Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomózcie nowemu


Arturro82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich:) z Reniferem jestem związany już od kilku lat a dokładnie modelem R19 w htb. Przyszedł czas na zmianę i zastanawiam się właśnie nad Scenic-iem I ph II.Znalazłem taki oto wózek , i dlatego proszę Was szanownych użytkowników o ocenę. jestem laikiem w przypadku tych nowszych autek wiec dlatego chce się poradzić, a dieslem to jeździłem okazyjnie ale Vectra C.

scenic

 

z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się dość tani. Jak będziesz miał kupować to sprawdź przegląd kiedy był robiony, a nie do kiedy jest ważny. W Polsce honoruje się przegląd niemiecki tylko rok od czasu kiedy został zrobiony, z belgijskim może być podobnie. Jeśli rok od przeglądu minął to czeka Cię robienie kolejnego z D.I.P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś taki piękny i tani :) przebieg jakiś mały... hak, więc mógł coś ciągać... akumulator oryginalny jeszcze, więc do wymiany, miałem taki i w wieku 8 lat odesłałem go na spoczynek, choć jeszcze dawał radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś taki piękny

Taaaaaa, plaka to poszło tam chyba z 5 wiader.

Ciekawe czy silnik od spodu też taki czyściutki i czy miało to na celu ukrycie wycieków.

IMO może to być mina.

 

Poza tym dał foto tyłu, a o froncie jakoś zapomniał i zderzak (z jedynego zdjęcia przodu) wygląda na źle spasowany ze zderzakiem, nie musi to od razu oznaczać dzwona ale warto mieć na uwadze.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za spostrzeżenia- ale przede wszystkim brak numeru telefonu do gościa wiec nie ma jak się na oględziny umówić:)

i kolejne autko:

scenic