miejscu i wtedy sie to zaczęło auto nie przejechałem

Wtedy nawet centymetra , jak dymilo to silnik stał chwilę tak

PochodZił Darzylo wyrzygac i spalić cały olej teraz sie już nie dziwię dlaczego mi zabrało 60 nm po chipów turbo było już skończone ale gościa co to robił i tak

Nie usprawiedliwia ze zamiast mi powiedzieć E

Turbina jest na Zdechnieciu to zrobił i dopiero wtedy powiedział . Mam

Nauczkę na przyszłość a co do turbiny to myślałem kupić nowa orientuje sie

Ktoś jakie są koszty

Turbiny i jej założenia ? OcZywiście aso odpada :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli tak to raczej wszystko będzie ok z silnikiem ;-) koszt turbiny zależy od rodzaju... sprawdz jaką masz turbinke i poszukaj w necie. Taniej jest regenerować tylko trzeba poszukać dobrej firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item629554500_laguna...osprezarka.html

http://www.allegro.pl/item629553324_laguna...osprezarka.html

Roznia sie tam jakimis czesciami i dwie stowki jest w tym roznicy jutro bede dzwonil to sie wiecej o tym dowiem . firma z tego co czytalem cieszy sie dobra renoma . Mial ktos u nich regeneracje ?

Jezeli ktos decyduje sie na chipa i ma wiekszy przebieg ja mialem 173 544km to moze niech pomysli o zmianie turbiny bo u mnie nic sie nie zanosilo kiedys odczulem brak mocy ale sie chyba do niego przyzwyczailem bo wydawalo mi sie ze to tylko chwiloe a tu prosze :D

ps. pasuje ta turbinka do meganki II 03' motor 120ps ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz typ silnika F9Q800 to prawdopodobnie masz turbo GT1749V , ale najlepiej jest sprawdzić na starej jakiego jest typu... trzeba spisać typ i wszystkie oznakowania podane na niej i wtedy poszukać. Z tego co widziałem na necie to około 1000zł sie wyrobisz za używaną. Ale jeśli jesteś z Krakowa to może podejdz sobie na ul. Kosocicką do firmy Detech (jest ich strona w necie) i zregeneruj starą ,bo wiesz jak jest z używkami z allegro... jak sie coś stanie to gdzie będziesz pózniej szukał gościa...?

Turbinek najlepiej szukać blisko domu ;-) Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowalem sie na ta turbine . dzownilem do goscia pelen profesjonalizm bylo pytanie czy jest z chipowane kolo w srodku bedzie wieksze zeby odprezyc turbine . jestem dobrej mysli :D jak zrobie wszystko postaram sie zrobic fotki i zdac relacje .

Dzieki za pomoc . Pozdrawiam

http://www.allegro.pl/item629553324_laguna...osprezarka.html

 

Proszę zapoznać się z zasadami pisania postów na forum - tu nie GG :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rambolipamboli, firma Garret nie udostępnia już oryginalnych części do regeneracji turbin ze zmienną geometrią.

Każdy z fachowców regenerujących turbiny bedzie sie wydawał dla nas fachowcem... :D

Zestawy naprawcze do turbin produkuje firma mellet.

Wszystkie warsztaty, oprócz autoryzowanego garreta robią turbo wlaśnie na podzespołach tej firmy.Tak,że takie bajki typu najlepsi w Polsce albo NOWA :roll: turbina za 3 tys mozna włożyc między książki.

Garret regeneruje swoje turbiny na orginalnych częściach i kosztuje to ok 3 tys.Za nówke sztuke od nich trzeba dać 2x tyle :-/

 

link do gościa,ma same pozytywy http://www.allegro.pl/item634435278_turbin...dci_okazja.html

Tylko podkreślam,że ja Cię nie namawiam na niego,ot taka ciekawostka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, popatrz bo gosc mi mowil ze wieksze kolo wsadzi do srodka ze to ma jakas sdrednice 34/7 a da troszke wieksze zeby odprezyc turbo . bo nie wiem jak sie teraz zachowa turbina czy nie wymienie jej za 3 miesiace bo znowu stanie sie to samo .

 

Proszę zapoznać się z zasadami pisania postów na forum - tu nie GG :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ramboilipamboli, spokojnie... takie rzeczy robi sie z turbinami jesli moc silnika jest zwiększona, turbo chodzi wtedy na większym ciśnieniu i dobrze jest je odelzyć. Problem polega na tym żeby gość który to robi miał o tym pojęcie.

Ja też w przyszłosci planuje wsadzić do turbo większe wiatraki, ale narazie wsadzę tylko większy ic + orurowanie, bo za turbo hybryde i ic na wymiar wyszło mi ponad 3000! narazie mnie nie stać na obydwie zachcianki ;-)

 

Proszę zapoznać się z zasadami pisania postów na forum - tu nie GG :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, waldek zamowilem ta co mi pokazales.

Mam pytanie odnosnie zywotnosci turbin po modzie gosc mi mowil ze one padaja jak muchy raz rok raz miesiac :-? .. ile wasze turba przejechaly juz na modzie ? i czy robiliscie cos z nimi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!