Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spadek mocy silnika


Ari72

Rekomendowane odpowiedzi

Może trochę głośniej? Sam nie wiem, dla mnie i tak jest cicho. Jak szukałem mocy w silniku to nie zwracałem uwagi na to czy będzie głośniej czy nie, ważne dla mnie było żeby silnik "odżył". Pasażerowie nie narzekają na hałas, więc jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wymieniłem rozrząd, różnica jest znaczna w jeździe. Dźwiek silnika i jego praca są dużo lepsze, przyśpieszenie też.

meganecoupe02, jak udało wyciągnąć ci się kata? u mnie był problem, trzeba by zawieszenie rozkręcać bo blokuje. Włożyłem zaróweczkę w kata od strony silnika i jakieś światełko było widać. Na razie nie ruszam go. Poczekam i zobaczę jeszcze. Zresztą przy odpiętym kacie silnik pracował tak samo jak na podłączonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwiek silnika i jego praca są dużo lepsze, przyśpieszenie też.
na jakiej podstawie piszesz,że po wymianie rozrządu auto lepiej przyspiesza?Przecież to bzdura :-P bez urazy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, jak udało wyciągnąć ci się kata?

Też miałem z tym problem :) Nic nie rozkręcałem, poza wydechem, ale siedziałem pod autem trochę czasu, obracałem, kombinowałem, bluźniłem i w końcu się udało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w renault bo przedwczoraj kupiłem swoje pierwsze renault, ale jak w oplach (którymi jeździłem przez ostatnie 4 lata) przeskoczy pasek np. o jeden ząbek to auto jednak jeździ, ale chodzi inaczej, inaczej się zbiera i inne ilości paliwa pochłania.

Stąd moje podejrzenia.

Nie sądziłem że renault są tak bardzo wrażliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loozack, wierz mi,że jak w 1.9dCi pasek jest przesunięty o ząbek to naprawde auto fatalnie jeżdzi...nie odpala dobrze,ma niska kulture pracy itd...Aż wierzyc sie nie chce,że ktoś móglby tego nie zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, chyba potrafisz stwierdzić kiedy twoje auto jedzie jak rakieta a kiedy jak załadowana taczka, do tego nie potrzeba hamowni i stopera. to się po prostu czuje! pasek został wymieniony bo stary się za bardzo rozciągał. gdy luzuje się pasek zmiany sa tak powolne ze w długim okresie czasu niezauważalne. podobna sytuacja będzie z przepływomierzem oraz katalizatorem. komputer nic nie pokaże do momentu gdy dany komponent nie padnie na śmierć.

loozack, skoro diesle są bardziej wrażliwe to zbyt luźny pasek da taki sam jak przesuniecie rozrządu o ząbek w benzynie? prawdopodobne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, chyba potrafisz stwierdzić kiedy twoje auto jedzie jak rakieta a kiedy jak załadowana taczka, do tego nie potrzeba hamowni i stopera. to się po prostu czuje
jasne,że czuję.Na pewno mnie takim pisaniem nie przekonasz.Zbyt długo pracuję w moto branży i jeszcze się nie spotkałem,żeby pasek się wydłużył i przez to silnik stał się słabszy.Inna bajka jak pasek przeskoczy-z tym się zgodzę.

Reasumując-jeżeli interwał wymiany Twojego paska wynosi 120 tkm a wymieniasz go dla bezpieczeństwa powiedzmy po 90tkm to nie masz prawa czuć różnicy w przyspieszeniu...nawet jak się pasek "rozciągnie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, skoro pracujesz w moto branży to pewnie wiesz że naciągnięty pasek raczej nie przeskoczy sam. gdy staje się luźny ma większe szanse. oczywista oczywistość. zresztą z tego co wiem zaleca się kontrolę naciągu paska po wymianie. właściwości kompozytów+gumy można przewidzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mateusz-ch1987, po pierwsze zacznij używać polskich znaków.

 

Po drugie, odłącz przepływomierz i obserwuj reakcję auta przy jeździe próbnej. To najprostsze co możesz zrobić na początek. Turbina może lekko świszczeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odłączeniu przepływomierza nie ma różnicy. A turbinki nie słychać u mnie wcale. Autko czuć jak rwie przy 2500 obrotów. na 4 i 5 biegu już tak nie idzie jak na 1 2 3 . Od 110 w gore już idzie ciężko najgorzej przy wyprzedzaniu gdzie pedał gazu do końca a moja renia nie idzie. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!