Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rozładowywujący się Akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Ty mówisz o napięciu na akumulatorze (Volt).

Pobór prądu sprawdzasz w następujący sposób:

-ustawiasz multimetr na A (amper). Możliwe, że trzeba będzie przepiąć kabel w multimetrze.

-odłączasz klemę.

-do akumulatora przytykasz jeden przewód, do klemy drugi. Klema nie może się stykać z akumulatorem. Nie próbuj uruchamiać silnika-spalisz miernik !

pobór jest zerowy

Zawsze występuje jakiś upływ prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko taki pomiar trzeba zrobić z załączonym alarmem, czyli trzeba jakoś podpiąć końcówki pomiarowe miernika, sam miernik wywalić poza auto, zamknąć maskę i załączyć alarm. Potem czekamy z minutkę na unormowanie się wszystkiego (naładowanie kondensatorów wszelakiej elektroniki) i patrzymy co miernik pokazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko taki pomiar trzeba zrobić z załączonym alarmem, czyli trzeba jakoś podpiąć końcówki pomiarowe miernika, sam miernik wywalić poza auto, zamknąć maskę i załączyć alarm.

No nie koniecznie trzeba maskę zamykać. Wystarczy wcisnąć wyłącznik krańcowy od alarmu i nie będzie zwierał się z masą. I można wtedy załączyć alarm. A co do akumulatora to może się tak stać, że sam będzie rozładowywał się poprzez ścianki. Ewentualnie można podłożyć kawałek gumy pod spód aby oddzielić akumulator od podstawy pod akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak zrobiłem dziś rano i nic strasznego się nie dzieje na alarmie ... dziś odpalił i prąd, napięcie wszystko było git. Kondensator mi pokazuje dobre pomiary czyli jest git i oby nie do czasu... odpukać by tak zostało.. teraz zostawię autko na 2 dni zobaczymy czy w piątek odpali.

 

Dodano: 06 paź 2011 - 17:38

Doszedłem do winowajcy. Jest to lampka w bagażniku. Kilka razy sprawdzałem noc po nocy i było, że jest strasznie mały prąd około 11,7-4. Bez lampki jest 12,9 ...

I co mógłbym zrobić by nie żarła mi prądu w nocy... Auto postoi 2 dni z tą lampką i aku jest rozładowany... Teraz rzecz jasna mam wypięta żarówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Styki od włącznika w klapie.

Sprawdź czy włącznik działa.

Jeżeli się zaciął, albo jest zwarcie, to żarówka będzie cały czas świeciła.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właściwie to żarówka się nie świeci jak jest zamknięty z centralnego. Chyba że się za jakiś czas włącza co dla mnie jest bezsensu. Bolec tak czy inaczej chodzi i styki przeczyszczone są. Problem jak był tak jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarówka nie świeci się. Zrobiłem test na 12h przez cały dzień od 6 do 18 i nie rozładowało. Zablokowałem ten bolec w pozycji wciśniętej i auto było zamknięte z pilota. Obecnie Auto pali bez problemu i zawsze jest z samego rana prąd taki jaki być powinien, ale żarówki w bagażniku nie mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!