Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja CB radia w Megane II


Rekomendowane odpowiedzi

koledzy ja do swojej megi założyłem cb albrecht 6890 ,z racji ,że jest mało miejsca w coupece póki co jestem ządowolony i nie musiałem dokładać dodatkowych głośników bo ten kóry jest daje świetnie rade, samo radio z przewodami ukryłem pod deska a kabel ma 2 m dlugości, panel zamontowałem obok zegarka z tym ,że mam nieoryginalne radio wiec wyświetlacz jest mi zbędny pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ja k montują radyjka na podsufitce, ale jak to by wyglądało w Megi?? Najlepsza opcja cyba pod radiem, tylko konieczne było by podciągnąć kable od zapalniczki jakoś w środku żeby nie bylo ich widać. czekam na nowe propozycje bo sam też mam zamiar zainstalować na stałe. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No ja sobie zamontowałem radyjko Johny II, tak jak kolega Konar,w razie problemów z miejscem gdzie zostawiam autko to odkręcam 2 śrubki i chowam radyjko pod siedzenie, antenę zawsze chowam odkąd mi dresiarze ukradli z dachu starą antenę. Ale niema tago złego co by na dobre nie wyszło i kupiłem lepszą antenkę Ohio. :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...

Ja mam zamontowane pod radiem w tej wnęce. Na allegro sa specjalne kieszenie w które można to ładnie zamontować. Jutro wrzucę foti jak to wygląda u mnie. Jedyne co to trzeba poświęcić 15min na montaż i jakieś drobne fundusze na kieszeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a ja mam tak:

zdjecie469.jpg

 

ogólnie radia używam tylko na trasie więc gruszka leży w podłokietniku a głośnik w półeczce na kubek, zasilanie podłączyłem do stałego plusa z instalacji do radia więc żadnych kabelków nie ma, chciałem mieć porządek i chyba mi wyszło, tylko trochę ta kieszeń mało estetyczna- radio to TTi 880

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam dziś i ja zamontowałem swoje radio ^^ w środku nie było problemu zamontowałem je za podłokietnik a zasilanie obecnie pod wtyczkę zapalniczki.

Problem mianowicie był z anteną obecnie kabelek leci od lewej częsci dachu w dół za klapą między uszczelką na budzie a uszczelką na klapie za lampę za zderzakiem przez kratkę wentylacyjną i do środka przez bagażnik i boczek pasażera ^^ prawie 4m kabla. ale w sumie lepiej nie udało mi się go schować.

Natomiast problemem jest to że kabel na wejściu z dachu pod klapę przy zamykaniu u mnie mieści się tylko w rogu górnej części klapy co jest dość irytujące bo musiałem go przytwierdzić izolacją do budy aby broń boże się nie przesunął bo albo rozetnę kabel albo uszkodzę lakier.

Jutro podeślę fotki dla interesantów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć lewą tylną lampę i przeprowadzając kabel od dachu we wnęce pomiędzy uszczelką a bokiem karoserii, tam gdzie miejsce na siłownik klapy, przeciągnij go przez otwór w karoserii gdzie wiązka do tej lampy jest przeprowadzona, kabel wpuść do środka za lewy boczek bagażnika. Później jak uważasz za stosowne. Ja poleciałem z nim po nadkolu w okolice schowka w podłodze i dalej po kanale środkowym do konsoli.

Tu przykładowa fotka, ta czerwona krzywa z lewej strony to proponowana przeze mnie trasa kabla.

49270445b037f668.jpg

Kabel masz już w środku nie przechodząc przez uszczelki. Jedynie jakbyś magnes chciał schować to sporadycznie przez uszczelkę do bagażnika wkładasz. Mam tak w sceniolu drugim pociągnięte ale ja magnesu z dachu nie zdejmuję, odkręcam tylko antenę z podstawy. Na górze słupka zastosowałem samoprzylepny uchwyt kablowy do przytrzymania kabla obok siłownika klapy ale nie jest konieczny.

No i prawie metr kabla masz więcej do dyspozycji.

Tak to u mnie wygląda w sceniolu, niestety fotka z kablem mało ostra:

13062011010eke.jpg 15012011003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Antena President ML145SM zamontowana w uchwycie custom z kwasiaka. CC nie lubi chyba CB radia bo klapa jest plastikowa, dach szklany i nie ma gdzie przystawić magnesu.

 

Witam,

 

Poważnie zastanawiam się na zamontowanie CB, zmieniłem auto na CC i bez radia czuje się jak bez ręki i dodatkowo moje konto zasiliło 10 pkt karnych :D Ostatnio wrzuciłem na próbę Presidenta Harry II ASC i antenę President Missouri która leżała sobie na tylnej półce za "zagłówkami". Powiem tak udało się niektóre wiadomości dochodziły ale problem zrobił się na mniej uczęszczanych drogach.

 

Domin_g Czy ten uchwyt przy klapie to kolega zakupił czy to przeróbka?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że kolega gojgien zrobił to tak jak ja właśnie zamierzam :D tylko niech mi kolega powie co to za zaślepka jest zamontowana przy podstawie magnesowej ??

u mnie radio będzie zamontowane w kieszeni w konsoli środkowej pod radiem.Zastanawiałem się jeszcze nad zakupem anteny zintegrowanej z antena radiową ale odradzono mi ten pomysł ze względu na słabe parametry takiej anteny a jakie jest wasze zdanie na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!