Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki gaz do 1.6 16V 107 KM - Co najpierw spr


04areka

Recommended Posts

Temat pewnie byl przerabiany kiedys ale prosze o podpowiedzi. Zawsze paru z was zrobilo juz pewnie troche kilometrow od ostatniego wpisu na podobnym poscie i ma troche wiecej doświadczen z tym silniczkiem. Autko tak jak w opisie 1.6 16v 2000r 107 km przebieg 119 tys km. Co polecacie? Co odradzacie? Na co zwrócić uwage przed założeniem? Pozdrawiam Wszystkich i z góry dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra sekwencja - d o b r z e załozona

 

www.lpg-forum.pl - naprawdę polecam to forum, trzeba zarejestrować sie wpisac wszystkie dane o aucie i rzucic temat o instalce do tego auta. chlopaki napewno doradzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedz z forum lpg. To ze bedzie to sekwencja to dla mnie oczywiste. Chcialem sie tylko dowiedziec czy ktos z Was ma np sekwencje LOVATO albo LPGaz bo mialem te instalacje wczesniej w autkach i sprawowaly sie naprawde DOBRZE. Byly to instalacje II generacji. Mialem tez epizod z BRC i albo trafilem na trupa albo te instalki to ostani gniot.

 

We Wrocławiu można pisać z polskimi znakami diaktrycznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie niezależnie od tego jakie instalacje miałeś warto zerknąć na wypowiedzi znajdujące sie na tym forum, bo renówki mają inny szacunek do instalacji gazowych.

Z mojego doświadczenia wiem że cudowne Landi Renzo jest fajne dopóki sie coś nie zacznie dziać i wtedy najlepiej poczekać.. na upgrade softu od producenta.. albo inne cuda.

Za to na forum znajdziesz mnóstwo zadowolonych użytkowników instalacji Stag 300 :mrgreen:

A najważniejsze to dobry warsztat który nie lubi tracić czasu na reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się również podpinam pod temacik :mrgreen:

Posiadam w swojej megi ten sam silniczek i też myślę o założeniu gazu do niej tak za jakieś 2 miesiące, bo ceny paliwa już mnie dobijają, a nogę mam raczej ciężką i spalanie na poziomie 8,5-9.0L potrafi szarpnąć po kieszeni :)

Do wydania będzie jak dobrze liczę około 2500zł, koniecznie sekwencja to musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zainwestować w Staga 300 i wtryskiwacze Matrix, lub Magic Jet.

Dobrze, żeby reduktor miał zapas (co najmniej do 100kW).

Oczywiście podstawa, to dobry gazownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1.6 16v / 113 KM i ostatnio zakładałem Staga IV z autokalibracją i wtryski jedno tłoczkowe Magic Jet na reduktorze Scorpion Mini (do 150 KM) na który trochę narzekam - czasem minimalnie ucieka kompresja na nim :/ A poza tym jestem zadowolony - spalanie 9l/100 z klimą - 10-10,5l/100. Nie daj się nabrać na Tomasseto Alaska - są trochę za słabe. Co do wtrsyków matrix - dobre, ciche ale drogie w serwisie :/

Valteków unikaj bo się lubią sypać - szczególnie żółte - 1 Ohm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Magic Jety nie są takie super jak powszechne o nich zdanie. Tak samo Valteki nie są takim złem wcielonym;)

Moim zdaniem, jeśli ma być to naprawdę dobra instalacja, to jednak zdecydowałbym się na Zavoli Zeta + Matrix HD344. Elektronika Stag 4 lub 300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja powiem tak. Alaska wcale nie jest takim złym reduktorem, przy DOBRZE wyregulowanym układzie sprawdza się znakomicie. Mam w kombi przy silniku 1.6 16V i nawet w pełni załadowane autko radzi sobie na gazie dobrze.

Valteki kumpel reanimował po 60k km, czyli najgorzej to o nich nie świadczy, szczególnie przy kosztach, zdaje się, 60 pln za cała robotę.

MagicJety ok, ale przynajmniej mój gazownik stwierdził, że jeśli padną to ich się nie reanimuje. Koszt pojedynczego wtryskiwacza to, jeśli dobrze pamiętam cenniki, coś koło 50 pln.

Dobry gaziarz to podstawa i z tym chyba tylko paprak by dyskutował :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie do takich mocy jak deklaruje producent.

To tak, z tymi 150 konikami to ostro pojechali, ale do silnika z tematu wystarcza w zupełności, no chyba że jeździmy cały czas z gazem w podłodze.

Ja na swój z początku też narzekałem, ale jak porządny gazownik wszystko wyregulował, PODOKRĘCAŁ aby nie było wycieków gazu (tak, tak, właśnie tak wspaniale robią papraki) to wszystko gra i buczy. Ciśnienie trzyma prawie do końca gazu w butli, jak zaczyna przełączać na PB to zostaje jeszcze gazu na 10-15km spokojnej jazdy, bez ostrego kręcenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!