Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zmiana lamp ksenonowych na zwykłe


Rekomendowane odpowiedzi

Musze przerobić tak jak w temacie elektrykę do reflektorów. W obecnej chwili mam złącze 10pinowe w którym są następujące piny:

2. [HK] sygnał diagnostyki K

3. [CPD] + prawych swiateł mijania zabezpieczony

4. [MAS] masa elektron przedniej lewej podłużnicy

5. [RPD] + prawego światła drogowego zabezpieczony

6. [103A] sterownie ustawienia reflektorów

7. [47F] sygnał prędkości pojazdu

8. [64D] sterownie kierunkowskazu

9. [LPD] + prawego światła pozycyjnego zabezpieczony

10. [MAS] masa elektron przedniej lewej podłużnicy

W zwykłej lampie są dwie kostki odpowiednio 5pinowe i 3 pinowe:

Zasilanie do żarówek kostka 5 pinowa:

1. [MAS] masa elektron przedniej lewej podłużnicy

2. [CPD] + prawych swiateł mijania zabezpieczony

3. [64D] sterownie kierunkowskazu

4. [RPD] + prawego światła drogowego zabezpieczony

5. [LPD] + prawego światła pozycyjnego zabezpieczony

Zasilanie do silniczka poziomującego 3 pinowa

1 masa

2 sterownie

3 zasilanie

I teraz pojawia sie problem ponieważ o tle co podłączenie żarówek w reflektorze nie robi problemu żadnego to utknąłem na podłączeniu poziomowania

w złączu 10pinowym mam dwie masy => ten sam potencjał

pozostaje mi:

2. [HK] sygnał diagnostyki K

6. [103A] sterownie ustawienia reflektorów

7. [47F] sygnał prędkości pojazdu

i złącze 3 pinowe:

1 masa

2 sterownie

3 zasilanie

Rozumiem że sterownie do sterowania a reszta jest do wykorzystania??

Prosze o pomoc, dziękuje

 

Dodano: 21 kwi 2012 - 16:18

Czy ktoś miał kiedykolwiek taką potrzebuje jak opisałem wyżej?? Według manuala wygląda na to że:

złącze 3 pinowe:

1 masa

2 sterownie

3 zasilanie

które jest w silniczku ale można wykorzystać z ksenonów piny:

6. [103A] sterownie ustawienia reflektorów

10. [MAS] masa elektron przedniej lewej podłużnicy

a na zasilanie można podać napięcie:

3. [CPD] + prawych świateł mijania zabezpieczony

Czy ktoś może pomóc w tym temacie ??

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek w zwykłych lampach jest inaczej sterowany niż xenony.Musiał byś zamontować w kabinie pokrętło do regulacji wysokości (jest w jednym z regulacją podświetlania)Silniczek do zwykłych podłączasz tak :zasilanie-do mijania , masa -masa , sterujący-przewód z pokrętła w kabinie.

post-3001-0-29445800-1335092594_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście rozumiem że mam założyć pokrętło ale czy wtedy na przewodzie przy lampach będzie sygnał z tego pokrętła?? bo jak sprawdzałem przewody to jest jeden odpowiedzialny za wiązkę światła który już jest wpięty w kostkę od przyszłego pokrętła, czy raczej trzeba ciągnąć dodatkowy przewód z kostki od sterowania pokrętłem??

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...

Po zakupie pokrętła do zmiany wysokości zabrałem się za łączenie i wygląda to tak.

 

W środku w samochodzie po zamontowaniu pokrętła należy przeciąć kabel fioletowy

w kropki - jest to pin nr. 6 (oczywiście zaizolować koniec od strony auta)który wychodzi

z tyłu owego pokrętła.

 

Teraz należy przeciągnąć przewód 2 - żyłowy od puszki pod kierownica do puszki przy silniku.

 

Jeden podłączyć do + 12V po stacyjce (kabel koloru żółto/białego) drugi do przewodu z regulatora

 

W puszce łączeniowej na wierzchu widoczne jest białe złącze z którego wychodzi szereg przewodów należy znaleźć

dwa przewody fioletowe które odpowiednio idą do jednej lampy i drugiej. Przeciąć (oczywiście zaizolować koniec białego złącza)

Do obydwu przewodów podłączyć przewód z regulatora zmiany wysokości.

 

Drugi przewód należy doprowadzić do jednej i drugiej lampy będzie to zasilanie silniczków +12V

 

Złącze 3-pinowe na silniczku:

1 masa 10. [MAS] masa elektron przedniej lewej podłużnicy (mamy to z kostki po xenonie czarny przewód)

2 sterownie doprowadzone fioletowym przewodem

3 zasilanie doprowadziliśmy sami

 

Najpierw robimy wszelkie podłączenia, lutowania itp. po stronie lamp i silnika a na końcu

podłączamy się pod zasilanie pod kierownicą, ja zrobiłem to tak i działa ale co człowiek

to inny pomysł wykonania.

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!