Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Duże spalanie..problem nie do wyleczenia:(po


kamil_r

Rekomendowane odpowiedzi

NIe wiem do ilu powinno pompować? Można to prześledzić maxi ecu czy lepiej wstawić na jakąś hamownię? Sprawdzałem podczas jazdy i maxymalnie ładowało około 2,5 bara, Jeśli dobrze rozumuję to ciśnienie atmosferyczne ok 1 bara i doładowanie max 1,5 bara suma sumarum łącznie powinno być 2,5? Ogólnie mam wrażenie że na niskich obrotach jest zamulone a ciagnie od 2,5 tys.

Edytowane przez Obiboc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie podczas jazdy dymku nie puszcza, no chyba że przy ostrym bucie się zdarzy. Na moje oko wsio w porządku. Raz zdarzyło się mi straszne kopcenie. Coś tam sprawdzałem pod maską, odpaliłem auto i kopciło a na parkingu została kupa sadzy. Po zgaszeniu odpaleniu jeszcze chwile po kopciło i przestało. Więcej takich numerów nie było. Mam jakiś błąd tyle że MAxi ECU Odczytuje go jako DF772 ( w serwisówce tego nie mam ) jest DF 771 ( zawór na Rampie ) i DF 773 OBWÓD REGULATORA CIŚNIENIA( Parametr z maksym. wartością graniczną coś podobnego mówi MAxi ECU). Ale o turbinie nie ma informacji. Co prawda gdy byłem na wymianie EGR mechanik mówił, że są błędy turbiny i egr ale jeden jest zależny od drugiego. Gdy egr nie działa prawidłowo turbo głupieje co jest logiczne. Gdy check nie będzie się zapalał jeździć. Check się nie zapala, więc jeżdzę ale spalanie mnie wkur... było 5,5 jest z problemami 7.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no i dobra z okazji ferii swoich dzieciaków będę musiał się zadekować na tydzień w domu przy okazji podstawie auto do serwisu. Niestety komputer nie przekłamuje i fura naprawdę pali 7 litrów na 100. No nie do końca 6,89. Ręce opadają.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może faktycznie potencjometr gazu, wczoraj podczas spokojnej jazdy w granicach 1800 obrotów na minutę samochód zaczął szarpać, silnik zmieniał delikatnie obroty w góre i dół mimo braku zmiany połozenia pedału. Koledze Paweł Malbork pomogła wymiana a objawy miał bardzo podobne. Pytanie za 100 punktów, czy potencjometr musi być z dokładnie takim samym numerem jak posiadamy czy wystarczy że będzie od 1,5 dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Będę wiec musiał poświecić chwilę i dostać się do tego pedała by odczytać numer.

 

Dodano: 18 lut 2015 - 06:57

Potencjometr kupiłem ale w poniedziałek ładniejsze pół mojego małżeństwa zadzwoniło i w bardzo stanowczy sposób domagało się bym zaprowadził auto do warsztatu bo tą padliną strach jeździć. Więc co było robić odstawiłem, mechanik pogrzebał popatrzył podpiął pod clip i powiedział że rozrusznik żre dużo prądu przy rozruchu znaczy więcej niż powinien, a ogólnie to wtryskiwacze dobre tylko pompa szwankuje, bo w jakiś bliżej nie określony sposób się zapowietrza.

 

Dodano: 02 mar 2015 - 10:37

Aktualizacja na 02.03.2015. Po zabawach w odpowietrzanie uszczelnianie wymianie potencjometru przyspieszenia auto jeździło 2 dni dobrze. Wczoraj odpalam i [CENZURA] straszny znowu szarpie. Prawie się popłakałem. Dziś postanowiłem dać szanse innemu warsztatowi. Mistrz podpiął pod Clipa patrzy duma i mówi a te wtryski to pan zamieniał miejscami? WTF? Nic nie grzebałem! A to w poprzednim warsztacie nie zostały przypisane w odpowiednie miejsca.Wtryski i pompa powinno ok tyle że regulator ciśnienia na pompie szwankuje, raz puszczał przy 130 barach raz przy 643 barach gdzieś to wyczytał. Umówiłem się na jego wymianę na jutro. Teraz powód do radości. Spalanie!! gdy jechałem do nich miałem średnie na poziome 6,9 mimo tego że do roboty jechałem po ekspresówce. W drodze powrotnej auto jakby bardziej żwawe chodzi ciszej i w oczach rośnie zasięg, średnie spada a kulałem się po mieście. Teraz średnie 6,3. Zobaczę jak będzie dalej ale jestem dobrej myśli.

Zastanawia mnie jedno jak kurza twarz jak firma która naprawia wtryski setkami mogła zrobić takie porno <czerwona>

 

Dodano: 04 mar 2015 - 12:26

Aktualizacja na 4.03.2015. Regulator ciśnienia wymieniony auto pali zdecydowanie lepiej nie szarpie i spalanie leci w dół. Na ta chwilę 5,8 w mieście( 300km) . Jeśli tak zostanie, więcej nie grzebie. Mam nadzieję że w mojej megi problem został rozwiązany.

 

Na forum wysławiamy się CENZURALNIE - Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!