Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crash75, zgadzam sie, jak dolot i przelot będzie "pusty" to turbina będzie się zachowywała jak nagrzane żelazko na tafli lodu, będzie osiągać za duże prędkości w zbyt krótkim czasie. Będzie efekt jakby zdmuchiwania świeczki (turbo będzie dusić cylindry) a nie dodawania mocy. Duża przenośnia ale tak to się odczuwa.

póki co u mnie dolot pociągnięty z przodu zderzaka filtr MBC. turbo chwilowo dmucha do 1.7bara a cały czas na 1.4. po wywaleniu 2 katów 2 i 2 tłumików - jeden kat został zaraz za turbiną hamowania powiedziała +10KM (wcześniej koło liźnięte)

1.9dci 120km wyciągają 150km i około 320niutków, w zależności od parametrów wyjściowych

co to za chip :mrgreen: gdyby zrobił 180 to nie dziwiłbym się ale 30 KM to śmiech na sali

przyrost mocy ze 102KM do 135KM, a moment 240NM do 350nm

seria to 200Nm przy 102KM wiec na pewno nie otrzymałeś takiego prezentu w wysokości 40Nm...tyle Nm to nie wytrzyma(350Nm) sprzęgło seryjne - max do 300Nm a znajomy miał 280Nm i po ok 7 miesiacach nowe sprzęgło sie skończyło - fakt że się trochę ściga. a co do tego wykresu to wątpię aby samochód wytrzymał tym bardziej renufka i jej skrzynia pierdyknięcie takiego momentu <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam i nie narzekam - 150KM z serii(tyle pokazał wykres-98KM) :-P - tylko trzeba umieć jeździc z głową a to u niektórych kierowców.... <ok> ps. ...zero dymienia, zero oleju w IC.... skrzynia seria CJ5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommi, co to wylotu to jak myślisz czemu wszystkie renomowane firmy tłumikarskie nie ruszają w dieslach wylotu oprócz końcowego tłumika??? Wylot w dieslach jest bardzo wrażliwy na zmiany. Mam pytanie czy wszystkie graty masz seryjne? bo jeśli tak to nie wiem czy jest sie z czego cieszyć jeśli seryjna turbina na seryjnym programie dmucha cos koło 1 bar i przy ostrej jezdzie potrafi się nagrzać do 400 stopni, to pomyśl sobie jak musi sie nagrzewać przy 1,7 bar, tak jak jest u Ciebie... No ale jeśli według Ciebie jest wszystko ok, to bezawaryjnej życze... ;-)

 

P.S.

Nikt Ci niczego nie zazdrości... na chipa stać każdego ;-) a o zazdrości pogadamy jak Twoja furka wysra turbo, a my będziemy swoimi jezdzić dalej... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommi, co to wylotu to jak myślisz czemu wszystkie renomowane firmy tłumikarskie nie ruszają w dieslach wylotu oprócz końcowego tłumika???

to co do diesli to się mylisz - u mnie większość wiary wywala katy i nawet tłumi(mówię o dieslach) aby zostawić ostatniego przelotowego - wiec skoro zauważyłem już po samej jeździe ze fura się odmuliła i do tego dupohamowania coś powiedziała, wiec się mylisz hamowania prawdę tobie powie - inaczej jest w F7r

Mam pytanie czy wszystkie graty masz seryjne?

zmienione sprzęgło na mocniejsze,zamach liźnięty delikatnie, inni IC centralnie z przodu

póki co po założeniu zegara to zamiast dmuchać kolo 0.9bara to dmuchała 1.4 - nic w to nie ingerowałem(taka już była), Co to EGT to faktycznie na serii (przed Chipem) to było przy ostrym pałowaniu było koło 350st teraz wiadomo trzeba bardziej uważać, ale dzieki innemu Ic i lepszemu usytuowaniu go dopiero przy ok 190Km/h (startując od 0) wzrasta do 800st.

o pomyśl sobie jak musi sie nagrzewać przy 1,7 bar, tak jak jest u Ciebie...

tylko, że te 1.7 to dmucha tylko przez chwilę a nie cały czas. u najomego dmuchała do 2 barów i turbo wytrzymywało (seryjna odbudowa) nie musze myśleć bo widzę co sie dzieje z silnikiem- 3 zegary w słupku - EGT, temp oleju i ciśnienie turbo wiec monitoring silnika jest na bieżąco a jazda powyżej 0.8 bara to dopiero jak olej rozgrzany, dlatego mówiłem o jeździe z głową

No ale jeśli według Ciebie jest wszystko ok, to bezawaryjnej życze... ;-)

dzięki - póki co jest wszytko oki wszystko daje radę :-P

Nikt Ci niczego nie zazdrości...

to dobrze ale widząc wypowiedź to różnie można to odebrać ;-)

na chipa stać każdego ;-)

z tym różnie bywa

a o zazdrości pogadamy jak Twoja furka wysra turbo

a jednak musiałeś nawiązać <ok> - nie ma szans - sprawdzałem wirnik - zero luzów na wiatraku, zero oleju w rurach a przekulane 163 tys i nic nie robiłem z nim

a my będziemy swoimi jezdzić dalej... ;-)

póki co na to się nie zanosi a mina kierowców (pancerwagów) bezcenna bo "seryjny" francuz daje im radę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj byłem w Walbrzychu u kolegi który sie ogłasza u nas na forum na stronie głównej (tunerforce).Poprawiałem program bo mi trochę za mocno na czarno dmuchał z wydechu.

Szczerze mogę go polecić userom z okolic.Kompetentna i miła obsługa.Auto przed i po modyfikacjach zhamowane,kopcenie znikło.Sumując jestem bardzo zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!