Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mechanik mnie poinformowal ze padlo mi kolejne lozysko z tylu a to juz 2 ktore wymienilem w ciagu roku. Mam Megane CC 2004 rok. Czy to prawda ze cala belke trzeba wymienic czy jakos da sie sama piaste?? Powiedzial ze calosc i inne roczniki mozna bylo wymienic piaste itp ale te rok nie. Czy to napewno bedzie belka z piasta ktora niszczy mi lozyska czy mojej sportowe sprezyny? Wiem ze napewno cos niszcze bo nie sa to oryginalne sprezyny jakie fabryka dala ale czy one by niszczyly az tak lozyska? Czy jednak to jest jakis luz na piascie albo cos podobnego? Prosze o pomoc!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie,

 

Piszę w tym temacie, bo mam bardzo podobny problem. Auto (MII PhI) mam od końca sierpnia 2010 i juz trzeci raz mam problem z łożyskiem tylnim. Najpierw stwierdziłem, że to wina przebiegu tarcze były do wymiany (pewnie fabryczne), swoją drogą tak wyglądała stara tylna prawa tarcza i łożysko wymienione w październiku. Potem łożysko padło jakoś pod koniec roku. Też prawe. Tym razem pojechałem do ASO i za 350zł wsadzili mi nowe z gwarancją. Kazałem im zwrócić uwagę na jakieś nieprawidłowości w zawieszeniu, ale panowie nic nie stwierdzili. Nie minął długi czas, a mnie znowu szlag trafia, bo słyszę to irytujące buczenie z tyłu auta. Podejrzewam że to znowu prawa strona, ale nie sprawdzałem jeszcze.

 

Co może być przyczyną tak częstego padania łożyska? Czy moze być jeszcze inna hipoteza, oprócz belki do wymiany (swoją drogą wymiana belki w ASO jest pewnie strasznie droga, orientuje się ktoś?)? Dodam, że nie posiadam sportowego zawieszenia i chyba wszystko z nim w porządku (nic nie stuka i w grudniu robiłem przegląd rejestracyjny).

 

Pozdrawiam serdecznie,

Jogurt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź <szukaj>

 

Felga raczej nie jest problemem. Pierwsze łożysko poszło, kiedy miałem zamontowane letnie alu, natomiast dwa następne na zimówkach. Chyba aż takiego pecha nie mam, ale dla pewności sprawdzę w serwisie opon w wolnej chwili <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem właśnie w ASO, jako że robili mi łożysko, to sprawdzili mi to bezpłatnie. Otóż okazało sie niestety, że czop jest do niczego :/. Łożysko siedzi na nim zbyt luźno... Pan z obsługi twierdzi, że nie ma w katalogu samego czopu, trzeba wymieniać belkę (a cena taka, że aż strach powtarzać). Nie wiem co teraz... Muszę chyba znaleźć jakiś warsztat, który sprzedaje i montuje części używane i jeszcze udzieli mi gwarancję...

 

Co za miesiąc, nie to że sesja, to jeszcze z samochodem muszę walczyć, szkoda gadać :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc <szukaj>

 

Na allegro ogłasza się firma, która regeneruje belki, poprosiłem ich o wycenę naprawy. Dostałem też od gościa z ASO namiary do serwisu, który sprzedaje i montuje tego typu części używane w Renówkach i podobno robi to dobrze, więc zadzwonię do niego w wolnej chwili. Jeśli będzie jakiś postęp, to oczywiście napiszę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest urządzone w mII, ale w mI tez niby jest to część niewymienialna. Nic bardziej mylnego. Wymieniłem u siebie i śmiga aż miło. Trzeba tylko znaleźć dawcę i już. Można sporo problemów z demontażem belki sobie zaoszczędzić, taniej i szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, dzięki za informację, ale wygląda na to, że w MII się 'wycwanili' i belka jest częścią niepodzielną... Informacja od firmy regenerującej belki ze Szczecina:

 

powiem Panu szczerze w tym aucie jest belka w której nie ma ani jednego

elementu który można wymienić - jedyna rada kupno drugiej koszt około 600

zl

 

Pozostaje nastawiać się na używkę, w przyszłym tygodniu będę się rozglądał :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłe z Twojej strony, ale chciałbym znaleźć warsztat, który by mi sprzedał tą belkę i od razu zamontował, najlepiej z jakąś gwarancją o ile to w ogóle możliwe. No i też do Jeleniej Góry mam niemały kawałek drogi <szukaj>. Oczywiście możliwe że w Poznaniu mnie ceny przygniotą i że zgłoszę się ostatecznie do Ciebie, ale jeśli śpieszy się, to kasujcie śmiało <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!