Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Starsznie klekocze podczas jazdy


oko26

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Auto po wymianie pompy, czyszczeniu zbiornika, wymianie magistrali wraz z listwą ciśnieniową, wszystko to po opiłkach. Wtryski zregenerowane w "MOTOMAXIMUS" przejechałem ok 400km po czym padły 3 sztuki wtrysków odesłałem na gwarancji, znowu przysłali założyłem i działa. Ale niestety gdy odpalam rano auto kopci na biało i przez chwile nie równo chodzi, potem wchodzi na obroty i już jest wszystko ok. Oczywiście nie do końca bo słyszę straszny klekot i wydaje mi się że to klekoczą wtryski i najbardziej podczas jazdy, ale najdziwniejsze jest to że nie wyświetla żadnych błędów, pod kompem ciśnienie na pompie wtryskowej- idealne, wszystkie pozostałe parametry- idealne , jak już pisałem żadnych błędów, wtryski zakodowane na nowych kodach. Jedyne czego nie zrobiłem (bo nie mialem) to nie wymieniłem podkładek pod wtryski tych miedzianych, ale czy to może dawać takie efekty? proszę was o odpowiedz bo auto mnie zrujnuje, a jest to moje trzecia renia ale pierwszy diesel, i nigdy więcej nie kupie diesla.. Podpowiedzcie coś

Dodam jeszcze że wtryski trzymają ciśnienie wszystkie cztery idealnie

Edytowane przez oko26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co nasuwa się na myśl to to, że może te kody źle wygenerowali, niezgodnie z parametrami delphi. Ja regenerowałem jeden wtrysk u tych panów z reklamy na naszym forum. Nie generują nowych kodów jak nie wymieniają końcówki. Wgrałem oryginalny kod z wtrysku. Zrobiłem już ponad 10kkm i najmniejszych problemów. Jeszcze taka mała dygresja: tym silniku pierwszy wtrysk to ten od strony koła zamachowego, ale myślę że osoba która wgrywała kody wie o tym.

Podkładki napewno nie dają takiego efektu, jednym z efektów jaki dają to gryzący dym w kabinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne dymu rano brak, auto pali dobrze, ale pojawiły się błędy z centralki. Gdy auto piłuje mniemam żadnych błędów, ale gdy chce zejść z pedału gazu i jadę delikatnie tak że ekonomizer pokazuje bardzo małe spalanie zapala się tryb serwisowy i auto traci siłę, ale gdy dodam gazy servus się wyłącza i auto odzyskuje normalną prace. Błędy te to "PRZERWA W SPALANIU WTRYSK NO.1", tylko gdy sprawdzam ciśnienie pod kompem na postoju( nie mogę sprawdzić podczas jazdy) i na wolnych obrotach i na wysokich jest idealne.. Panowie z Motomaximusa odmówili mi kolejnej reklamacji czyli 1625zł w błoto, upierają się że to robią na Delphi a ja przeczytałem gdzieś że na chińszczyźnie i że dlatego tak krótko to działa. ich generacja kodów jest też wątpliwa ponieważ po reklamacji wymienili znowu wszystkie końcówki i nadali kody co dziwne kody były te same tylko w innej kolejności, poprostu pozamieniane z wtryski nr1. na wtrysk nr.4 a reszta bez zmian, więc zastanawiam się czy owi fachowcy nie kupili sobie porostu naklejek które to naklejają na chybił trafił i tak naprawdę żadnych kodów nie generują

 

Dodano: 30 wrz 2011 - 20:02

Panowie czy w scenicu II pierwszy wtrysk to ten od strony akumulatora? A pytam dlatego bo, komputer pokazał mi "Przerwę w spalaniu w komorze No.1" Czyli jeden z wrtysków ma jakiś problem(przerwa pojawia się w przypadku gdy auto leci te ok.100km/h a spalanie pokazuje ok.3.5l/100km (ekonomizer) wtedy wyskakiwał mi tryb serwisowy. Wiec wymieniłem wtrysk No.1 czyli tak jak powiedział mi mechanik od strony akumulatora(skrzyni biegów) bo niby w renówkach to ten jest pierwszy, ale niestety problem był nadal, pomyślałem że może pierwszy jest jednak od strony rozrządu i postanowiłem go wymienić i ku mojemu zdziwieniu okazało się że tak, auto przestało wyrzucać tryb serwisowy, więc może jednak pierwszy to ten od strony rozrządu??????? Proszę wypowiedzcie się bo nie wiem teraz jakiej kolejności wpisać teraz kody do ecu

 

Dodano: 01 paź 2011 - 08:02

Po wymianie jednego z regenerowanych wtrysków, auto działa jak należy..

 

JEŚLI REGENERACJA WTRYSKIWACZY TO NIGDY W FIRMIE "MOTOMAXIMUS"

 

Temat do zamkniecia

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.10 -rozumiem że to pod przypływem radości, lecz proszę unikać takich uniesień

 

0cool

Edytowane przez 0cool
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!