Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[ MII 1,5 dci 74kW] nie odpala, system szlej


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko było ok, a tu nagle taka kicha, auto nie odpaliło.

 

Wkładam kartę, przyciskam przycisk start i:

- kręci silnikiem, ale nie odpala,

- zwalnia blokadę kierownicy, lampka immo gaśnie

- nie palą sie kontrolki typu SERVICE, STOP, airbag, tempomat, EGR

- pali się tylko kontrolka ładowania,

 

Po próbie odpalenia wyciągam kartę i system zachowuje się jakby ona cały czas "siedziała" w gnieździe, stale przez ponad godzinę:

-pali się kontrolka ładowania,

- można włączyć wycieraczki, kierunkowskazy,

-na czytniku czały czas pokazują sie standardowe komunikaty

-nie można zamknąć auta poprzez kartę,

 

 

Próbowałem zresetować kompa, poprzez odłączenie aku, to nie działa!!

 

Czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami?? Gdzie szukac przyczyny?

Auto jest z 2004 roku i dziwi mnie takie zachowanie, do tej pory jeździłem starymi kapciami, ale takie cóś zdarzyło mi się po raz pierwszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po próbie odpalenia wyciągam kartę i system zachowuje się jakby ona cały czas "siedziała" w gnieździe, stale przez ponad godzinę

wcisnij start rez bez karty w czytniku, wylaczysz w ten sposob "zaplon"

 

czy to sie stalo po jakiejs burzy / opadach

w MII spora wada bylo niestety! zalewanie komputera. moze mu sie cos powalilo.

 

probowales druga karte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem drugą kartę - to samo.

 

Pada czały czas, ale kałuże omijam z daleka.

 

Myślałem, że to aku padł, ale to chyba nie to.

 

A wszystko to stało się jak zaparkowałem na wzniesieniu, dziobem w górę. Ale teraz auto sholowałem do garażu i to samo.

 

W poniedziałek pojadę do mechanika, ale wolałbym wiedzieć coś wcześniej, żeby mnie zbyt dużo nie naciągnął :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[CIACH!]

 

Dzięki za wykład meterologiczny :-D :) ale ja musiałbym przywrócić swoją Megankę do życia 8-) 8-) .

 

To może być kwestia bezpiecznika?? Modułu sterującego ??

 

Gdzie zaglądnąć i co sprawdzać??

 

[ Dodano: 2007-07-07, 15:06 ]

Próbowałem dzisiaj odpalić auto i ......

 

"INJECTION DEFAILTURE" i kontrolka 'STOP" :evil: :evil: :evil:

 

domniemam, że na wtryski poszło powietrze, są suche :cry: :cry:

 

czy to może być wina zapchanego filtra paliwa, wcześniej jak go nie mogłem odpalić żaden komunikat o wtryskach się nie pokazywał.....

 

a i co ważne, nie mogę auta wprowadzić w tryb testowy :roll:

 

uszkodzenie wtrysku wykluczam, :-? to coś z układem zasilania.....

 

FORUMOWICZE :) :) HELP :!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc sprawa wyglada nastepująca.

Ciśnienie w komorze wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej ma połowe wartości nominalnej :cry: dlaczego :-D :) oring w zaworze pompy do wymiany :-/

 

koszt w ASO - 800 pln

koszt na własną rękę - 18 pln :!::!::!:

 

dzisiaj podejmuję próby reanimiacji :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc finał sprawy dla zainteresowanych na przyszłość :) :)

 

Bo w ASO powiedzieli mi tak: oddaja pompę wtryskową do jakiegoś specjalistycznego zakładu albo wymieniają na nową.....a fura po gwarancji, sprowadzona i 151.000 km na blacie :evil: :evil: :evil: :evil: I tak koszt minimalny to 1700 zł, a maksymalny - Pan tylko przewrócił ślepiami :-/ i to miało oznaczać wszystko.

 

Wymieniłem oring na zaworze pompy wtryskowej - błaha sprawa :) ale auto nie chciało zaskoczyć, więc lekki zaciąg i smiga jak ta lala :) :-D :)

 

Koszt naprawy to 7 zł włacznie w dwoma browcami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Wymieniłem oring na zaworze pompy wtryskowej - błaha sprawa :?: ale auto nie chciało zaskoczyć, więc lekki zaciąg i smiga jak ta lala :?::?: ;)

 

To byl oring regulatora w pompie wtryskowej??

Z tego co wiem, tam sa dwa oringi, to ktory zostal wymieniony??

 

Jaki błąd zgłosił komputer ??

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!