Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megi dymi na niebiesko na zimnym silniku .PO


tomczyk76

Rekomendowane odpowiedzi

Znaczy nie martwic się ? Paliwo z Shell raz zwykły raz lepszy( drozszy). Z stylem jazdy różnie żona jeździ raczej spokojnie ja przewaznie też, czasem na trasie przeciagnę troszkę auto ale bez przesady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym się nie matwił, bo to czarny dymek. Ja mam podobnie, jak z dwa tygodnie nie ruszę sie z miasta, to potem na trasie jak depne to buchnie na czarno. Ja leję BP Ultimate lub Orlen Verva, oczywiście ON. Ale to poza tematem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiboc, nie martw się przegoń auto trochę, wyjdzie mu na zdrowie. Jak jeździsz spokojnie to warto też zajrzeć do egr-a i go wyczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, bardzo interesuje mnie ten temat. właśnie jestem na etapie lokalizacji usterki. Autko rano lekko zakopci przy podjeździe a potem spokój, mieszkam na górce i po hamowaniu silnikiem zaczynam podjazd, ale to trwa tylko chwilkę, potem spokój- lekko niebieski dymek. Martwi mnie olej, kupiłem meganke 2 miesiace temu i troszkę dałem jej popalić na A4- raptem z 50 km- od tego czasu bierze ok 1l oleju na 1000km, silnik chodzi super, żadnych wycieków, spala 4/100. proszę o pomoc. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do tematu dymienia . Cieszy mnie chyba fakt ze wiekszosc odpowiedzi wskazuje na turbo bo z tego wszystkiego to chyba najtansza opcja. Niewiem ile w tym prawdy ale wiem z dobrego zródła ze jezeli decydujemy sie na naprawe turbo to lepiej kupic uzywke w dobrym stonie niz dac do regeneracji skopsane turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli kupisz używkę taka jak masz obecnie?

Może po prostu źle zrozumiałeś, powinno być: "regeneruj swoją turbinę w dobrym zakładzie", a nie: "kup dobrą używkę" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób jak uważasz, ja wolałbym regenerować. Dostajesz wtedy gwarancję na określony czas lub limit kilometrów. W przypadku używki masz gwarancję rozruchową i... tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie znam, jeszcze nie regenerowałem. Poszukaj na forum w Polecanych warsztatach, wyjmuj turbo (z cięgnem od regulacji) i wyślij paczkę. Lepiej dać do sprawdzonego zakładu, niż do papraka, którego masz pod domem. 2-3 dni i masz świeże turbo z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj byłem z turbiną, rozebrali i do regenaracji- 1050, luzy na łożyskach, a co idzie za tym wytarte łopatki wirnika. nie radzę rozbierać samemu, jedziesz do warsztatu, płacisz 200 za zdjęcie i założenie+reganeracja 700-1000 i nie interesuje cię uszczelnienie i inne cuda- no i gwarancja. Przy mnie rozbierał przez 2 godzinki, to wyobraź sobie ile Tobie to zajmie, oczywiście jeżeli będziesz miał wszystkie klucze- dojście jest straszne a to jest tylko 1.5. Gościu mówił że głównymi klientami są autka Renault z silnikiem 1.9- tam turbo to codzienność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu mówił że głównymi klientami są autka Renault z silnikiem 1.9- tam turbo to codzienność.

A z ciekawości zapytam, od którego roku Renówka wypuszcza silniki 1,9 turbo? Wydaje mi się, że trochę dłużej niż 1.5, do tego wiele trafficów, masterów i innych wynalazków jest napędzanych tym silnikiem. O Nissanach i Volvach nie wspominam nawet ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!