Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stłuczka fotki:) - tylko naszych autek.


back2

Rekomendowane odpowiedzi

K1LL3R, żadne ASO tutaj roboty jest na 3 dni z malowanie, szkoda kasy i czasu, a w ASO w cale lepiej nie zrobią, tam takie auta jak twoje to robią na szyko bo to nie ma auto wartości i klient nie będzie reklamował... ja bym po znajomych popytał gdzie ktoś malowął autko, podjechał pokazał, dogadał się później allegro zakupić klamoty i do roboty samochód... ja ostatnio jak przywaliłem Twingo żony w drzewo (przez głupiego kundla) to auto miałem w poniedziałek gotowe a stłuczka w sobotę rano...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam takie auta jak twoje to robią na szyko bo to nie ma auto wartości i klient nie będzie reklamował...

 

Co Ty gadasz? Właśnie robią porządnie.. Mi zrobili wszystko tak jakby z fabryki wyjechało pomimo, że autko 10 letnie. Im zależy na dobrze zrobionej robocie bo:

- Biorą kasę za czas robocizny (robią dłużej, więcej kasy)

- Nie ma dla nich różnicy czy koszt naprawy wyjdzie 6tys przy nowym czy starym aucie. Auto to auto, kasa to kasa.

- Klient który był zadowolony z naprawy wróci do nich drugi raz. Są też kontrolowani przez centrale. Babka do mnie dzwoniła z Renault i zadawała masę pytań o jakość wykonanej usługi. Tym bardziej, ze tylko jakością mogą walczyć o klienta, bo ceny maja wysokie.

 

Dobrze zrobili i jakbym miał jeszcze w życiu podobną sytuacje to bez wahania bym oddał do nich autko (jeśli oczywiście by mi zależało na dobrze wykonanej naprawie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co osoba to inne zdanie

od Ciebie zalezy czy chcesz zaoszczedzic kase i czas, czy nie zalezy Ci na tym

blacharzowi zalezy na dobrej robocie, bo

- Nie ma dla nich różnicy czy koszt naprawy wyjdzie 6tys przy nowym czy starym aucie. Auto to auto, kasa to kasa.
dokladnie tak hehe
- Klient który był zadowolony z naprawy wróci do nich drugi raz.
ta sama zasada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woody, wiesz ja robię sam więc inaczej na to patrzę i też źle nie wychodzi na warunki w jakich robię... a znam ASO może nie Renault gdzie tak partaczą samochody że szok.

 

Proszę cenzuralnie się wysławiać na forum :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie to czekam na rzeczoznawce z PZMot-u i zobacze jak mi wyceni, a poźniej się zdecyduje gdzie auto pójdzie i w czyje ręce, chociaż mi bardziej pasowałaby opcja oddania Meganki do ASO i niemartwienie się niczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczoznawca był i uznał że do wymiany jest zderzak, listwa grilla, błotnik, nadkole wewnętrzne, lampa z kierunkiem. Maska do naprawy. Kosztorys poznam koło wtorku-środy. I wtedy podam co i jak :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczoznawca był i uznał że do wymiany jest zderzak, listwa grilla, błotnik, nadkole wewnętrzne, lampa z kierunkiem. Maska do naprawy.

czyli to samo co Ci napisalem wyzej :mrgreen:

odszkodowanie rowniez zamknie sie w kwocie jaka podalem heh

 

dzis rano na tvn turbo ogldalem turbo kamere i tam pokazywali forda mondeo naprawianego w szczecinskim aso...

facet do naprawy mial tylko blotnik i zderzak, nie dosc, ze zabulil 8,5k to jeszcze 3 razy na poprawki jezdzil heh a ostatecznie skonczyl u innego fachowca "blacharza spod plota" na koszt ASO - wiec jak koledzy pisza "ASO zrobi dobrze"... zastanowilbym sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e08a082ee3.jpeg

 

Ja 80km/h na skrzyzowaniu prosto , facet z przeciwka skraca w lewo ma na liczniku 40km/h wymuszenie przez niego pierwszenstwa i buch .. ani jedna poduszka sie nie otwarla ;/ dobrze ze mialem pas ... auto do kasacji koszt naprawy oszacowany przez pzu 12,000zl pol rou temu to bylo teraz miesiac temu kupilem sobie taka sama ;p tylko mniejszy przebieg ;d kcham RENO !! silnik cofniety o 11cm chlodnica , sanki, klima, abs, reflektory , nadkola , maska duzo tego wymieniac co bylo uszkodzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda Megi, definitywnie kolesia wina, ALE Ty też nie jesteś całkowicie bez winy. Pytanie 1 czy to był teren zabudowany, czy nie. Druga sprawa, nawet jeśli teraz niezabudowany - na skrzyżowaniach zawsze powinno się zwalniać, bo właśnie czasem może się taka sytuacja zdarzyć, że trzeba za kogoś pomyśleć - reguła ograniczonego zaufania. No i oczywiście Renault, a nie Reno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!