Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Skrzynia basowa


Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście nie zbyt znam to co pokazałeś sam przymierzam się do zakupu tuby JBL myślę że rozsądniejsze rozwiązanie zajmujące mniej miejsca, przy efekcie porównywalnym :) też ładnie puka(słyszałem ją na żywo) wzmacniacz masz- wzmacniacz a kable to już potem można dokupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xvjakubvx super :) Na gwiazdkę prezent i na wiosnę już cię słychać w sąsiedniej wiosce :P

Każdy ma swój gust i każdemu co innego się podoba inaczej półki pełne by były niesprzedanego badziewia a jednak towar się obraca :P

Piter17 czy w twojej instalacji radio jest ori i głośniki są ori? Czy chcesz aby muzyka grała dla ciebie czy dla "osiedla"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dreamerek, na wiosce to może Ty mieszkasz, jak przerabiasz samochód - robisz to dla siebie! Widocznie tego nie rozumiesz, że ktoś ma inne poglądy niż Ty, jak ktoś lubi słuchać muzyki w samochodzie to poprawia dźwięk wg własnego uznania zmieniając radio/głośniki itd. A do tego jak chcesz się wykazać to naucz się, że jak do kogoś się piszę i używa zwrotów osobowych to należy je pisać z dużej litery. Ktoś chce więcej niskich tonów to je poprawia tyle na temat

Edytowane przez xvjakubvx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dreamerek, na wiosce to może Ty mieszkasz

W tych czasach to zaszczyt mieszkać na wiosce :) Większość ludzi "na stanowiskach" właśnie buduje się poza miastem... To tak dla przypomnienia aktualnej sytuacji w kraju.

 

jak przerabiasz samochód - robisz to dla siebie!

I niekoniecznie przekonuj do tego wszystkich, że takie rozwiązanie jest jedynym słusznym...

 

Ktoś chce więcej niskich tonów to je poprawia tyle na temat

I tu się zgodzę ale podkreślę stwierdzenie "to je poprawia" a nie ..... :P

Zawsze powtarzam: Jedź, posłuchaj i kupuj... To jest jedyna słuszna droga inaczej to są eksperymenty.

 

Przeczytaj to jeszcze raz:

Każdy ma swój gust i każdemu co innego się podoba

i zastanów się nad swoją wypowiedzią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ja bym tego zestawu nie brał,

sama skrzynka jest fajna 1200W

ale wzmacniacz za słaby ma tylko 500w

 

już lepiej mieć zbyt mocny wzmacniacz

i po prostu wyregulować na nim moc stosownie do głośnika

 

poszukaj takiej skrzynki bez żadnych dodatków,

typu ramka pod rejestracje itd ;p.

Co do wzmacniacza to co najmniej moc znamionowa skrzynki/tuby żebyś poczuł tą moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuba = NIE, Skrzynia = TAK. Czemu, nie będę tłumaczyć. W podobnych pieniążkach (tylko, że bez wzmacniacza) można dostać mało wymagającego mocowo JL'a. Np. http://allegro.pl/jl-audio-10w1v2-nowy-subwoofer-mdf-polski-dealer-i1811474059.html . Ewentualnie 12cali, jeśli ma zejść niżej, przy trochę niższej dynamiczności.

Matuszi ta skrzynka chciałaby mieć 1.2kW, a wzmacniacz 500W. Swoją drogą 500W to wcale nie jest mało. Przeczytaj faq na forum i definicję RMS.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja skorzystam z okazji i podepnę się pod temat:) też posiadam Megi z 2007 roku i moje pytanie brzmi czy da coś wymiana na lepsze głośniki przy seryjnym radiu ? Wcześniej miałem Astre ze skrzynią i powiem ze cięzko sie przesiąść bez bum :) nie mówie tu o słuchaniu muzyki aż sąsiadowi okna drżą ale o dobrym basie. Obecnie seryjne głośniki zaczynają charczeć. Zna ktoś specyfikę seryjnego radia ? p.s. zdziwiło mnie iż nie ma w nim mp3 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hmmm szukałem i szukałem i nie znalazłem nic o radiu seryjnym (jakie wyjścia itd itp) w poprzednim autku miałem serie + aktywną skrzynie z allegro (NO NAME) i powiem tak - grało to lepiej niż nie jeden JBL i inne - chłopaki byli pod wrażeniem tylko nie wiem jak tutaj sie to ma z podłączeniem takiej aktywnej skrzyni. "czincze" chyba bym wpiął ale co ze sterowaniem, + i - ? gdzie to powpinać. Jeszcze autka nie znam - dopiero poznaje :) i lubie grzebać ( w pierwszym dniu dostałem się do dmuchawy bo coś cykało - liśc ktory poźniej wygrzebywałem hehehe drutem ze środka dmuchawy ) ale tutaj jest tyle elektroniki ze nie wiem wogole jak sie do tego zabrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!