Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oklejanie folia zamiast malowania


rambolipamboli

Rekomendowane odpowiedzi

Bylem ostatnio u lakiernika sie umowic na termin i on mowi tak " bardziej Ci sie oplaci okleic go ze malo kto teraz lakieruje " wie ktos jak mniej wiecej jak z kosztami za oklejenie meganki ? wiem ze gwarancja to 3-4 lata zywotnosc takiej folii to nawet .

 

 

KOLOR biala perla musi byc :mrgreen:

http://www.zmianakoloruauta.pl/galeria/mer...iala_perla.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z folia "ponoc nic sie nie dzieje" to ze sie nie odklei itd itd masz gwarancje 4 lata ,

deszcz nic bloto nic trudno zarysowac , czytalem na google z 12 cm rzucili ciezarek 900 gramow i nic nie zauwazyli , taka folie mozesz sciagnac i odrazu nakleic ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja mam całe auto oklejone folią (kangoo), megane też będę tak robił. Zaletą jest to, że pod folią lakier się nie niszczy, także jeśli ktoś ma kaprys by na kilka lat zmienić sobie kolor, to zawsze może wrócić do stanu fabrycznego bez żadnych konsekwencji.

 

Koszt oklejenia megane II w całości to ok. 3000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wszystko ma plusy i minusy. faktem jest ze lakier nigdy nie bedzie tak idelanie położony jak w fabryce. a folia z czasem matowieje, trzeba uważać na krzaki i gałązki bo drapią. często korzystając z myjni też można szybko wyjechać taką folię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że nie ma tragedii z tym matowieniem. Kolega ma oklejoną maskę, dach i klapę. Normalnie to poleruje jak lakier :(

 

Ja z kolei mam całość w macie (taki kaprys), więc też mi nie matowieje <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie spotkałem z samochodem oklejonym ok 2 lata temu. początkowo był mocno błyszczący czarny, teraz jest nieco matowy. no ale prawdopodobnie z roku na rok materiały są coraz lepsze <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię czy są lepsze, raczej kwestia zastosowania odpowiednich materiałów. Są folie robione specjalnie do zmiany koloru i takie do wycinania napisów, którymi od biedy da się okleić samochód w całości <ok> Oczywiście są też takie, którymi da się okleić w całości, ale po tygodniu folia zacznie odłazić, zwłaszcza na przetłoczeniach i nierównościach. Dobra folia niestety kosztuje, także jeśli ktoś oferuje oklejenie podejrzanie tanio, to prawdopodobnie materiały będą słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To może ja się wypowiem odnośnie folii z racji, że takie rzeczy robię. Koszt wykonania zależy od rodzaju folii przeważane jest to folia wylewana z racji na jej elastyczność, żywotność ok 4-5 lat, później zaczyna brzydko wyglądac, po 5 latach gdy chcemy zrywać folie to polecam uzbroić się w cierpliwość oraz najlepiej udac się do blacharza do komory aby podgrzać całość, inaczej spiłujemy sobie ładnie paznokcie, przy zrywaniu lakier na autach 5-10 letnich często zostaje fragmentami na folii, więc autko nadaje się do lakierowania, jeśli nie odejdzie często pomaga polerka solidna, osobiście w zyciu bym auta swojego nie okleił widząc jak auto wygląda po zerwaniu takiej foli,, aha i jeszcze jedno nigdy nie oklejajcie auta folią, z której wycina się napisy, gdyż nie jest ona do tego przeznaczona nie wspomne już od modelowaniu takiej folii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.aplikatorzy.pl

 

Jakby ktoś był zainteresowany to polecam :) sam oddałem do nich Clio teraz, okljałem też u nich auta znajomych

 

więcej fot tu: http://www.facebook.com/aplikatorzy?ref=ts bo powiedzmy galeria na stronie www nie ma czasu się zaktualizować :)

 

nie jest tak do końca jak pisze kolega Preacher. Foli nie zrywa się na sucho tylko trzeba ją podgrzać ;)wtedy powinna dość łatwo odchodzić a nie zostawiac kawałeczki... W sumie zależy też jaka folia i jak kładziona. Te z seri kanalikowej o wiele trudniej odchodzą bo lepiej i mocniej przylegają do karoserii. Folia kładziona na przygotowane auto - mocniej i trwalej przylega.

Lakier na foli pozostaje ale tylko w autach powypadkowych :) nie spotkałem się by po odrywaniu foli z fabrycznie lakierowanego auta odchodził lakier B)

 

i jeszcze dla tych co twierdzą że folia niszczy lakier:

 

http://www.facebook.com/aplikatorzy?ref=ts#!/media/set/?set=a.150411778359588.34817.128939643840135

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie odrywa się na sucho tylko na ciepło, co do odrywania lakieru to prawda, że częściej odchodzi w autach lakierowanych, ale przypadki oryginalnego lakieru też się zdarzają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA dniach oklejam swoje Klijo to się dowiem jak to dokładnie jest za jakiś czas jak będę chciał zedrzeć. ALe ogólnie nie mieliśmy przypadku żeby lakier schodził z dobrego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem że folie ani nikt nie może oderwać bo jest taki mocny klej,a koszty były by zależnie od elementu oklejenia.Ale koszty są do 5tys.zł ja bym wolał pomalować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!