kuba_98 Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 A czy ktoś jest zorientowany jak wyjąć schowek od strony pasażera w scenicu II phII? Urwała mi się kratka nawiewu, ktoś za mocno obracał kółkiem Mam już nową, ale nie umiem jej włożyć bez demontażu schowka, ze względu na to, że rurki od nawiewów są luźno włożone i nie jestem w stanie dobrze wycelować... + następny problem jest związany z klimą (automatyczna). Z miesiąc temu klima przestała działać, pojechałem więc do serwisu, diagnoza: nabicie + wymiana jakiegoś tam zaworka (powodu nieszczelności) i przez krótki czas wszystko było ok, ale z 2 tygodnie temu znowu to samo... Bez znaczenia czy włączę ją na auto czy na ręczne i nie chłodzi, z nawiewów wieje można powiedzieć, że nawet letnie powietrze... :-? czy jest możliwe, ze jest jeszcze jakaś nieszczelność? Czy to może być jakieś inny problem? Dodam, że jak włączę klimę to coś z przodu się włącza... (nie znam się czy to sprężarka czy może jakiś wentylator..) :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kipi Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 kuba_98, co do schowka poszukaj w wątkach o naprawie rezystora dmuchawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gojgien Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 kuba_98, nieszczelności mogą być i w innych miejscach, serwisant powinien to sprawdzić jeśli czynnika było za mało w instalacji. Co do schowka to wejdź w download i pobierz archiwum z opisami serwisowymi klimatyzacji. Tam znajdziesz plik 6001A.pdf, a w nim opis jak wymontować schowek w megi II. W sceniolu powinno być tak samo lub podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...