Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie pali na 2-gi cylinder na lpg


luki2424

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamontowali mi dziś instalacje sekwencje w moim scenicu 1,6 16V 2001 na benzynie pali normalnie lecz gdy przełanczy się na lpg nie pali na 2-gi cylinder co moze być przyczyną oni sami nie wiedzą kazali w poniedziałem przyjechać i zostawić auto moze wy coś pomożecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być wiele:

- uszkodzona wiązka elektryczna (przewody do wtryskiwacza gazowego)

- uszkodzony komputer gazowy

- uszkodzony wtryskiwacz

- zatkany wężyk gazowy (np. załamanie)

- złe zrobienie wkrętki w kolektorze (chociaż widziałem już w różnych ciekawych miejscach i mimo niezgodności z teorią działało)

- świeca albo cewka nie radzą sobie z gazem

 

i pewnie by jeszcze można coś dodać, ale nic więcej teraz nie przychodzi mi do głowy.

 

Pytanie jeszcze czy panowie dobrze określili który to cylinder, bo w renault liczymy od prawej (stojąc przed autem). Druciarz co mi zakładał miał z tym problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem lajkiem w tych sprawach cewki zmienilem na denso i raz jedzie dobrze a raz nie pali na jeden gar w poniedzialek mam im oddac auto spowrotem mowili cos ze moze byc slabe cisnienie na cylindrze i dlatego tak sie dzieje ale mi sie wydaje ze raczej to nie to,

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na złą końcówkę wtryskiwacza lub wina wkrętki. Możliwe, że zabrudzili opiłkami. Jeśli świeca, to nie wielki problem do sprawdzenia, bo jak ustalą, który cylinder, to zamienić świece i zobaczyć czy zmienił się niepracujący cylinder. W sumie to ich problem, bo oni zakładają, możliwe jest także, że w sklepie dostali coś wadliwego, tak się zdarza. Auto zostaw, ale patrz im na ręce, żeby nie było, że to wina Twojego auta. Jest jeszcze jedna możliwość, jaką miałem w Astrze, na benzynie pracował dobrze, ale jak przełączyłem na gaz, to 3 się wyłączała, okazało się, że 3 (3 cylinder) nie trzymał ciśnienia.

Edytowane przez Zygmunt Małek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele możliwości: padła uszczelka, pierścienie, lub nie daj Ci tego - pęknięty blok na danym cylindrze. Tylko, że biorąc pod uwagę powyższe możliwości, po nagrzaniu silnika to i na benzynie powinien fiksować. Niech sprawdzą dobrze połączenia jakie wykonali, szczególnie elektryczne. "Elektryk" mógł źle zaizolować połączenia przewodów, nawet na końcówkach czyli wsuwkach i gdzieś może wystawać jedna nitka plecionki, która może robić zwarcie. Trochę to dla mnie dziwne, bo zakładając, że podłączył Twoje auto pod kompa celem regulacji, powinno mu wyskoczyć, który cylinder głupieje. Zasięgałeś opinii o tych fachowcach? Może to partacze, albo dopiero się wgrywają w rynek?

ps. nie jestem fachowcem, nie znam się na mechanice, opisałem tylko znane mi przypadki, ale jak poczekasz, to zauważyłem, że na forum jest ktoś (nie pamiętam jego danych, przeszukaj tematy z gazem, może zaskoczysz który to) na pewno się odezwie, ale pewnie będziesz musiał poczekać bo weekend.

Edytowane przez Zygmunt Małek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzyc im na rece nie moge bo mnie nie bedzie przy tym

W życiu bym w taki momencie nie zostawił auta bez nadzoru. Skąd wiesz co i czy w ogóle coś zrobią ?

Jak nie możesz Ty, to może jakiś dobry kumpel lub ktoś z rodziny, już wręcz było by idealnie gdyby miał pojęcie o autach (takiego druciarz nie przegada :applause:).

 

stawiaja na to ze brak cisnienia i co wtedy bedzie

Przerabiałem dokładnie to samo, najpierw silnik, potem cewki, a potem już sam nie wiedział co wymyślić na uzasadnienie swojej partaniny. U mnie 1 gar wyłączał się podczas pracy, co było dokładnie winne nie wie, bo wymienił komputer i wiązkę elektryczną.

 

Potem ? Potem będziesz jeździł od mechanika do mechanika, kasa będzie płynąc, a gazu jak nie było tak dalej nie będzie.

Nie uwierzę w problemy z ciśnieniem, nie w tym silniku i przy tym przebiegu, chyba że ktoś wcześniej auto katował lub przebieg kręcony.

 

Jak możesz to daj zdjęcie silnika, już obejrzenie jakości montażu pozwala dowiedzieć się sporo o gazowniku.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to jest za mechanik, który nie sprawdzi przed założeniem instalacji gazowej do auta w jakiej kondycji jest silnik. Trwa to tylko chwilę, i daje duże pojecie co do kondycji silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem właśnie ale wydaje mi się że to nie będzie wina tłoka na benzynie śmiga bez problemu jutro oddaje im auto zobaczymy co będzie ciekawe co zrobią jeśli będzie to wina cylindra rąk tak szybko nie uda im się umyć bo powinni sprawdzić kondycje silnika przed zamontowaniem instalacji

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Forum to nie GG. Proszę czasem zastosować kropkę czy też któryś z innych znaków przestankowych :applause: -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!