Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

żarówki ksenonowe


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli nie masz oryginalnie to nie. Samych żarówek nie założysz - trza przerobić instalację i inne klosze lamp dać - wtedy jest to możliwe :!::mrgreen: Oczywiście trzeba też dorobić instalację ciśnieniową do przemywania szkieł lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... co myslalem zeby wykombinowac do mojej megi z normalnymi reflektorami :mrgreen: wystarczyl by uklad z zyroskopem (czy jak to tam jest, zapewne na elektronice zrobione) i podpiac do silniczkow. a regulacja reczna - trzeci silniczek ktory obracalby tymze czujnikiem :) PROSTE! tylko pewnie drogie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A co powiecie na zestawy ksenonow ktore mozna wsadzic do zwyklego reflektora np. z H7 widzialem dzis cos takiego w megance i powiem szczerze efekt fajny swiatlo duzo lepsze niz z H7, ponoc na przyzadzie do ustawiania swiatel nie widac ruznicy ze nie jest tam H7'ka cena takiego zestawiki na allegro to kolo 700zl, zastanawiam sie czy warto w to inwestowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w instrukcji masz wyraznie zaznaczone trzy rzeczy:

1. zarowka MUSI posiadac filtr UV (brak - klosz matowieje)

2. zarowka nie powinna przekraczac mocy 55W (wiecej - klosz i lustra sie przypalaja)

3. nie wolno stossowac zarowek xenonowych w kloszach nieprzystsowanych do takich zarowek (patrz punkt wyzej)

 

mozesz podac adres takiej aukcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Koledzy nie tak prędko. Byłem ostatnio na przeglądzie z moją furą i pytałem się o xenony. Takie z przetwornicami o jakich piszecie. Bzdurą jest konieczność samopoziomowania i spryskiwaczy reflektorów. Zobaczcie sobie starsze auta w których były xenony montowane fabrycznie. W uboższych wersach nie ma spryskiwaczy. A jeśli chodzi o poziomowanie to każdy chyba ma porkętło którym obniża słup światła. Dodatkowa są pokrętła przy samych reflektorach, a reflektory tak czy siak powinno się czyścić co jakiś czas (jeśli są brudne) bez względu na to jakie żarówki mamy. Przegląd samochód napewno przechodzi a co do panów w niebieskich mundurkach tez nie ma problemu. Założył już ktoś takie bo sam mam taki zmiar niedługo... :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko że ja mogę mieć wyregulowane na 0 i założone xsenony i wieźć szafę w bagażniku. A Ty będziesz jechać z naprzeciwka. :mrgreen: Ciekawe jak będziesz widział jak wyminiemy się.

 

Przerabiają ludzie na xsenony. Tyle że takie systemy bez autopoziomicowania oślepiają na wzniesieniach a nie kręcisz cały czas regulatorem. Po to jest system poziomicowania że działa on bardzo szybko na pewne różnice w poziomie auta i dostosowuje tak lampy aby nikogo nie oślepiać.

 

A do CZekCZEKA. Jak chcesz koniecznie montować xenony to kup lampy xenonowe i dobrze je wyreguluj. Bo takie xenon kit car chciałem kiedyś z chin sprowadzać całymi kontenerami. Żarówki mają złe rozprzestrzenianie się światła. Xenony muszą mieć gładką szybę i soczewkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jest tak jak Hadson mówi! A co do tych niby to uboższych ksenonów - widziałeś kiedykolwiek jako opcja dodatkowa - ksenony uboższe i wzbogacone? Zawsze masz w dzisiejszych czasach komplet tzn. spryskiwacze i system samopoziomowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w dzisiejszych czasach. Ale patrząc na VW albo audice 10 letnie to tam nie ma takich wynalazków. A co do mijania na wzniesieniach, nie zauważyłeś, że zwykłymi żarówkami też ślepią ? A jak Cie ktoś razi światłami to właczasz mu długie albo mrużysz oczy i egal :-P Równie dobrze można to porównać do sytuacji gdy poprzedzająca osoba jedzie na przeciwmngielnych w nocy i Cie razi albo jak stoisz za kimś w nocy na skrzyżowaniu i poprzedzający Cię kierowca trzyma nogę na hamulcu bo mu się ręcznego nie chce zaciągnąć... Nie przeszkadza ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zescie sie powadzili o te ksenony, zapodalem taki temat bo osobiscie widzialem takie cos w meganie I ph2 i zastanawialem sie czy ma to sens bycia, a co do oslepiania to czy zdazaly mi sie tez mesie czy bmki na xenonach ktory niezle dawali po oczkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dammjano, a jesli teraz przerabiasz na ksenony to co z badaniami technicznymi? <<auto 2005, lampy "fabrycznie zamontowane" 1995>> L_O_L! pomysl chlopie!... montujac teraz musisz spelniac AKTUALNE normy i przepisy a nie te sprzed 10lat...

 

jak tez juz zostalo wspomniane, uklad samopoziomowania nie dziala jak zwykle pokretlo, z szybkoscia zolwia biegnacego pod gore, tylko ma wychwytywac wiekszosc nierownosci na drodze. bo jak Ci po oczach strzeli H7 to zaklniesz, a jak Ci strzeli ksenon to do rowu wpadniesz... oczywiscie przesadzam ale roznica jest na prawde spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!