Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie wybrać głośniki?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam głośniczków do swojej Megane II ph1 13cm.

Cena jaką chcę przeznaczyć to 100 - 120zł.

Zależy mi na tym aby głośniczki grały lepiej niż seryjne, co prawda do tej ceny nie ma się co spodziewać rewelacji, ale liczę na waszą pomoc.

Nie stać mnie poki co na HERTZA.

 

Spotkałem takie coś

http://allegro.pl/item1085153033_magnat_ca...gw.html#gallery

 

Nie spotkałem tutaj jeszcze tematu o głośniczkach do tej ceny, dlatego zakładam nowy temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośniki na przód, lecz najlepiej odseparowane, powiedzcie sami, czy warto brać głośniki w tej cenie czy lepiej dołożyć, bo seryjne głośniki jako tako graja, radia można posłuchać a przez ten czas trochę dozbierać pieniędzy, pytam aby nie było później rozczarowania że głośniki graja tak samo jak seryjne.

Do tego planuje zrobić wygłuszenie za pomocą taśmy dekarskiej, czy to będzie dobrze spisywać swoją rolę?

Muzyka :

Pop, [elektroniczna, electro house], rock. - [] dość dynamiczna muzyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś poczytał troche wcześniejszych tematów wszystkiego byś sie dowiedział odrazu.

 

W tej cenie głośnikami godnymi polecenia są Magnaty z serii CarFit.

Ja jednak polecał bym Ci dozbieranie do lepszych głośników (min. Hertz DSK) + wzmacniacz. Zagra to 5x lepiej. Potem można dołożyć suba.

 

Co do wygłuszania taśmą dekarską - tak spełni to swoja rolę ale tylko przy plusowych temperaturach. W minusowych niestety taśma mocno sztywnieje i przestaje spełniać swoje zadanie.

 

Jeśli nie chcesz inwestować w maty STP czy Dynamat najlepszym rozwiązaniem są polimerowe (nie bitumiczne!) maty APP ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mat wygłuszających polecam GMS-04 Aukcja Allegro Bardzo dobry stosunek cena/jakość.

A swoją drogą jak masz zamiar wytłumiać drzwi i zmieniać tylko głośniki w tej cenie to lepiej nic nie rób. Bo efekt końcowy szału nie zrobi. Zapewne będzie lepiej ale czy to cię zadowoli?

Wzmak nawet używany np SONY XM-4520 i będzie co najmniej 5x lepiej jak to Artih napisał.

 

A jeżeli już głośniki pod samo radio to obstawiał bym Helix DB 52.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artih, subwoofer odpada, muszę miec caly bagaznik, i az tak mocnego basu w samochodzie nie potrzebuje. Dziekuje za wytlumaczenie mi jak to jest z tą taśma, bo miałem już ja kupic ale jak w zime ma być kicha to jednak zostaje przy opcji Dreamerek, . Znajde może cos takiego w mieście. Postanowiłem dołożyc i kupić hertza dsk. W domu leży u mnie wzmacniacz z tym że ma wbudowaną zwrotnice i jest regulowany od 250-40Hz wiec nie wiem czy bedzie dobry, odcina srednie pasmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APP czy Boll zazwyczaj pękają w zimie :-)

Bitumiczne - TAK, polimerowe - NIE.

 

Taśmę dekarską chwala (w zimie) tylko Ci co ją założyli ... bo i co mają robić.

Niestety fizyka względem materiału, z którego jest zrobiona taśma dekarska jest nieubłagana. Przy kazdej minusowej temperaturze sztywnieje (bo i kominom to nie przeszkadza) - oczywiście nie pęka a to dzięki właśnie sztywnej i wzmocnionej konstrukcji.

Materiał wygłuszeniowy całkiem sztywny być jak wiadomo nie może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

panowie temat nagłośnienia w Megane II ph I przerabiam już od roku i w dalszym ciągu coś udoskonalam. Ogólnie trzeba powiedzieć ze Megane II jest bardzo niewdzięcznym autem do prawidłowego nagłośnienia.

Po 1 ja bym zaczął od wyciszenia drzwi matami i tutaj polecam maty GMS ( dobry stosunek ceny do jakości) podobnie jak mój przedmówca Dreamerek

po 2 głośnik nie powinien być montowany do tapicerki bo chociaż założy się nawet najlepszy głośnik to i tak nie spełni on naszych wymagań - mocujemy poprzez dystans najlepiej z MDF-u do blachy drzwi

po 3 zalecało by się wymianę radia na coś lepszego i dołożenie wzmacniacza ponieważ radio fabryczne posiada tylko paręnaście WATÓW a i to nie najlepszej jakości

po 4 nie opłaca się inwestować w głośniki tzw "supermarketowe" ( nie będę przytaczał marek) ponieważ nie poprawi to naszych odczuć podczas odsłuchu, lepiej jest poczekać i odłożyć trochę więcej pieniążków i później się z tego cieszyć niż niby kopić coś tańszego i później żałować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hertz2, przerabiasz temat od roku, a to co napisałeś jest już od dawna na forum i nawet ja, laik w dziedzinie CA to wiem :-) Wystarczy poczytać, nie trzeba od nowa Ameryki odkrywać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!