Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gorąco proszę o sprawdzenie megan coupe 2.0


sqrd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na początku chciałbym powiedzieć "Cześć", ponieważ jest to mój pierwszy post na forum.

Chciałbym dołączyć się do waszej społeczności posiadacza renault. Dopiero szukam mojego drugiego pojazdu. Do tej pory jeździłem Fiatem Punto.

Teraz szukam samochodu do 7000zł (dodatkowo przeznaczam około 1000zł na wszystkie formalności plus podstawowe rzeczy w samochodzie). Jak widać mam ograniczony budżet.

Interesuje mnie renault megane coupe w gazie. takim "marzeniem" jest 2.0 16V w gazie (LPG) z klimatyzacją i skórą. Wiem że dużo wymagam jak za tą kwotę :-D Dlatego wiem że może być ciężko.

Jedyny jaki spełnia kryterium to:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1545420824

 

Zakładając ze reszta z budżetu zostaje na szybę + licznik. Później zderzak.

 

Proszę gorąco o ocenę tego samochodu.

 

Przesyłam jeszcze 2 zdjęcia dodatkowo:

obraz006.jpg

obraz016.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny jaki spełnia kryterium to:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1545420824

uwierz na słowo, nie chcesz go mieć :-D

Kapiszon jakich mało, dużo by wymieniać, co tu jest nie tak :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem co o tym myśleć. Prawa strona robiona na 99.9% - słabe spasowanie drzwi, przedniego błotnika, brak listwy na dachu.

Nie widzę, czy ona ma z tyłu bębny? F7R powinien mieć tarcze.

Licznik chyba powinien mieć komputer pokładowy, a ten nie ma.

Fotele od anglika, prawy ma regulację wysokości, lewy nie.

Drobne wgniotki na lewym przednim błotniku.

Brak zdjęcia spod maski.

Jeszcze pewnie by się coś znalazło, ale i tak już trochę się uzbierało :-D

F7R to topowa, bo najmocniejsza wersja coupety phI, dobre egzemplarze trzymają cenę, ten egzemplarz do perełek nie należy, bardziej do "perełek".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zrobione pod komis czyli jak najszybciej się tego pozbyć widać, że angol jak już megan wcześniej wspomniał nie dość że fotel kierowcy ma regulacji lędźwi to jeszcze jest dość mocno wytarty... Myślę, że kilometry by się zgadały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zależy Ci na mocy, to masz auto Dorki w dziale giełda - pewne auto, robione na bieżąco, mogę osobiście polecić. Tyle, że to jest 1.6, różnica między nim a F7R to jakieś 60KM :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby był w skórze :-P Tak mi cholernie się podoba ten samochód w skórze Ahhhh :roll:

Spokojnie obserwuje allegro na gwałt nie potrzebny chociaż nie wygodnie się jeździ pożyczonym samochodem.

Dziękuje Ci za pomoc i za propozycje

 

[ Dodano: 2011-04-16, 23:24 ]

Długo nie musiałem czekać:

http://moto.allegro.pl/meganka-za-male-pie...1549719716.html

Widać raz, że pasażer ma gałkę od regulowania siedzenia, dwa maska inny kolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy przód jednokomorowe, matowa maska, radio ze scenica, skóra zniszczona, moc 107KM, brak dekielka na alufeldze i zaślepki na tylnej wycieraczce. Szału ta fura nie robi, byłbym bardzo ostrożny przy oględzinach. Gdyby nie napisał, że jest pierwszym właścicielem to bym podejrzewał przekładkę anglika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile jest warty samochód ten?

dopóki nie zobaczę na żywo, to niewiele :-D

Przemawia do mnie tylko Full opcja + rocznik.

Skup się na zadbanym egzemplarzu. Skóra to żaden wypas, można kupić za 8 stów komplet i przełożyć.

W coupe z bajerów najbardziej mi się przydaje:

-klima (większość coupet ją ma)

-elektryczne szyby przód (w phII chyba wszystkie mają)

-uchylne tylne szybki (w zimę otwierasz, włączasz ogrzewanie, masz ciepło i świeże powietrze w środku).

Zwróć uwagę najpierw na stan auta, co z tego, że rocznik będzie dobry i wypasiony, jak okaże się totalną ruiną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram zdanie MEGANECOUPE02. Przy autach średnio 10 letnich rok w tę czy w tę nie ma praktycznie żadnego znaczenia, trzeba dobrze oglądać i szukać takiego, które po prostu będzie w dobrym stanie. Z rzeczy, które powinny się znaleźć w wyposażeniu, to na pewno klima i elektryczne szyby, resztę bez problemu wymienisz za nieduże pieniądze (tapicerka, fotele, obszyta skórą kierownica itp.).

 

Także nie masz się co napalać na te, które już mają tą skórę wsadzoną, tym bardziej, że któryś z egzemplarzy, które pokazywałeś miał po prostu zrobioną przekładkę przez poprzedniego właściciela i w dodatku z angola, więc co Ci po skórze jak nie będziesz miał możliwości pełnej regulacji fotela kierowcy.

 

Pozdrawiam i życzę trafnych przemyśleń na temat zakupu, bo 8 tysięcy złotych to jednak nie jest tak mało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!