Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MeganeII gaśnięcie na ciepłym jak i na zimnym silniku.


Kaczka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :mrgreen:

Mam pytanie a właściwie to problem.

Posiadam Megane II 1,6 16V z 2003 roku. Autko miało sporo swoich "humorów", które udało mi się rozwiązać ale akurat z tym problemem nie mogę sobie jakoś poradzić.

Otóż, mój samochodzik od pewnego czasu bardzo rzęził przy jeźzdzie i wogóle nie miał mocy. Dowiedziałam się, że mogą to być cewki.Wymieniłam z SAGEM na BERU. Ok było tylko przez chwile... Po pewnym czasie najpierw gasł podczas jazdy, potem przestał wogóle jeżdzić... Po prostu rozłożył się na łopatki totalnie. Przeczytałam w necie, że może to być brudna przepustnica. Wyczyściłam i ją i cały dolot powietrza... Myślałam, że problem zniknął ale po kilku dniach zaczął gasnąć na zimnym silniku a obroty skaczą jak tylko chcę dodać gazu. Jak wskazówka przekracza 1000 - 1500 i wyżej przy dodawaniu gazu zaraz potem ląduje poniżej 500 i gaśnie silnik...

Nie mam pojęcia co z tym zrobić i od czego uzależniony jest problem???

Bardzo proszę o radę :cry:

 

[prosze nie uzywac czerwonego koloru DrNO]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałam w necie, że może to być brudna przepustnica. Wyczyściłam i ją i cały dolot powietrza... Myślałam, że problem zniknął ale po kilku dniach zaczął gasnąć na zimnym silniku a obroty skaczą jak tylko chcę dodać gazu. Jak wskazówka przekracza 1000 - 1500 i wyżej przy dodawaniu gazu zaraz potem ląduje poniżej 500 i gaśnie silnik...

Nie mam pojęcia co z tym zrobić i od czego uzależniony jest problem???

Bardzo proszę o radę :cry:

 

mozliwe przyczyny ktore mi podano jak mialem podobny objaw (gasniecie przy zimnym silniku po kilku sek pracy):

1. zlej jakosci paliwo (u mnie bylo to podobno)

2. sprawdz (odepnij podepnij) czujnik polozenia walu

3. kolo zmiennych faz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Prawdopodobnie padło koło zmiennych faz rozrządu. charakterystyczny "klekot" przy rozruchu silnika i spadek obrotów...

Klekot wydaje zacierające się koło zmiennych faz rozrządu. pozostaje na ustawieniu "szybszym" (wyprzedzony zapłon) dlatego spadają obroty i silnik gaśnie...

 

jest to bolączka naszych Meg2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Wam bardzo mocno za Porady. :->

Spróbuje to wszystko sprawdzić i napiszę czy udało mi się rozwiązać ten problem :roll:

Dzieki jeszcze raz pozdrawiam :mrgreen:

 

[ Dodano: 2006-12-12, 18:56 ]

do Sornata

a gdzie znajduje się ten czujnik położenia wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Wam bardzo mocno za Porady. :->

Spróbuje to wszystko sprawdzić i napiszę czy udało mi się rozwiązać ten problem :roll:

Dzieki jeszcze raz pozdrawiam :mrgreen:

 

[ Dodano: 2006-12-12, 18:56 ]

do Sornata

a gdzie znajduje się ten czujnik położenia wału?

 

mniejwiecej w miejscu polaczenia skrzyni biegow z silnikiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

I co z usterką? czy było to koło faz rozrządu? Moja Megi też ostatnio gasnie po kilku secudach po uruchomieniu, ale jak ją przegazuję w momencie gasnięcia to póżniej jest ok. Jak sprawa wymiany koła zmiennych faz wyglada cenowo, zdaje mi sie że mnie to czeka :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam!!!

Otóż to... niestety było to koło zmiennych faz rozrządu...

Po całkowitej wymianie jest super ;-) Autko jeździ jak szalone bez żadnych problemów...

Co do zdobycia koła to jest to niebywały problem... Trzeba szuakć albo na giełdach internetowych, czyli szukać trafieji, albo u przedstawicieli różnych sklepów... Mi się udało i to był zwykły przypadek... Na serwis to nie licz i tak nie pomogą :cry:

Powodzenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!