Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check injection


michal2k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od miesiąca jeżdżę sceniciem II z 2004 roku silnik 1.9dci (F9Q) 120km kilka dni temu zapaliła się lampka service samochód stracił moc tak jak by nie pracowała turbosprężarka, pojawił się komunikat check injection. Problem czasem jest a czasem znika i auto jeździ bez problemu i ma odpowiednią moc. Po diagnostyce mechanik powiedział mi tylko kody błędów DF003, DF004, DF055 i żadnego nie dało się skasować. Proszę o pomoc jeśli ktoś może wiedzieć co jest przyczyną awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DF003-czujnik ciśnienia atmosferycznego

DF004-czujnik ciśnienia doładowania

DF055-odwód regulatora ciś.doładowania

każą sprawdzić szczelność połączeń i szczelność rur układu powietrza i doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że nie zapłaciłeś nic za tą diagnozę ??

DF - 003 Left front tyre pressure sensor – incorrect coding or faulty tyre pressure sensor

DF – 005 Right rear tyre pressure sensor – incorrect coding or faulty tyre pressure sensor

DF- 055 to coś z immo brak napięcia 12v

Skontaktuj się z meganecupe on ma clipa w warszawie

Widzę że obywatel NEL ma inne interpretacje patrzyłem w serwisówke espace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne się pod temat bo niechcę zakładać nowego.Mam podabny problem co michal2k z tym że auto niemuli niema żadnej różnicy czy komunikat się wyswietla czy nie.Mogę auto dopalać kilkakrotnie i raz pojawia się SERVIS i check injection a kilka razy nie Jedynie co mi się wydaje auto przy komunikacie więcej pali Juz dwóch mechaników się poddało niewiedżą co może być przyczyną Ostatnio po podpięciu pod komputer wyświetliło błąd-złącze diagnostyczne skrzynki podgrzewania.Co to jest i gdzie się znajduje.Prosze o pomoc bo naprawdę nie wiem co jest przyczyną.Za każdą podpowiedż będę bardzo wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

mam pytanie do was koledzy,posiadam grand scenica z 2005 roku z silnikiem 1.9 dci od kilku dni na zimnym silniku pojawia mi się serwis i komunikat check injection,po odpaleniu auta wszystko pracuje tak jak trzeba poza tym komunikatem .Gdy autem przejadę 2 -3 km i temperatura wzrośnie na jedną kreskę bądź dwie i zgaszę to błąd znika i nie pali się ani serwis ani komunikat. proszę o pomoc gdyż lubię jak wszystko w moim aucie gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mnie się zaświeciło Check Injection .... <piwko>

Silnik ciepły - po przejechaniu 70 km - pogoda bardzo deszczowa....

Podjechałem pod blok i "check injection" - wyłaczyłem silnik -> po uruchomieniu zgasła.

Zaparkowałem samochód - znowu się pojawiła. Zgasiłem silnik - nie ma komunikatu - po kilku chwilach mignął 2 razy i zgasł.

Zauważyłem, że jak był wyświetlany komunikat - to nie wkręcał się więcej niż 3,5 tys. obrotów.

 

Umówiłem sie na sobotę do speca od Renaulta - ale pytanie czy można jeździć z takim błędem ?

Czy wilgoć mogła na to wpłynąć ?

Czy dolać do paliwa środka do czyszczenia wtrysków - Castrol TDA ?

Czy może to być filtr paliwa (70 tys temu był wymieniany) ?

 

edit:

Wieczorem wybrałem się na przejażdżkę - nie padało - i było OK.

Rano odpaliłem - nic sie nie zapaliło -> silnik odpalił za 1 razem.

Czy mogło to być związane z wilgocią ?

Edytowane przez pawelli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mnie się zaświeciło Check Injection ....

Silnik ciepły - po przejechaniu 70 km - pogoda bardzo deszczowa....

Podjechałem pod blok i "check injection" - wyłaczyłem silnik -> po uruchomieniu zgasła.

Zaparkowałem samochód - znowu się pojawiła. Zgasiłem silnik - nie ma komunikatu - po kilku chwilach mignął 2 razy i zgasł.

Zauważyłem, że jak był wyświetlany komunikat - to nie wkręcał się więcej niż 3,5 tys. obrotów.

Umówiłem sie na sobotę do speca od Renaulta - ale pytanie czy można jeździć z takim błędem ?

Czy wilgoć mogła na to wpłynąć ?

Czy dolać do paliwa środka do czyszczenia wtrysków - Castrol TDA ?

Czy może to być filtr paliwa (70 tys temu był wymieniany) ?

 

edit:

Wieczorem wybrałem się na przejażdżkę - nie padało - i było OK.

Rano odpaliłem - nic sie nie zapaliło -> silnik odpalił za 1 razem.

Czy mogło to być związane z wilgocią ?

I jak udało się coś ??

Mam taki sam problem w mojej Meggi 1,9 120KM 2004

Poza check injection pojawił mi się błąd esp/asr system fault. Wszystko znika jak odpalę auto ponownie. Elektryk powiedział mi że to może być wina akumulatora. Jest za słaby i nie daje odpowiedniego napięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do akumulatora - to musi faktycznie być "mocny".

A do speca jade w sobotę bo nie mogę wczesniej. Dziś tylko odpaliłem żeby sprawdzić.

Jutro będzie autko jeździło - więc się okaże czy sie zaświeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję jeszcze przed kupnem nowego naładować ten stary akumulator, mam nadzieję że błędy się nie będą pojawiać. Aha miałem czyszczony EGR więc to może pomóc.

 

Wymieniłem aku na nowszy i wydawało się że problem zniknął, ale rano gdy odpaliłem auto check injection znów sie pojawiło... na krótką chwilę bo po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znikło... naprawdę nie wiem co to może być... zostaje możliwość albo przepływomierz albo świece...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!