Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

piski podczas działania klimatronika


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Może już ktoś pisał o takiej sytuacji, ale nie umiem tego zlokalizować- jak załączę klimę to słychać jakiś dodatkowy pisk!Coś w rodzaju nie nasmarowanej np.ośki wentylatora lub coś co się kręci,ale nie bezszelestnie!Raz ciszej raz głośniej,na chwilkę zanika całkowicie,a po chwili znów od nowa! Jak wyłączę klimę to jest cisza! Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie może być problem? Ja mam wrażenie że coś się trze jakby padało łożysko czegoś albo jakaś wirująca część zaczyna pracować na sucho!Proszę o wyrozumiałość ale jestem laikiem w sprawach mechanicznych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie będziesz używał klimy to można sobie jeździć i jeździć. Trzeba najpierw dokładnie zlokalizować usterkę. Podejrzewam że będzie trzeba poszukać nową sprężarkę klimy. A czas wymiany jak wszystko będzie to zajmie 1 dzień.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Już oglądałem kilka ofert sprężarek klimy ale widziałem także że wymienia się tylko łożysko sprężarki!

Pogadam z jakimś mechanikiem co poleca,a jak usunę usterkę to dam znać! Pozdrawiam cię aston76! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...