Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Próg załączenia turbiny


esh0

Rekomendowane odpowiedzi

jezdizłem kilkoma samochodami z turbiną i nigdy nie spotkałem się z sytuacją załączania turbiny. Turbina pracuje cały czas tylko w turbinach bez zmiennej geometri odczuwa się tzw turbo dziurę

k9k_796_15_dci_63_kw_85_km_179.jpgk9k_898_15_dci_81_kw_110_km__nowy_megane_141.jpg

 

Dodano: 06 wrz 2011 - 23:30

Według mnie masz coś nie tak powinien zbierać się od 1700 obrotów gdzie max moment się zaczyna

Edytowane przez pawelsonx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz przez przypadek 101 konnej wersji? Mam takowy silnik w swoim bolidzie i mam dokładnie takie same odczucie. Przy 2 tys. jedzie ale bez rewelacji 2,7 tys maszyna zaczyna żyć. Był tu wątek i dowiedzialem sie tyle ze moze byc przestawiona jakaś sztanca lub sztyca, ( element który reguluje moment przestawienia się łopatek w turbinie z zmienna geometria. Jakos nie zebrałem się by pojechac do mistrza od turbin by to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!