Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kopcenie z rury wydechowej


jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Widział któryś z was, żeby olej silnikowy spalał się na kolor biały ? Bo ja nie. Przez takie diagnozy typu sprężarka czy paliwo, bezsensowne podłączanie się do Clipa, generuje się niepotrzebne koszty. Zacznijcie wyciągać jakieś wnioski z faktów.

 

Przecież to jest oczywiste, że jeżeli leci czysto biały dym z rury przy samym ruszaniu, to musi dostawać się płyn chłodniczy. Kolejna oczywista wskazówka, to remont silnika i dymienie po jego wykonaniu. To jak można było wpaść na genialny pomysł, że to może być wina sprężarki ?

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widział któryś z was, żeby olej silnikowy spalał się na kolor biały ? Bo ja nie. Przez takie diagnozy typu sprężarka czy paliwo, bezsensowne podłączanie się do Clipa, generuje się niepotrzebne koszty. Zacznijcie wyciągać jakieś wnioski z faktów

 

 

a na podstawie czego możemy wiedzieć co było robione do tej pory, czasami ostatnie naprawy nie są powiązane z bieżącą awarią , nie znamy tego samochodu? najrozsądniej należałoby napisać: sorry drogi użytkowniki ale nie widząc samochodu nie możemy tobie pomóc.

 

kopcenie jest jednym z objawów padniętej turbiny, nie wiem czy ten dym jest śnieżnobiały czy blado niebieski z delikatnym zapachem oleju, ja przez swoje łącze internetowe tego nie czuję

 

dopiero w kolejnym poście dopisał, że dym ma zapach smolisty, więc być może jak już wcześniej napisałem wina uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam przypadek tylko w 1.5dci. Podobno wtryski w tych modelach są niesamowicie czułe. Kolega w swoim też robił remont silnika i wtryski leżały 2 tygodnie to sprawiło że jeden z nich się zawiesił(przyblokował) i musiał wtryski wysłać do sprawdzenia i pod wysokim ciśnieniem na maszynie dopiero ruszył ten jeden i to był cały powód. ja u siebie mam taką samą sytuacje z tym że ja kupiłem wtryski używane, i teraz auto pali za drugim razem chodzi przez parę sekund na trzy gary, a jak się rozgrzeje już nie puszcza białego dymka i jest ok, do momentu jak znowu silnik ostygnie. Sprawdź wtryski, choć podejrzenie padać może też na uszczelkę pod głowicą jeśli przy remoncie silnika nie była plantowana głowica i wymieniona uszczelka to na 100% uszczelka, ale jeśli wszystko było zrobione to któryś wtrysk się zawiesił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym przyczepił się wypowiedzi sKarlosMegane. Widziałem remontowane siniki i jak źle je zrobili fachowcy. Źle skręcili albo puściła uszczelka pod głowicą i ubywało delikatnie płynu i kopcił na biało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jestem daltonistą ale jak mi w turbosprężarce pękła ośka od strony gorącej na pół to za mną

rozciągała się zasłona dymna w białym kolorze i waliło smołą jak diabli.Kropelki oleju z uszczelnienia

lały się do rozgrzanego jak grill katalizatora a on dymił jak Pazura na planie filmowym (nic smiesznego) ;o)

Czego nikomu nie życzę bo naprawdę nic śmiesznego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!