Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowi na Forum


P_r_z_e_m_o

Rekomendowane odpowiedzi

  Danielossss napisał(a):
ciekawe tylko czy technicznie możliwy.

 

Nie znam sie dobrze na PHP i PHPBB, ale wydaje mi sie ze jest to kwestia prostego warunku w argumencie odnosnika:

 

if posty uzytkownika <= 20

 

to linki do wyszkukiwania

 

else

 

link do nowego tematu

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Easy a czy mógłbyś nie nadużywać Entera?

Choina, ten post, o którym piszesz został usunięty przeze mnie nie ze względu na to jakie ma koleś auto tylko dlatego że umieścił go w złym miejscu, a do tego wszedł na forum tylko z chęcią sprzedania czegokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Danielossss napisał(a):
Najlepszą opcją by było, aby każdy rejestrujący się user musiał w swoim pierwszym poście przepisać cały regulamin

 

zawsze mozna wprowadzic funkcje uaktywnienia konta przez admina, po tym jak dostanie listownie, poczta polska, wlasnorecznie przepisany regulamin :) BEZ!!! bledow ortograficznych :) za kazdy blad, jedno ostrzezenie. trzy bledy i od poczatku nie mozna juz pisac postow.

 

to by wtedy bylo zabawnie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  DrNO napisał(a):
wlasnorecznie przepisany regulamin BEZ!!! bledow ortograficznych
...i bez Caps Lock'a :)

 

dodatkowo proponuje umieścić poniższy baner pod regulaminem :-P

2ypdlq0tl2.jpg

 

a tak na serio... Spotkałem się przy pewnej rejestracji z koniecznością odpowiedzi na losowo wygenerowane pytanie dotyczące regulaminu - co zmuszało potencjalnego nowego użytkownika do przeczytania regulaminu forum - w przypadku nie udzielenia odpowiedzi na pytanie lub odpowiedzi błędnej, system nie pozwalał na założenie konta. Może warto by rozważyć takie rozwiązanie...

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt - zdjecie raczej na offtopic/fun ale akurat mi wpadło pod mysz jak czytałem ten temat wiec nie mogłem sie oprzec... oczywiscie nalezy go traktowac z przymrużeniem oka ;-) wiadomo ze odstraszałoby nowych 8-)

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sintar, z moderatorów większy posturą to tylko ja chyba jestem więc podejżenia mogły paść na mnie, a co do drugiej części twojego postu byłbym za jak najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji urlopu jakoś uciekł mi ten wątek. Dlatego odpowiem dopiero teraz. Otóż ograniczenie dla nowych użytkowników nie może polegać na ich blokowaniu. Osoby nieprzestrzegające regulaminu to bolączka wszystkich for internetowych. Ręczna werfyfikacja użytkowników jest możliwa, pytanie na jakiej podstawie. Na podstawie fotki megane? Nie mniej sprawa powraca jak bumerang i wymaga jakiegoś rozwiązania, nad którym spróbuje popracować. Jednak jak mówiłem jakieś wymagania co do ilości postów nie wchodzą w grę, jak już to większa weryfikacja przy aktywacji konta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, ja od razu podłącze sie w tej dyskusji z pytaniem:

Ostatnio widze przerzucane nowe wątki (często nowych uzytkowników) dolepiane do innych starych wątków - i idea ta jest słuszna i ciesze sie że grono adminów ma siłe to robić, ale czy jest jakaś opcja oznaczenia tego fragmentu przeniesionych wątków?

Zdarzają sie odpowiedzi w wątkach "Zajrzyj do tematu AAAA" a po przeniesieniu jesteśmy w wątku AAAA w którym czytamy "Zajrzyj do tematu AAAA" i wypowiedz traci sens..

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piok, pijesz do mnie raz po prostu zapomniałem skasować akurat twojego postu co poprawiłem natychmiast po twoim monicie więc nie gorączkuj się. A wracając do tematu nie odpisujcie na takie tematy bo dla nas to dodatkowa robota, i wam też przykro bo przez to kasujemy posty które napisaliście jak zauważysz taki post to wyślij jego link na PW któregoś z moderatorów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robak, w żadnym wypadku nie mam pretensji do Ciebie :) - mi po prostu brakuje takiego oznaczenia.

Co do nie-odpisywania na posty to troche inna bajka - bo jeżeli pisze w takim wątku idz do opcji szukaj to temat sie kończy (do momentu przeniesienia) jeżeli nikt nic takiego nie napisze a moderator nie przerzuci tego, to zawsze sie znajdzie ktoś kto zacznie ten wątek rozwijać nie ucinając go - zaznaczam że to moje zdanie, ale wydawało mi sie że ten dział jest do zgłaszania takich uwag.. :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Piok napisał(a):
ale wydawało mi sie że ten dział jest do zgłaszania takich uwag.. :-/

 

Bo jest właśnie też i po to.

Zgadzam się też z tym co kolega Robak napisał. Lepiej dajcie nam znać na PW to szybciej nam idzie poprawa - choć i tak staramy się wszystko czytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby poprawić trochę sytuacje, planuje dodać przycisk przy kazdym poscie - Zgłoś do moderatora. Każdy użytkownik, który uzna że dany temat/post są niepoprawne będzie mógł zgłosić post do moderacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!