Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w schowku w podłodze po stronie pasażer


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

przejrzałem wszystkie posty w tej tematyce i nie znalazłem odpowiedzi i rozwiązania na nurtujący mnie problem, a mianowice w schowku pod nogami pasażera zbiera się woda. Sprawdziłem odpływ wody w podszybiu, odprowadzenie skroplin z klimatyzacji - drożne, woda w kieszeni drzwi rownież się nie gromadzi, w slupku od wewnętrzej strony również nie stoi woda, sprawdziłem już chyba wszystkie możliwości i nadal nic, wyjąłem gąbki i odsunałem wykładzinę i jeżdże już taki kilka dni, akurat teraz taki czas że non stop pada i za każdym razem jak usunę wodę z podłogi po jakim czasie zbiera się ponownie. Zauważyłem od wewnątrz niewielki przeciek pomiędzy uszczelką a drzwiami w dolnej ich części czyt. przy progu. Czy to mogłoby byc to? Czy w drzwiach w ich dolnej częsci są jakieś kanały odprowadzające wodę? Czy miał ktoś z Was do czynienia z przeciekami do wewnątrz z powodu nieszczelności miedzy uszczelką a drzwiami?

 

Fazzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

mam to samo. Jechałem w ostatnią niedzielę autostradą kraków - wrocław w niezłym deszczu i po przejechaniu ok 100km zaczęła wariować elektronika w aucie. Zegary migały wszystkimi kontrolkami. Gdy deszcz się skończył sytuacja wróciła do normy. Jednak na następny dzień powtórka. Wczoraj rozebrałem cały środek i pod gąbkami po stronie kierowcy i pasażera stała woda. Pod fotelem kierowcy jest kilka dużych złączy które prawdopodobnie leżąc w wodzie mieszały elektroniką. Auto do blachy rozebrane się suszy a w sobotę testy szczelności - woda pod ciśnieniem i obserwacja przeciekających miejsc.

Jak będę znał nieszczelne miejsca w meganeII to dam znać.

 

pozdrawiam

Przemo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlokalizowałem przecieki, po stronie pasażera woda przedostawała się do wewnątrz pomiędzy blachą a poszyciem w dolnej części drzwi i spływała po uszczelce po dywaniki. Tapicerkę zdemontowałem i przygotowywuję się do oklejenia drzwi folią.

Po stronie kierowcy woda wypływała spod maskownicy głośnika do kieszeni, tu również tapicerka będzie zdjęta i przyjdzie w to miejsce folia

 

Fazzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Po stronie kierowcy woda wypływała spod maskownicy głośnika do kieszeni, tu również tapicerka będzie zdjęta i przyjdzie w to miejsce folia

 

Fazzi

czy mógłbym się dowiedzieć jak to zrobić by tam już ta woda się nie dostała - jakieś instrukcje jak ściągnąć obudowę z drzwi i takie tam??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Mam ten sam problem w R Megane II hatchback 1.5dCi 2004, tzn. od strony pasażera w schowku gromadzi się woda.

Ostatnio była zmieniana folia w drzwiach oraz wymieniane lusterko z obudową - przez zerwaną folie i pęknięcie w obudowie lusterka dostawała się woda do środka.

 

Teraz jednak, gdy jest to naprawiona (dobrze - było sprawdzane), woda nachodzi tylko do samego schowka - jakby od wewnątrz, podwozia. Nie wiem jednak co jeszcze może być przyczyną takiej sytuacji. Zastanawiam się nad drożnością wlotu przy przedniej szybie.

Jeśli ktoś jeszcze miał podobny problem, to proszę tutaj o pomoc, tym bardziej ze 'straszono' mnie awariami elektroniki w aucie.

Z góry dzięki za odzew / pomoc.

Pozdrawiam

post-26058-1284660626_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego/koleżanko - ( nie bardzo wiem, bo nick masz damski, a symbolik męski) jest sporo na ten temat na forum ,wystarczy poszukać, albo nawet przeczytać cały wątek, w którym dodałeś/aś posta. Prawdopodobnie masz zatkane tzw. "Jaskółcze gniazdo" od klimatyzacji.

Naprawić to można samemu jak się ma kanał, albo za jakieś 50 zł w większości warsztatów. Ponieważ jesteś z Wrocławia to polecam warsztat na ul. Rogowskiej, nie pamiętam nr. ale koło garaży wymalowanych w barwy śląska. Tylko tam są dwa warsztaty - polecam ten jakby "twarzą" do wjazdu, nie ten po lewo od niego. ten po lewo to partacze ( byłem u nich z poprzednim autkiem i po 10 min. stwierdziłem, że wiem więcej niż Ci "mechanicy" i powiedziałem, że moja noga tam więcej nie postanie). natomiast w tym, który polecam, usuną Ci usterkę ( jeśli to to oczywiście) za 50 zł właśnie - sam u nich byłem z tym samym.

 

Po drugie - zapraszam Cię na naszego spota, który odbędzie się w ta sobotę pod wrocławiem na torze mała monza www.malamonza.pl - będzie okazja się poznać, pooglądać autka i pogadać. Jest zresztą temat osobny dot. spotkania. Serdecznie zapraszam

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, być może właśnie o to chodzi. Co do warsztatu to byłam dzisiaj przejazdem na Rogowskiej; chodzi może o ten warsztat:

port-technika.pl/"]http://[ciach]port-technika.pl/

 

Pozdrawiam

Majka (Kobieta) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

zlokalizowałem przecieki, po stronie pasażera woda przedostawała się do wewnątrz pomiędzy blachą a poszyciem w dolnej części drzwi i spływała po uszczelce po dywaniki. Tapicerkę zdemontowałem i przygotowywuję się do oklejenia drzwi folią.

Po stronie kierowcy woda wypływała spod maskownicy głośnika do kieszeni, tu również tapicerka będzie zdjęta i przyjdzie w to miejsce folia

kolejna próba :) proszę o pomoc.

Temat - trochę wody w schowku w drzwiach kierowcy po deszczach na postoju (tylko tam).

(tak więc to nie podszybie ani drożność odprowadzania skroplin z parownika).

Widzę tu kolejną podpowiedź (oprócz sugestii, że to trójkąty plastikowe w narożniku drzwi i tam ktoś wkroczył z silikonem ale dokladnie co i jak nie napisał).

Czy ktoś posiada biuletyn serwisowy do tego? ew. czy skuteczne samodzielne załatwienie tego jakąś folię jest możliwe?

 

ps. (niby jakiś wątek jest zbiorczy ale nie mogę go znaleźć, temat jest rozproszony pojedyńczymi postami po różnych wątkiach, ew. proszę o pomoc w postaci linku)

ps.2. serwis aut. o "fartuchach foliowych" nic nie wie (przynajmniej ten, z którym się skontaktowałem), biuletyn serwisowy wg niego do tego nie istniał (ale możliwe, że akcja już dawno wygasła), mówią tylko o sprawdzeniu/poprawieniu jakiejś uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!