Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Słabość poniżej 2000 obr


sebak@op.pl

Recommended Posts

Zauważyłem ostatnio, że mój 1,9 dCi zrobił sie jakiś zamulony poniżej 2000 obr. Fakt, że ostatanie dni chodzi non stop klimatyzacja. Może trzeba coś wyczyścić? Może turbina nie dmucha odpowiednio na niskich obrotach, coś mogło się zozszczelnić? Jakieś sugestie macie?

P.S. Silnik chodzi równo, oleju nie bierze, spalanie w normie, pozostałe osiągi również... tylko ta turbodziura :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie temat ERG był wałkowany wielokrotnie ale czy moógłby ktoś w skrócie napisać czy to skomplikowana a tym bardziej kosztowna operacja? Czy może jej dokonac zwykły amator czy trzeba oddać do warsztatu? Może gdzieś na forum jest manula?

I jeszcze jedno. Zauważyłem że Ford C-max 1.8 TDCI siostry dużo bardziej ochoczo wkręca się na obroty niż moje Megane, czy to też może byc wina tego zaworu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!