Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pytania do renault polska i ich odpowiedzi


soko

Rekomendowane odpowiedzi

elo <ok>

 

część z Was pewnie kojarzy sprawe z Shout Box`a :lol:

 

ale normalnie postawa "KONTAKTU Z KLIENTEM" mnie powaliła.

 

Pewnego pięknego dnia napisałem do Renault Polska w jednym mejlu dwa pytania:

 

> dzień dobry,

> od jakiegoś czasu jeździmy Megane Grandtour III z 2009 roku z silnikiem 1.5 dCi 105 KM. Samochód ma w tej chwili ok 9000 km a my zrobiliśmy nim 2,5 tys km.

>

> Nasunęły mi się dwa pytania:

> 1) Nasza sztuka nie ma znaczka 'dCi' z tyłu pod prawym światłem. Z początku myślałem że wersja GT nie ma takiego znaczka, jednak widziałem już kilka sztuk, wersji Grandtour, i 1.5 i 1.9 które oznaczenie dCi posiadają - czy istnieje jakaś prawidłowość występowania tego oznaczenia?

>

>

> 2) samochód każdorazowo, gdy jest po całonocnym staniu (zimny silnik) przy pierwszym rozruchu wytwarza dość mocny dym - czy to jest normalne, czym to można wytłumaczyć?

>

> z poważaniem

 

na co odpowiedź

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pańskiego zapytania, serdecznie zapraszamy do kontaktu z szeroko rozwiniętą siecią Autoryzowanych Serwisów Renault, które zajmują się obsługą techniczną i serwisową samochodów Renault oraz służą kompetentną odpowiedzią i poradą. W załączeniu przesyłamy aktualną listę Autoryzowanych Partnerów Renault w Polsce.

 

Dziękujemy za zainteresowanie marką RENAULT.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.renault.pl

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod numerem telefonu (+48 22) 575 99 99 – jesteśmy do dyspozycji Klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 08.00 do 20.00.

 

Cyrk na sali :-D

 

no to ja im odpisałem ;)

 

Nie chce się kontaktować z ASO Renault, tylko zadaje pytanie państwu - dealer na pytania a propo oznaczenia dCi odpowiedział mi cytuje "że takie auta do nich przychodzą" a to dla mnie nie jest wytłumaczenie, skoro na drodze widzę samochody z silnikiem diesel`a ze znaczkami dCi również w wersji Grandtour. Czy jest tak że pewne wyposażenie auta przy silniku diesel`a tych znaczków nie mają? Czy jest tutaj jakaś prawidłowość?

 

Jeśli chodzi zaś o kopcenie z rury przy zimnym silniku odpowiedź "TAK MA BYĆ" również mnie nie satysfakcjonuje, także nadal bardzo prosze Państwa o odpowiedź na zadane przeze mnie pytania.

 

Poprzedni mój e-mail znajduje się poniżej.

 

z poważaniem

 

Szanowny Panie,

 

W nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie informujemy, że wyjaśnieniami zaistniałej sytuacji mogą zająć się w takiej sytuacji Specjaliści Renault Polska, w związku z tym proszę o opis sprawy oraz o uzupełnienie niezbędnych danych:

 

Nr rejestracyjny

Nr nadwozia

Data 1 rejestracji

Przebieg

Nazwę i miejscowość serwisu

Pański adres do korespondencji i numer telefonu kontaktowego oraz dane właściciela pojazdu

 

Prosimy również o odpowiedź na poniższe pytania:

 

Czy posiada Pan inne samochody marki Renault? Jeżeli tak, ile, jakie modele, czy młodsze niż 3 lata?

Przez jak długi okres czasu użytkuje Pan średnio posiadane przez siebie samochody? Czy krócej niż 2 lata?

Ile kilometrów przejeżdża Pan rocznie? Czy więcej niż 15 000km każdym z samochodów?

Czy posiadany przez Pana samochód został zakupiony w kredycie bądź leasingu firmy Renault Credit Polska?

Czy w ciągu ostatnich 10 lat posiadał Pan inne samochody (nowe lub używane) marki Renault? Jeżeli tak, ile i jakie modele?

Czy serwisuje Pan posiadane samochód/y w sieci Autoryzowanych Partnerów Renault?

Czy zamierza Pan dokonać zakupu nowego samochodu marki Renault w ciągu najbliższych 6 m-cy?

Czy może Pan określić swój zawód?

Czy w Pana samochodzie wystąpiła już ta sama usterka lub inne usterki? Jeżeli tak, to ile i jakie?

 

Jednocześnie pragniemy Pana zapewnić, że o podjętych decyzjach zostałby Pan wówczas poinformowany w najbliższym czasie.

 

No moim zdaniem cyrk na sali... tak, podam im VIN, Date Rejestracji, Adres serwisu, to Ci sobie ustalą z serwisem wersje odpowiedzi...

 

I do tego ta "ANKIETA" heh sobie badania robią "PRZY OKAZJI" 100 pytań do, a oni nie potrafią na 2 z pozoru proste pytania odpowiedzieć bez 10 szczegółów dotyczących auta? Skoro właściwie wszystko co potrzebne to rok produkcji, silnik i wersja nadwozia?

 

;) generalnie zaczyna mnie ta marka bawić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedys kontakt z Renault Polska - szkoda gadać <ok> firma jest totalnie niepowazna i nieprofesjonalna !! Klient dla Renault Polska to natręt który próbuje coś załatwić i trzeba go potraktowac tak żeby nic przypadkim sie nie dowiedział. NIGDZIE , podreślam nigdzie nie spotkałem się z taką niekompetencją jak w Renault Polska. dla mnie ta firma jest skreślona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ankieta faktycznie śmieszna, bo sobie nabijają statystyki pewnie i też bym się o to wkurzuł.

2. W sumie nie dziwie się,że nie odpowiedzieli na pytanie odnośnie kopcenia - oni nie są mechanikami, od tego typu rzeczy są ASO i pierwsze co to do nich bym dzwonił z tego typu pytaniami.

3. Sorki ale brak znaczka na aucie to taka ważna sprawa,żeby kierowac pytanie do Renault Polska <ok> Podejrzewam,że to nieźle rozbawiło panów z RP. To tak jakbyś poszedł to salonu Nokii i spytał się czemu mój model telefonu nie ma napisu Nokia a inne mają. Odpowiedź: bo się starł,odpadł albo ktoś ukradł :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olek34, jedna sprawa. Mówisz że kolega pytał RP o pierdoły. Może i masz rację ale, jeśli od dealera otrzymuje sie taką odpowiedz:

dealer na pytania a propo oznaczenia dCi odpowiedział mi cytuje "że takie auta do nich przychodzą"
to co innego pozostaje??

To nie wina kolegi że ASO renault które maja reprezentowac markę przed klientem są niekompetentne, a pracujacy w nich ludzi najczęściej sa znajomkami włascicieli i o sprzedawanych i serwisowanych autach nie mają bladego pojęcia <ok> renault Polska zas jest instytują nadrzędna nad swoimi ASO i skoro ASO nie jest na tyle kompetentne żeby odpowiedzieć na tak, jak sam zauwazyłeś, banalne pytania to może zrobi to RP :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nik zgadzam się z tobą ale kolejność powinna być tak jak napisałeś najpierw ASO potem RP. A tutaj kolega od razu pisał do Renault Polska. Dealer od serwisu ma właśnie ASO,więc nie dziwie się,że do nich odsyła.

W żaden sposób ich nie bronię,bo czytałem,oglądałem jakie numery robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie nie... najpierw napisałem do ASO do dilera który sprzedawał mi auto. Jego odpowiedź brzmiała na zasadzie "bo takie auta do nas przychodzą i "bo tak ma być" i dopiero wtedy napisałem do RP <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olek34, nie czepiaj sie tylko czytaj DOKŁADNIE. Juz ci powyżej zacytowałem fragment wypowiedzi kolegi z którego jasno wynika, że najpierw zwrócił siez pytaniem do ASO a dopiero potem do RP. Naprawdę ludzie czytajcie dokładnie i ze zrozumieniem, bo potem piszecie jakieś banialuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedys kontakt z Renault Polska - szkoda gadać <ok> firma jest totalnie niepowazna i nieprofesjonalna !! Klient dla Renault Polska to natręt który próbuje coś załatwić i trzeba go potraktowac tak żeby nic przypadkim sie nie dowiedział. NIGDZIE , podreślam nigdzie nie spotkałem się z taką niekompetencją jak w Renault Polska. dla mnie ta firma jest skreślona.

 

Nik ja też sukcesywnie dwa razy w roku pisze do reno. Teraz walczę w sprawię sprzęgłą. Do pierwszego bez żadnego kwękania dopłacili 90%, drugie bez problemu wymienione, teraz walczę z trzecim. Mam zgode na partycypacje w kosztach. Jedyny problem to wysokośc dopłaty. Ja chce zero, oni 20%. Wspiera mnie w walce ASO. I nie powiem, jak do tej pory nie mam żadnego problemu z kontaktami z RP. W poprzednim meganie powypadkowym też uznawali do naprawy na swój koszt elementy, które kilka ASO odrzucało jako będące wynikiem uszkodzeń powypadkowych. Mimo to mam je wymienione - pęknięta poduszka powietrzna, parownik klimy. Teraz też bez problemu miałem wymienioną cała podsufitkę którą ASO systematycznie odwalało. TAk więc jednak sa tam ludzie, z którymi można rozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin Szymansk, no nie wiem. Sprawa dotyczyła Megane II ojca. W ASO Carrara w Lublinie podczas wymiany koła zmiennych faz rozrządu "fachowcy" z tego ASO przestawili rozrząd o 1 ząbek i pogieli wałki. Sparwa oparła sie o RP, bo oczywiście ASO Carrara uwazało, że nie ma w tym ich winy. RP pozbierało dokumenty stwierdziło, że wina leży po stronie ASO Carrara, ale oni nic nie mogą z tym zrobić :shock: To po co dealer zawiera z Importerem umowe dealerską w której jst punkt mówiący o świadczeniu sług w nalezyty sposób oraz podnoszenie poziomu obsługi klienta skoro te zapisy sa martwe ??!! Powiedzieli, że się odezwą jak przeznalizuja problem. Odezwać sie nie odezwali, a jak do nich zadzwoniłem z pytaniem co się w sprawie dzieje, to usłyszałem, że przecież mają dokumentacje i stwierdzili że jest to wina ASO to czego więcej pan oczekuje ?? :shock:

No po prostu genialne podejscie do klienta :-? co mi po tych ich stwierdzeniach jak nie podjęli żadnych działań aby ASO usunęło skutki swojej niekompetencji?? Co mi po tym soro ASO nawet nie zostało ukrane za olewanie klienta?? Czyli widać, że ASO dostaje od centrali ciche przyzwolenie na fuszerki, olewanie klienta i bycie nieprofesjonalnym, a renault Polska to z różnych względów pasuje.

Tak dba się o dobro marki i klienta w Renault Polska?!! Żeby przynajmniej powiedzieli przepraszam, żeby zrobili cokolwiek aby klient wiedział, że ma w nich oparcie. Nie nic z tych rzeczy. Po prostu ta firma jest totalnie nieprofesjonalna, a na klientach zależy im tylko do chwili kupna auta ich marki. Potem klient dla Renault Polska przestaje być klientem, a zaczyna być natrętem <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo <ok>

 

Pewnego pięknego dnia napisałem do Renault Polska w jednym mejlu dwa pytania:

 

> dzień dobry,

> od jakiegoś czasu jeździmy Megane Grandtour III z 2009 roku z silnikiem 1.5 dCi 105 KM. Samochód ma w tej chwili ok 9000 km a my zrobiliśmy nim 2,5 tys km.

>

> Nasunęły mi się dwa pytania:

> 1) Nasza sztuka nie ma znaczka 'dCi' z tyłu pod prawym światłem. Z początku myślałem że wersja GT nie ma takiego znaczka, jednak widziałem już kilka sztuk, wersji Grandtour, i 1.5 i 1.9 które oznaczenie dCi posiadają - czy istnieje jakaś prawidłowość występowania tego oznaczenia?

>

>

> 2) samochód każdorazowo, gdy jest po całonocnym staniu (zimny silnik) przy pierwszym rozruchu wytwarza dość mocny dym - czy to jest normalne, czym to można wytłumaczyć?

>

> z poważaniem

 

Nik skoro mam się czepiać z pierwszych zdań wynika to co powyżej :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grooha, nie denerwuj się... najlepiej byłoby podjechać do jakiegoś ASO ale poza granicami Polski tam inaczej podchodzą do klienta. Auto w sumiem masz nowe więc kopcenie nie powinno się pokazywać, chyba że lejesz paliwo na jakieś dziwnej stacji... spróbuj (jeśli tego nie robiłeś) zmienić stację może to pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • Zwycięzca
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!