Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prośba o zweryfikowanie samochodu


pignu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panie i Panowie. Jestem tu na forum nowy. Wcześniej jeździłem Laguną I i teraz chce się przesiąść do Megane II. Proszę o opinie na temat znalezionego w internecie modelu do sprzedania: http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-klimatronic-skora-C19633155.html

Interesuje mnie diesel 1,5 dci lub 1,9 dci. Który silnik wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierzysz we wróżki, że tyle przejechało od nowości :applause: Fotel pasażera jest zalany i widać na nim plamy. Auto ogólnie rzecz biorąc zaniedbane.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston, a czemu nie taki przebieg, przecież się zdarzają takie rzeczy w Erze, tylko że ERA już znikła. Fotel pasażera brudny, ktoś bardzo się spocił. Przedni zderzak z prawej strony z błotnikiem ma większą szparę, ale nie musi to świadczyć o uderzeniu. Szkoda, że wstydzą się silnika, zegarów, tablic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i przejechało Zygmunt, tylko trzeba się zapytać ile czasu stało na "złomowisku" zanim je kupił handlarz. Ludzie kupują takie auta a potem narzekają na francuską myśl techniczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O plamy na fotelu to sie trochę czepiacie :applause:, sprzedaje właśnie Clio 2 z nieszczęsną niebieska tapicerką i na fotelu pasażera mam poodobną plamę i napewno nie wynika to z zaniedbywania auta, poprostu często trzymam na prawym fotelu siatki z zakupami i najczęściej od tego sie świni.

 

Wracając do auta to było bite z przodu, pytanie jak bardzo maska i zderzak dziwnie spasowane z prawek strony, zderzak przedni wymieniony co widać po innym kolorze listew ochronnych, wszystkie są siwe a przednie czarne. Przebieg też mało prawdopodobny, ja mam 165000 auto pare miesięcy młodsze a wnętrze ( kierownica, pedały, galka zmiany biegów) w dużo lepszym stanie.

 

Ogólnie jak dlamnie <ok>, ale zawsze wychodze z założenia że auto zawsze warto zobaczyć na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za podpowiedź. Właśnie poczytałem na forum że lepiej omijać handlarzy z Ostrowa i tak zrobię w tym przypadku.

Czy orientujecie się ile w ASO biorą za sprawdzenie samochodu przed zakupem? Mam na myśli sprawdzenie powłoki lakierniczej, turbiny, wtrysków i zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio 250złotych,

ale powiedzą Ci tyle ile dobry specjalista poza ASO. Że turbina popuszcza nie trzeba mieć komputera,

podobnie do zawieszenia a tym bardziej kolorów i spasowania elementów karoserii i szkieletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem ale chce uniknąć sytuacji jakbym auto kupował gdzieś w Polsce i sprzedawca będzie polecał mi jechać z autem do znajomego warsztatu. Wolę dopłacić i mieć pewność i dokument na to, że auto nie miało przygód a sprzedawca nie zataił wad. Jak zatai to mam podstawy do jakiś roszczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ewentualnymi podstawami do roszczeń, to nie zawracałbym sobie nawet głowy, bo w tym przypadku kupujący jest praktycznie z góry na przegranej pozycji. Wszystko zależy od dobrej woli komisu. Jeżeli sprawę podasz do Sądu, to trzeba liczyć koszt założenia sprawy, który nie jest mały, do tego zabezpieczenie auta w danym stanie i nieużytkowanie go. Zanim sprawa nabierze rozpędu, minie sporo czasu. Na rozprawie będziesz musiał Ty udowodnić, że to sprzedający ukrył wady, wiedział o nich i nie zostałeś o nich poinformowany, a takie coś jest w zasadzie nie do wykonania. Jeżeli nie będzie to poważna rzecz, typu dospawana ćwiartka auta, spawane podłużnice, prostowane progi czy coś w tym stylu, to dochodzenie jakichkolwiek roszczeń czy walka w Sądzie nie ma najmniejszego sensu.

 

Dlatego jeżeli w tej kwocie szukasz Megane 2 w dizlu, to radziłbym się dobrze zastanowić. Chyba, że jesteś świadomy w jakim stanie może być auto i jesteś gotów zaakceptować ewentualne usterki czy niedociągnięcia :applause:

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproś o punkt(y) w umowie kupna/sprzedaży:

- Sprzedający oświadcza, że:

samochód przed sprzedażą nie miał wykonywanej żadnej naprawy blacharskiej i lakierniczej,

Sprzedający potwierdza prawdziwość przebiegu pojazdu z jego stanem faktycznym,

samochód przed sprzedażą był serwisowany co potwierdzam dołączona dokumentacją.

Dopisz sobie jeszcze co chcesz :applause:

Dopiero wtedy kupiłem ten swój używany samochód, w umowie znalazły się te oraz inne punkty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!