Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kabel vag kkl (ftdi-chip) i zabawa samochode


Rekomendowane odpowiedzi

No tak tylko jak mu chciałem wykasować to mi taki komunikat wywalił.

capture15.jpg

 

[ Dodano: 2011-04-08, 19:44 ]

Ale może spróbuję go wykasować odłączając akumulator na 20 min. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj podpinałem się pod mojego szczeniaka i w programie głównym wyskoczyło mi ABS-VDC, ECM i Airbag.

Przy każdych z nich pokazało nie ma zdefiniowanego kodu (urządzenia), po kasowaniu błędów abs się testuje i gasnie zostają pozostałe, sprawdzałem 3 różne bazy po 405 Mb dalej to samo. Ma ktoś sposób jak to połapać?

Co do poduchy to się zgodze ze wywali błąd bo mam kabel ucięty przy zwijaku.

Edytowane przez centurion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Kurczę no ... jak to Wam działa jak mi nie działa :)

Próbowałem w SCENI I 98r i 2000r i kucha :)

Kupiłem to http://allegro.pl/fv-vag-kkl-obd1-vw-seat-skoda-audi-renault-cd-i1954756282.html

Ściągnąłem bazę 405MB, ustawilem port USB wg instrukcji i niestety nie łączy się.

Jak robię skanowanie to niestety nie odnajduje żadnego z podzespołów w bazie mimo, że na lokalną się przełączałem.

 

Czy ktoś podpiął się tym poprawnie do któregoś ze SCENIC I (98-00r)?

Możecie pomóc?

 

EDIT:

- udało mi się podpiąć do SCENICA z 2000r - trzeba wybrać sterownik SIRIUS32___EMS3132___Soft_RE1

- jednakże nie wiem jaki wybrać sterownik do tego z 98r. :/ bo na powyższym nie łączy

Edytowane przez Pieras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam Megankę 1 ph2 z silnikiem 1,6 16V. Udało mi się połączyć z silnikiem, ale nie wykazało żadnych błędów.

Problem mam z przyspieszaniem w zakresie obrotów między 1500 a 2500 jak silnik jest zimny. Powyżej tych obrotów nie ma żadnych problemów.

Można powiedzieć, że w tym zakresie obrotów mam dziurę i ciężko jest ruszyć.

Czy można zapisać gdzieś przebieg sygnału z czujników? Np z czasu wtryskiwaczy i np temperatury.

 

 

Udało mi się połączyć z poduszkami i miałem taki błąd:

Airbag - ACU3_x64_x06_v2 Failures detected

Voyant défaut AIRBAG par TdB via CAN

Błąd się wykasował i już się nie pojawia, ale co on oznaczał?

 

Co jeszcze powinno się zeskanować w tej Megi?

Do kogo mogę się zwrócić o tłumaczenie DDT2000?

Edytowane przez Krzychup
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mój kabelek działa z Megi I ale z Megi II łączę się ale tylko z silnikiem z innymi modułami nie ale to chyba wina tego że Megi II jest na Canie

 

Przykład przetłumaczonego DDT (oczywiście nie mój)

 

To akurat moje tłumaczenie.

Z racji tego, że mam Dacię Sandero 1.4MPI to udało mi się przetłumaczyć już wszystkie ekrany konfiguracji.

Tutaj kilka zdjęć :

93_1289156343.jpg

69_1289156343.jpg

4_1289156343.jpg

15_1289156343.jpg

 

Jak kiedyś będę miał Renault to przetłumaczę wtedy ekrany dla Renault :)

Edytowane przez jackthenight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziś bawiłem się kabelkiem i DDT2000 przy swoim Scenicu. Błędy jakieś tam znalazł i wykasował. Zabawa z podnoszeniem i obniżaniem obrotów działa poprawnie. Mam jednak problem z podglądem parametrów na żywo. Wszystko pokazuje się dosłownie na sekundę (udało mi się zrobić screena) Czy ktoś pomoże dlaczego tak jest :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich używających DDT2000.

Podpiąłem się pod Scenic'a 1,6 16V 2000r (interfejs KKL od Viaken'a). Po skanowaniu przyciskiem All pokazuje mi trzy moduły: ECU (rozpoznaje), ABS i Airbag - dwóch ostatnich nie rozpoznaje.

Przeczytałem cały powyższy wątek, dodatkowo wszystkie wypowiedzi z tego wątku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1286164&start=0 ale żadna dyskusja nie wnosi ostatecznego jak dla mnie rozwiązania problemu, polegającego na nierozpoznaniu danych modułów.

Piszecie, że trzeba ręcznie wybrać moduł z lewej strony programu, ale czy to robić metodą prób i błędów? Skoro przycisk All nie rozpoznał modułu to nie wiem jakiego rodzaju mam sterownik do np ABS'u.

Czy jeśli mimo ręcznych wyborów program nie znajdzie w bazie odpowiednich sterowników to znaczyć będzie, że nie ma co więcej szukać i mój interfejs pozwoli mi jedynie na łączenie jedynie ze sterownikiem silnika? Nadmienię, że bazę mam wgraną 405MB. Czy możliwe jest, że w tej bazie nie ma danych a w mniejszej - 180MB będzie? Przyznaję, tego jeszcze nie próbowałem...

Edytowane przez lucas71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolego podpowiem conieco bo sam sie z tym niedawno motałem

Niemalże metodą prób i błędów masz doprowadzić (z kablem podłączonym tylko do kompa i odpalonym DDT2000light ) do takiej sytuacji jak na obrazku :

LINK DO OBRAZKA

Czyli masz z lokalnej bazy wgranej bezpośrednio na c:\ wybrać bazę danych dla meganki i scenika (baza 64) na dole pokaże do czego posiadzasz w bazie dane czyli do którego sterownika bedziesz miał dostęp za pomocą plusa jak na powyższym obrazku

Mam nadzieję że pomogłem i dobrze zrozumiałem zapytanie ;o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za chęci, ale jednak nie do końca chodziło mi o to, o czym piszesz...

Taki stan rzeczy jak na obrazku jest mi znany (pomijam to, że z ECM nie było problemu żeby się połączyć/rozpoznać, tylko z modułami poduszek i ABS'u). Bardziej chodziło mi o dalszą część, czyli jak już mam rozwiniętą listę sterowników (ABS i poduszki), to czy muszę kolejno przenieść każdy z wymienionych na liście po lewej do listy po prawej, po czym próbować się łączyć, czy jeszcze jakoś inaczej... W taki sposób jak piszę już próbowałem i nie udało mi się połączyć z niczym innym, jak tylko z modułem silnika...

Prawdopodobnie tak już pozostanie, no bo czego można się spodziewać - przecież kablem za 50zł nie zrobi się tyle, co oryginalnym softem dedykowanym dla Renault... :) I tak nie jest źle, bo można sobie w domowych warunkach wykasować ewentualne błędy, więc nie ma co narzekać <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!