Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy kupie Renault MEgane II 1.9 Dci 120km do 13500zł??


pamel

Rekomendowane odpowiedzi

a powiedzcie bo mam jeszcze jedno pytanie.

Dlaczego w niektórych megankach silnik ma takie zabudowanie tak jak tu

http://photos02.otomoto.pl/photos/original...C15245089_6.jpg

a niektóre silniki nie tak jak tu

http://photos03.otomoto.pl/photos/original...14409034_10.jpg

od czego to zależy? i z czym to jest związane?

I chciałem jeszcze dopytać czy zwracać jakąś szczególną uwagę na te karty startowe?

 

To zależy od wersji wyposażeniowej. Ten benzyniak to golas i dlatego nie ma tak zabudowanej obudowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moim zdaniem ktoś nie zadał sobie trudu na zamontowanie plastików po dzwonie. Jeszcze nie widziałem tak ogolonej meganki pod maską

W każdym salonie taka można obejrzeć. Np. wersja business line z 2007 roku nie ma tej całej zabudowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o tych autkach??

1: http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-2...-C15693737.html

2: http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-126-C12131255.html

3: http://otomoto.pl/renault-megane-C15732727.html

 

co myślcie? jak sie wam podobają i czy widzicie jakieś rażące rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.2. Za sam sposób zrobienia zdjęć bym tego nie oglądał. Na żadnym zdjęciu nie widać auta w całości. Brak wygłuszenia na silniku, szpara pod przednią lampą i zderzakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem ta 1 jest najciekawsza ( i taka jak moja - tylko ja mam zmieniarkę jeszcze :) )

Ta druga to jakieś dno. Ja mam wrażenie, że to od handlarzyny, który coś ściągnął i sam nie bardzo wie co ( wnioskuje po takim lamerskim opisie auta). Do tego te zdjęcia - porażka.

Co do 3 - droższa od 1, z komisu ( czyli jest mniej warta - komis też musi zarobić z 1500zł) no i gorzej wyposażona od 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram, kolegów

ad.2 - źle spasowane drzwi kierowcy+ tylne + tylne prawe, opis auta pozostawię bez komentarza :roll:

Slowik8609, to jedynka jest droższa( komisowa) o ile się linki nie poprzestawiały ;-) .

Ja bym oglądnął nr 3, tę z Tarnowa.

pamel, szkoda, że nie chcesz wydać więcej ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nr 3 to wydaje się najlepsza, dwa sobie odpuść. Co do nr 3, to co ona ma taką dziwną ramkę na tablice z przodu. Jakaś taka krótka ta ramka, jakby max. 2/3 długości tablicy. Gdzieś robią takie "krótkie" tablice z przodu_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie tak nie podpalał tą z Tarnowa. Zobaczcie na nakładki na pedałach ... są styrane jak cholera. Poza tym drzwi kierowcy wyglądają na opadnietę (albo jakaś przygoda tam była). Nie widać fotela kierowcy i kierownicy z lewej strony (tam gdzie się najbardziej wyciera).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.3 Takie małe tablice sa w belgii - zagłębiu polskich speców od picowania. Z zewnątrz nie wyglada źle, są naklejki dealera na przednich nadkolach i z tyłu, po dzwonie raczej nikt by ich nie uzupełniał. Niepokoją nieoryginalne dywaniki, ale za to uchwyty na drzwiach wewnątrz wyglądają jak nowe. Trzeba by obejrzeć na żywo - choć za tą cenę jestem przekonany że auto jest do opłat. Acha i pedał gazu starty do metalu gołego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!