Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymiana kaseciaka na CD


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Przeglądnąłem calusieńkie forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Chciałbym zmienić oryginalnego kaseciaka na oryginalne CD.

Samochód to: Megane Coupe po faceliftingu, rocznik 99. Wyświetlacz nad konsola środkowa - duży, zintegrowany z termometrem, sterowanie przy kierownicy.

Dokładnie taki stan jak na zdjęciu poniżej:

C13505370_7.jpg

 

 

W miejsce kaseciaka chciałbym zamontować dokładnie to radio:

1061089071

 

Czy podejdzie na zasadzie plug&play ?

Z tego co wiem w rocznikach 99 były montowane oryginalne CD i właśnie takiego rozwiązania szukam, bez konieczności innych zmian w aucie.

 

Z góry wszystkich dziękuje za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rocznik z 99roku, ale radio jest jeszcze z phI. Musiałbyś wyjąć swoje radio i sprawdzić czy ma wyjścia takie jak to CD, ale wątpię. Będziesz musiał przełożyć instalację z phII żeby to zadziałało.

Dowiedz się jaki masz wyświetlacz i jaką wtyczkę ma pilot.

 

p.s. To cd jest prawdopodobnie ze scenica, kolor będzie się różnił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale radio nie będzie działało na zasadzie plug&play, a na pewno są na to małe szanse. Tak jak kolega wyżej napisał: należałoby przełożyć całą instalacje (to nie jest zbytnio trudne ani uciążliwe) i wówczas wszystko by "śmigało" jak trzeba.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie,

 

Niestety temat nie daje mi spokoju. Sprawdziłem wyjścia obu radioodtwarzaczy: mojego i CD. Wygląda to tak:

 

Radio kasetowe aktualnie posiadane posiada następujące wyjścia:

1094251255_2

 

Natomiast dostępne radia CD posiadają takie wyjścia:

1091241185_1

 

W przypadku posiadanego kaseciaka (z gniazd poziomych wykorzystane są tylko dwa górne - głośniki i zasilanie) jest jedna wtyczka do wyświetlacza i sterowania przy kierownicy (pionowe gniazdo na zdjęciu - 5 pinowe), natomiast w wersji CD tych przewodów są dwa (tak domniemuje ze zdjęcia).

 

Czy są dostępne jakieś przejściówki które jednak umożliwiają podłączenie oryginalnego radia CD.

Aż wierzyć mi się nie chce iż w przypadku kiedy klient kupował samochód nowy z radiem CD, była całkiem inna wiązka przewodów niż w wersji kasetowej - ale świat zna różne przypadki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bigdario, ale Ty masz kaseciaka z phI. W phII wprowadzono inne radio kasetowe i cd i przy okazji inną wiązkę.

W radiu z phII masz 2 wejścia ISO:

I- zasilanie itp

II - głośniki

oraz 2 wejścia miniISO

I- wyświetlacz + pilot

II- zmieniarka.

 

W phII pilota podłączasz do wyświetlacza, a wyświetlacz dopiero do radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie, Panowie mam radio philips 22dc594 na radiu pisze cd changer i megi z 97 r. powiedzcie mi proszę czy jest możliwość dorobienia wejścia AUX?

 

i drugie pytanie to na zdjęciu które zamieścił kolega ,,bigdario" jest właśnie moje radio tzn takie jak ja mam. moje pytanie brzmi od czego są te poszczególne wyjścia. (sterowanie pilotem zasilanie i głośniki ale do czego jest jeszcze jedno wejscie patrząc na tą fotke to pierwsze od góry.

dziekuję za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam własnie taki sam problem mam takie radio na CD ale nie pasuje ta wtyczka od wyswietlacza ale znalazlem na tej stronie taki schemat przerobienia tej wtyczki http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24...ble/rendisp.htm

a konkretnie ten schemat: + zdjecie mojego wyswietlacza . I moje pytanie brzmi co po przeróbce bedzie śmigać ??

post-14934-1277557815_thumb.jpg

post-1-1277557815_thumb.jpg

post-1-1277557816_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro nie ma napisu to zmieniarki nie podłączysz.

Przy zmianie radia może być problem z funkcjonowaniem wyświetlacza ale kombinuj a może Ci się uda. Nie ma rzeczy nie do przeskoczenia. Jak się postarasz to będzie chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!