Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klamka się rozsypała (MII)


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wróciłem z Okęcia i w garażu wypakowywałem graty;

 

Po poprzednim samochodzie (gdzie centralny działał jak chciał) mam taki zwyczaj, że jak zamknę auto pilotem to sprawdzam, czy rzeczywiście jest zamknięte.

 

Pociągnąłem więc za klamkę tylnich prawych drzwi i tylnia część klamki wypadła, przednia zawisła na zaczepie, wypadła też gumowa uszczelka (tak mi się przynajmniej wydaje). Próba złożenia na szybko nic nie dała, a kiepski majsterkowicz ze mnie więc schowałem wszystko do schowka.

 

Wybieram się wkrótce do serwisu (nie ASO oczywiście), więc dam wam znać co się stało.

 

Podejrzewam, że na parkingu ktoś się do tych drzwi dobierał.

 

Zdarzyło się wam coś takiego? Można to jakoś samemu złożyć (mając krzyżakowy śrubokręt :) ) ? Ile to może kosztować i zająć czasu?

 

Nie mam hands-free. Nadwozie 5d.

 

[ Dodano: 2007-08-08, 11:12 ]

No więc skoro nikt nic nie doradził :) pojechałem do mechanika dziś z samego rana. Nie chciał, żebym patrzył co robi ale z tego co sugerował to klamka "nie była wystarczająco zabezpieczona". Ciekawe czy inne po kolei będą się wysypywać.

 

Uwinął się szybko, bo gdzieś w 40-50 minut a musiał rozbierać drzwi. A ja się niewiele spóźniłem do pracy.

 

Tyle, że 100 PLN do tyłu.

 

Dobrze, że części były ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no zaje... super :-P

z dwa miechy temu wygłuszyłem drzwi :-P trochę teraz lipa to skrobać :)

ale spoko, nie trzeba bedzie całej maty zrywać :)

 

LOL wiedziałem, że coś takiego prędzej czy później mnie spotka... :evil: :-P

 

Pozdrawiam

Suchutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Panowie, chcialbym wznowic watek, bo mam identyczny problem. W swieta spedzilem pol nocy w garazu (co by dnia nie tracic :?: ), ale wszystko co odkrylem to co ze chyba zacina sie linka od klamki zew (mechanizmu klamki) do zamka drzwi lub w samym zamku jaka sprezynak czy cus. Generalnie trzeba duuzo sily zeby klamke pociagnac a pozniej juz tak zostaje. Rozebralem drzwi ale srednio to jest dostepne. Popsikalem troche WD40, ale nie pomoglo. Zastanawiam sie czy jesli to zamek (sprezynka jakas w srodku), to czy da sie to rozebrac czy zamki sa nierozbieralne? Czy da sie wyjac zamek bez wyjmowania tego calego moduly handfree przy klamce? Co wtedy sie dzieje z linka?

 

Pozdrawiam i z gory dziekuje

Tomek

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

to ja sie podziele moimi doswiadczeniami z klamka. Zrobilem drugie podejscie, tym razem rozebralem wszystko (boczek drzwi i klamke) i wyjalem moduł klamki i hadns free. Trzeba bylo odczepic 2 wtyczki i linke od zamka. Okazalo sie ze linka pracuje normalnie, natomiast zacina sie taka plastykowa dzwignia (bebenek), ktora ciagnie linke gdy ciagnie sie klamke. Zatarla sie na metalowym trzpieniu, na ktorym jest umocowana. Problem w tym ze wieloktrone psikanie WD40 i 1000krotne obracanie mechanizmu specjalnie nie pomoglo... Co gorsza mechanizm jest praktycznie nierozbieralny. Posmarowalem towotem i czekam na cieple dni, moze sie rozrusza :P Niby problem banalny, ale w koncu sie poddalem i moze za jakis czas wroce do tematu.

Dodam jeszcze ze prawdziwym hardcorem jest montaz calego mechanizmu z powrotem w drzwiach, a dokladniej nalozenie linki na dzwigienke... (ale w koncu sie udalo :-P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam bardzo durne pytanie;]...jakich kluczy imbusow itp otwieraczy trzeba uzyc by rozkrecic drzwi w megance 2000 rok.....i czy zlozenie tych drzwi nie sprawia problemu? Mam problem z klamka wewnetrzna....wypadla i chyba gwint sie jest caly zjechany wiec trzeba drzwi rozbierac??

 

Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!