Wich3r Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 Witam Nie wiem co już robić ze swoją megi. Problemy: -dymi przy odpalaniu (na niebiesko) nie zawsze ale jednak i podczas jazdy lecz kiedy się rozgrzeje przeważnie przestaje -ubywa mi oleju i to chyba w sporych ilościach (codziennie robię nią ok. 140km) -czasami podczas szybkiej jazdy 130-150km/h przy zmianie z 5 na 6 bieg potrafi podczas wciśnięcia sprzęgła przygazować -w kanale doprowadzającym powietrze i w tym „wyłączniku silnika” jest trochę oleju Tydzień temu wymieniłem turbinę, płynu chłodniczego nie ubywa ani grama nie ma także w nim żadnych zanieczyszczeń. Samochód jeździ normalnie ma moc . Ma może ktoś jakiś pomysł? Jak się do tego zabrać? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manek33 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Witam wszystkich, ja też mam podobny problem ze scenikiem 1,9 dci 120km z 2003r. Bierze mi 1l na 1000km, turbine wysłałem do regeneracji we Wrocławiu i dalej olej znika, więc turbina nie jest powodem. Auto nie kopci, moc w porządku, jeździ normalnie, więc co może być powodem? Jak wyciągnę wąż z odmy to trochę kopci z niego? Proszę o jakieś porady, z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Wyciek na silniku? Uszczelniacze zaworowe? Sprawdzasz na bagnecie czy w liczniku elektronicznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manek33 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Wycieku nie ma, sprawdzam i na bagnecie i na liczniku, co do uszczelniaczy zaworów nie wiem jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Uszczelniaczy się nie sprawdza, tylko się wymienia. Trzeba do tego zdjąć pokrywę zaworów, a nawet głowicę. Może na analizatorze spalin wyjdzie skład spalin - musisz zapytać diagnostę. Rzadko się to zdarza, ale jest możliwe, że padły uszczelniacze. Może też byc błąd w sztuce przy wymienia turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manek33 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 nie rozumiem jaki błąd w sztuce przy wymianie turbo? A wymiana uszczelniaczy to duży koszt? Mogą tęż być winne pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 jaki błąd w sztuce przy wymianieturbo? Nie ja wymieniałem, więc nie mogę odpowiadać za jakiegoś majstra A wymiana uszczelniaczy to duży koszt? Koszt samych uszczelniaczy jest nieduży, ale trzeba zdjąć głowicę. Jak zdejmiesz głowicę to trzeba też wymienić pasek, jak już zmieniasz pasek, to warto przekalkulować czy nie zrobić całego rozrządu, jak rozrząd, to może przy okazji pompę wody, no i płyn chłodniczy I to już są koszta. Koleżance silnik wciągał litr na 1500-2000km w silniku benzynowym i były to uszczelniacze. Mogą tęż być winne pierścienie? Mogą, ale silnik by prawdopodobnie kopcił. Może po prostu masz zbyt rzadki olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindj Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Jak wyciągnę wąż z odmy to trochę kopci z niego Ja bym stawiał na pierścienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manek33 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 olej mam castrol magnatec 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.