Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja radia w Megane III


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

od strony tylnych siedzeń mam gniazdko zapalniczki... może to troche nie estetycznie wygląda ale jak by się postarać i troszke zaadaptować podłokietnik, (dziurka od gniazdka i na przewód od dołu - jak dla mnie świetne miejsce...;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antena - magnes. Kabel tylnym prawym boczkiem (pod tapicerką), pod prawym progiem (też wciśnięty pod tapicerkę), pod fotel pasażera, a radio między fotelem pasażera i tunelem. Zasilanie z gniazda w podłokietniku. Jak nie radia nie używam, zostaje ono wciśnięte troszkę głębiej (położone na długim boku) i nic nie wystaje i nie kusi <czerwona> Grucha w schowku pod nogami. Z radia korzystam sporadycznie (tylko długie trasy). Fotel pasażera przesuwany jest rzadko (prawie wcale) więc nic się nie rysuje, itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie tak to wygląda:

 

Szybko pewnie i na stałe.

Radyjko w standardowym miejscu (foto). Nie przeszkadza kierowcy (pasażerowi też nie wadzi), trzyma się dobrze. Jedyny minus o ograniczenie przysunięcia fotela pasażera na maksa do przodu (przynajmniej ja nie miałem takiej potrzeby).

Mikrofon na wieszaku na wysokości deski rozdzielczej. Śruby wkręcone pomiędzy deskę a listwę ozdobną. Wchodzą łatwo i pewnie trzymają. W razie czego można odkręcić i nie ma śladu. Zasilanie do gniazda zapalniczki znajdującej się w podłokietniku. Kabel wpuszczony w środkowy tunel, więc się nie pląta i zawsze pozostaje w jednym miejscu. Kabel od anteny też w środkowy tunelu tuż obok przewodu zasilającego. Potem pod tylną kanapę i do góry koło tylnych drzwi i tamtędy wychodzi w narożniku na dach. Drzwi rzadko u mnie używane, ale kabel i tak już się ułożył i trzyma się idealnie w narożniku uszczelki i niczym nie jest przyczasnięty podczas zamykania drzwi. Antena na magnesie i do dachu obok anteny od radia samochodowego.

 

Na początku kabel wychodził przez lukę między dachem a klapą bagażnika, ale tego nie polecam ponieważ podczas zamykania/ otwierania klapy kabel jest w ruchu i możne odparzyć lakier. U mnie tak już się stało :-( i dlatego zmieniłem wyprowadzenie kabla przez dach.

 

Życzę wszystkim szerokości... <ok>

 

4a1a81719f3e8facm.jpg

08b0e6d5aa0bc10cm.jpg

25dd2d9c2a7b77ddm.jpg

7ffd3a817e4d5ed3m.jpg

43696fa6cb8f687fm.jpg

44cb87882346dc5em.jpg

74e875a015f932e1m.jpg

8d5f6596bee2980dm.jpg

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie miałbym serca aby wiercić dziury w tapicerce auta młodszego niż rok <ok>

 

Ja lubię rozwiązania porządne i solidne. Dwie dziurki których nie widać i po krzyku (a moje autko ma więcej niż rok). A nie martwisz się że radyjko porysuje Tobie tunel?

 

kubal, którędy wystawiasz antenę na dach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ja bardziej niż 2 dziurek obawiałbym się dziury, ale w szybie. Przechodziłem już coś takiego. Radio miałem zamontowane na stałe w widocznym miejscu. Jakiś dres wybił szybę i uciekł z kablem od anteny. Antena była za tylnym siedzeniem. Penie musiał się trochę siłować, zanim wyrwał kabel z anteny. Wyjący alarm w niczym nie przeszkodził.

Teraz moje radio nie kusi widokiem, starym sprawdzonym przez wielu sposobem schowane jest pod siedzeniem, a antena w bagażniku.

Dodam, że koszt radia intek był niższy niż koszt zakupu i wymiany szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!