Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyłączenie powadomienia o niezapięciu pasów


Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie pozbyłem sie tego pikania niezapiętych pasów kierowcy ;)

Wystarczyło tylko odkręcić 2 śrubki na zapięciu pasa i otworzyć jego obudowę, a następnie wsadzić jakiś izolatower (np. ja dałem kawałek izolacji z przewodu) pomiędzy złączkę, która w momencie niezapiętego pasa jest zwarta i powyżej 10km/h załącza to upierdliew pikanie. Wprawdzie teraz nie świeci też kontrolka, bo komp widzi że pas jest ciągle zapięty, ale CISZA jest BEZCENNA ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komp widzi że pas jest ciągle zapięty, ale CISZA jest BEZCENNA
hmm, ciekawe co będzie, gdyby podczas jakiegoś nie daj boże zdarzenia wystrzeliła poducha( oczywiście nikomu tego nie życzę). :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co niby ma być ??

Przewód idzie tylko do tego zapięcia u kierowcy, u pasażera go nie ma. Nie jest to po stronie napinacza, bo tam idzie inny.

Poza tym w takim razie przy zapiętych pasać jak nie daj Boże wystrzeli poducha to ciekawe co będzie ? ;) Bo Zrobiłem dokładnie to samo, co robi wciśnięcie zatrzasku pasa w jego zapięcie.

Odkręć 2 śrubki i zabacz jak wygląda zapinanie pasa, a potem się zastanawiaj. ;-) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raffaell2, Czytaj ze zrozumieniem ;) pawelp2008, chodzi o to, że jak nie zapniesz pasa i będzie BUM to w najlepszym wypadku stracisz kilka zębów i nos złamiesz a drastyczniej to głowę urwie ;)

Jak przy zapiętych pasch strzela to pasy właśnie trzymają cię w odpowiedniej odległości zanim poducha się napełni gazem ;) Bez pasów lecisz głową --> poducha odpala i głowa ląduje na tylnym siedzeniu u córy (jak masz) na kolanach - niezapomniane przeżycia ;)

Ot polska mentalność, że trzeba fabrykę poprawiać :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stracisz kilka zębów i nos złamiesz a drastyczniej to głowę urwie
czytałem o przypadku pęknięcia mostka po wybuchu poduszki....ale co tam :-/ .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry - faktycznie kiepsko czytam ;-)

Ja jeżdżę w pasach jak najbardziej, a nie zapinam tylko wyjeżdżając z garażu pod bramę i za nią i wtedy mi pikało jak szalone, co mnie bardzo wkurzało. ;)

 

Tak więc zapinać pasy panowie, zapinać :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Nie moge sluchac waszych debilnych* komentarzy o piszczacych brzeczykach w autach, sygnalizujacych brak zakmniecia pasow!!

Ludzie, czy wy naprawde chcecie nie tylko siebie ale innych pozabijac?

 

To sobie ogladnijcie co robia NIEZAMKNIETE pasy!!!!! bo nikt tego wam w polskiej telewizji nie pokaze ani nie zobaczycie tego pomiedzy polowami meczow!

 

Potrzebne tlumaczenie?

 

 

 

 

* - tak reaguje i nie tylko ja na osoby wyglaszajace powyzsze opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak nie moge juz w ogole zrozumiec ludzi, ktorzy jezdza bez pasow, ale poduszki w aucie chca miec! Przeciez niezapiecie pasow, to jest jak jezdzenie na nowych oponach bez powietrza w nich! :!:

 

Takich kampanii w Polsce powinno byc tysiace na kazdym mozliwym nosnikow mediow! Niech ludzie zobacza co sie dzieje z ludzmi gdy wylatuja przez szyby i zabijaja wspolpasazerow, nietylko w swoim samochodzie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!