Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II, powódź od strony pasażera, proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Woda znajduje się pod wykładziną na sporej powierzchni we wszystkich zakamarkach. Wysusz sobie ręcznikami, wietrz auto na słońcu a po tygodniu ściągnij

Nie neguje tego, niemniej w warunkach letnich jeśli tylko problem pojawiania się wody został wyeliminowany, to woda po pewnym czasie sama odparuje. Gąbka będzie doskonale przekazywać wilgoć do miejsc, w których ten proces będzie duży. A szmatki, ręczniki ciasno upchane w schowku ku temu będą służyć.

 

Nawiązując do ściągaczy wycieraczek, to czy takie narzędzie w sprzedaży jest ogólnie dostępne? Ja miałem również problem cieknącej wody od strony pasażera i miałem czyszczone podszybie ze syfu. Robotę powierzyłem ASO. Następnym razem będę sobie sam chciał te czynności zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że jakoś udało Ci się całość podnieść.

Nie trzeba podnosić całości. Tylko podnosi się od strony progu przy tylnej kanapie po ściągnięciu trochę usczelki i można włożyć ręcznik nawet pod przednie siedzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kombinować z ręcznikami .Demontujemy plastik progu i schowek podnosimy wykładzinę wyciągamy gąbkę wygłuszającą i suszymy . Wycieramy wodę z podłogi , ja dodatkowo przy użyciu suszarki (żony)wysuszyłem profile podłogi .

 

Dodaję rysunek element nr.6 to gąbka w której jest schowek.

post-3001-1280523669_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem po co kombinować jak to co opisałem jest proste i łatwe nie wymagające zupełnie nic roboty. Ale jak macie czas na wyciaganie i suszenie to ok. Ja nie mam czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prstu moim zdaniem ręcznik papierowy lepiej wchłania wilgoć. Zwykly ręcznik po wchłonięciu ją utrzymuje, przez co wilgoć utrzymuje się w aucie oraz ciężej go dosuszyć - w przeciwieństwie do papierowego, który po prostu się wyrzuca.

Jedną stronę już dosuszyłem i założyłem podłogę, jeszcze kończę dosuszać swoją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii wody z podszybia i zatkanej rurki. Temat przerobiłem dosłownie godzinę temu .

Przetykanie rurki nic nie dało w moim przypadku więc podszedłem do tematu z drugiej strony.

 

Uwaga ! Dotyczy wersji silnikowej 1.9 dCI nie wiem jak wygląda dostęp w innych wersjach.

 

Rurkę odpływową można bez problemu wyjąć (przynajmniej ja dałem radę bez problemu).

Demontaż wygląda tak :

1. Zdejmujemy plastikową osłonę silnika

2. Rurka jest w górnym prawym narożniku komory silnikowej

2wg5apt.jpg

3. Rurka trzyma się na gumowym pierścieniu w podszybiu i na oczku w końcówce węża

4. Pociągamy zdecydowanie ( nie szarpiemy) i rurka powinna wyjść z otworu w podszybiu , następnie sięgamy głęboko ręką „po rurce” aż trafimy na dolne mocowanie które jest wciśnięte na wystający uchwyt. Wystarczy tylko pociągnąć i gotowe

5. Wygląd w całej okazałości

29ejhgy.jpg

6. Z tego elementu zrezygnowałem – to on zatykał mi odpływ więc został odcięty

w8nhxd.jpg

7. Tak wygląda dolne mocowanie rurki

4v48dt.jpg

 

Po wyczyszczeniu montaż w odwrotnej kolejności

1. Uchwyt dolny wciskamy w mocowanie

2. Montaż do podszybia : zginamy pierścień w pół i wciskamy w otwór

3. Kiedy pierścień jest już w podszybiu pociągamy go w dół do pozycji ostatecznej

Tak wygląda zamocowana " na gotowo"

34nguvk.jpg

4. Montujemy osłonę silnika i gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy do tego zdejmowałeś całe podszybie? jesli tak, to czy wycieraczki zeszły łatwo?

 

Próbowałem się dzisiaj dostac do tej rurki Twoim sposobem i mi się nie udało. Przeszkadza mi serwo i intercooler chyba ( piszę chyba bo ciągle się zapoznaję z autkiem)

Rurkę mam drożna po ostatnich zabiegach ( wlałem dzisiaj 1,5 litra wody zeby sprawdzic) ale chętnie bym wyciął ten dzyndzelek na koncu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!