Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oklejanie folia zamiast malowania


rambolipamboli

Rekomendowane odpowiedzi

Bylem ostatnio u lakiernika sie umowic na termin i on mowi tak " bardziej Ci sie oplaci okleic go ze malo kto teraz lakieruje " wie ktos jak mniej wiecej jak z kosztami za oklejenie meganki ? wiem ze gwarancja to 3-4 lata zywotnosc takiej folii to nawet .

 

 

KOLOR biala perla musi byc :mrgreen:

http://www.zmianakoloruauta.pl/galeria/mer...iala_perla.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z folia "ponoc nic sie nie dzieje" to ze sie nie odklei itd itd masz gwarancje 4 lata ,

deszcz nic bloto nic trudno zarysowac , czytalem na google z 12 cm rzucili ciezarek 900 gramow i nic nie zauwazyli , taka folie mozesz sciagnac i odrazu nakleic ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja mam całe auto oklejone folią (kangoo), megane też będę tak robił. Zaletą jest to, że pod folią lakier się nie niszczy, także jeśli ktoś ma kaprys by na kilka lat zmienić sobie kolor, to zawsze może wrócić do stanu fabrycznego bez żadnych konsekwencji.

 

Koszt oklejenia megane II w całości to ok. 3000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wszystko ma plusy i minusy. faktem jest ze lakier nigdy nie bedzie tak idelanie położony jak w fabryce. a folia z czasem matowieje, trzeba uważać na krzaki i gałązki bo drapią. często korzystając z myjni też można szybko wyjechać taką folię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie spotkałem z samochodem oklejonym ok 2 lata temu. początkowo był mocno błyszczący czarny, teraz jest nieco matowy. no ale prawdopodobnie z roku na rok materiały są coraz lepsze <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię czy są lepsze, raczej kwestia zastosowania odpowiednich materiałów. Są folie robione specjalnie do zmiany koloru i takie do wycinania napisów, którymi od biedy da się okleić samochód w całości <ok> Oczywiście są też takie, którymi da się okleić w całości, ale po tygodniu folia zacznie odłazić, zwłaszcza na przetłoczeniach i nierównościach. Dobra folia niestety kosztuje, także jeśli ktoś oferuje oklejenie podejrzanie tanio, to prawdopodobnie materiały będą słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To może ja się wypowiem odnośnie folii z racji, że takie rzeczy robię. Koszt wykonania zależy od rodzaju folii przeważane jest to folia wylewana z racji na jej elastyczność, żywotność ok 4-5 lat, później zaczyna brzydko wyglądac, po 5 latach gdy chcemy zrywać folie to polecam uzbroić się w cierpliwość oraz najlepiej udac się do blacharza do komory aby podgrzać całość, inaczej spiłujemy sobie ładnie paznokcie, przy zrywaniu lakier na autach 5-10 letnich często zostaje fragmentami na folii, więc autko nadaje się do lakierowania, jeśli nie odejdzie często pomaga polerka solidna, osobiście w zyciu bym auta swojego nie okleił widząc jak auto wygląda po zerwaniu takiej foli,, aha i jeszcze jedno nigdy nie oklejajcie auta folią, z której wycina się napisy, gdyż nie jest ona do tego przeznaczona nie wspomne już od modelowaniu takiej folii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.aplikatorzy.pl

 

Jakby ktoś był zainteresowany to polecam :) sam oddałem do nich Clio teraz, okljałem też u nich auta znajomych

 

więcej fot tu: http://www.facebook.com/aplikatorzy?ref=ts bo powiedzmy galeria na stronie www nie ma czasu się zaktualizować :)

 

nie jest tak do końca jak pisze kolega Preacher. Foli nie zrywa się na sucho tylko trzeba ją podgrzać ;)wtedy powinna dość łatwo odchodzić a nie zostawiac kawałeczki... W sumie zależy też jaka folia i jak kładziona. Te z seri kanalikowej o wiele trudniej odchodzą bo lepiej i mocniej przylegają do karoserii. Folia kładziona na przygotowane auto - mocniej i trwalej przylega.

Lakier na foli pozostaje ale tylko w autach powypadkowych :) nie spotkałem się by po odrywaniu foli z fabrycznie lakierowanego auta odchodził lakier B)

 

i jeszcze dla tych co twierdzą że folia niszczy lakier:

 

http://www.facebook.com/aplikatorzy?ref=ts#!/media/set/?set=a.150411778359588.34817.128939643840135

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA dniach oklejam swoje Klijo to się dowiem jak to dokładnie jest za jakiś czas jak będę chciał zedrzeć. ALe ogólnie nie mieliśmy przypadku żeby lakier schodził z dobrego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem że folie ani nikt nie może oderwać bo jest taki mocny klej,a koszty były by zależnie od elementu oklejenia.Ale koszty są do 5tys.zł ja bym wolał pomalować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!