Tomke Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Witam! Mój problem polega na tym, że kompresor od klimatyzacji w czasie pracy wydaje bardzo głośny dźwięk (dzwonienie). Co może być przyczyną i jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_r_z_e_m_o Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Powody są dwa 1) brak czynnika w okładzie klimatyzacji 2) wysypało się łożysko na sprężarce Ewentualnie kończy się sprężarka ale to nie bardzo wierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatrykGDA Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Jest luźne sprzęgiełko na sprężarce. niedługo może odpaśc. P_r_z_e_m_o, Jak jest małoo czynnika to klima nie załączy sie. Gdyby padło łożysko w sprężarce to by było głośno ale niedzwoniło by. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 Gdyby padło łożysko w sprężarce to by było głośno ale niedzwoniło by. Oj tu bym miał pewne zastrzeżenia, bo u mnie brzdękało, dzwoniło, chrupało. Zrobiłem manual jak wymienić to łożysko, Tomke wpisz w szukajce "manual" i znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_r_z_e_m_o Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 Jak jest małoo czynnika to klima nie załączy sie. Niestety, nie zawsze :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatrykGDA Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 Mam na mysli ze ubyło ok 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewos Napisano 8 Maja 2010 Udostępnij Napisano 8 Maja 2010 Witam ! Mam ten sam problem, sprezarka chodzi glosniej niz silnik. Jednak po dodaniu gazu , gdy obroty wzrosna juz jej nie slychac. Jak jade za miato to tez spokuj bo obroty wyzsze i wogole jej nie slychac. W miescie wstyd ja wlanczac. Co to moze być? pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 8 Maja 2010 Udostępnij Napisano 8 Maja 2010 Jeżeli to na pewno sprężarka to ja obstawiam łożysko. Sprawdź ręką czy nie ma luzu, oraz jak się zachowuje na włączonym silniku (czy nie telepie na boki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewos Napisano 8 Maja 2010 Udostępnij Napisano 8 Maja 2010 tak to napewno sprezarka. gdy kupowalem samochod nie bylo nabitej klimy, sprzedawca twierdzil ze lozysko bylo robione, a uklad nie zostal nabity po naprawie (zima). zastanawiam sie czy naprawde klima byla robiona- zle zrobili , moze tez specjalnie spuscil gaz zebym nie uslyszal kompresora... po nabiciu klima chodzi dobrze, niestety halas jest straszny. teraz leje i az sie nie chce sprawdzac luzu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 8 Maja 2010 Udostępnij Napisano 8 Maja 2010 Na forum jest mój manual jak mniej więcej to wymienić, podejrzyj sobie jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewos Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 Widziałem właśnie i dlatego sam sie za to biorę w weekend. A juz miałem nowy, używany kompresor kupować :) Powiedz mi jeszcze gdzie dostane łożysko? Kupowałeś w aso? allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 W Płocku mamy sklep ze wszystkimi łożyskami/uszczelniaczami/paskami klinowymi. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby czegoś nie mieli. Pojechałem ze starym łożyskiem (a raczej jego resztkami i po 3 minutach miałem nowiutkie w ręku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewos Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Niestety, ale nie zdarzyłem zmienić łożyska, kompresor zaczął hałasować jeszcze bardziej. Już klima się nie włącza, w okolicy kola i paska klinowego widać olej…. Co mogło się z nią stać skoro wywaliło olej w okolicach paska? Sprężarka padła i pewnie nie ma, co już z niej zbierać. Pozostaje mi kupić nową. Co jeszcze będę musiał zmienić, kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Jak będziesz kupował drugą sprężarkę to najlepiej prosto z rozbiórki, nie jakiś leżak magazynowy. Być może stare sprężarki się regeneruje, poszukaj. Zanim ją wyjmiesz jedź na odciągnięcie czynnika z układu, bo poleci w powietrze, trochę go szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewos Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Czynnik nie uciekł? Klimę nabiłem z miesiąc temu. Ale jak zobaczyłem zielony olej to pomyślałem, że to czynnik fluorescencyjny i ze kasa za nabicie poszła w powietrze… Jutro sprawdzę lampa czy świec i ten olej. Jeśli układ się nie rozszczelnił to parownika nie musze zmieniać? Jeśli sprężarka się zatarła to czy trzeba będzie czyścić cały układ? Wiem, że z fusów nie wróżysz, ale co mogło się stać skoro wywaliło przy pasku olej? Przypomina on wd40 tylko jest zielonkawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.