Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Starsznie klekocze podczas jazdy


oko26

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Auto po wymianie pompy, czyszczeniu zbiornika, wymianie magistrali wraz z listwą ciśnieniową, wszystko to po opiłkach. Wtryski zregenerowane w "MOTOMAXIMUS" przejechałem ok 400km po czym padły 3 sztuki wtrysków odesłałem na gwarancji, znowu przysłali założyłem i działa. Ale niestety gdy odpalam rano auto kopci na biało i przez chwile nie równo chodzi, potem wchodzi na obroty i już jest wszystko ok. Oczywiście nie do końca bo słyszę straszny klekot i wydaje mi się że to klekoczą wtryski i najbardziej podczas jazdy, ale najdziwniejsze jest to że nie wyświetla żadnych błędów, pod kompem ciśnienie na pompie wtryskowej- idealne, wszystkie pozostałe parametry- idealne , jak już pisałem żadnych błędów, wtryski zakodowane na nowych kodach. Jedyne czego nie zrobiłem (bo nie mialem) to nie wymieniłem podkładek pod wtryski tych miedzianych, ale czy to może dawać takie efekty? proszę was o odpowiedz bo auto mnie zrujnuje, a jest to moje trzecia renia ale pierwszy diesel, i nigdy więcej nie kupie diesla.. Podpowiedzcie coś

Dodam jeszcze że wtryski trzymają ciśnienie wszystkie cztery idealnie

Edytowane przez oko26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co nasuwa się na myśl to to, że może te kody źle wygenerowali, niezgodnie z parametrami delphi. Ja regenerowałem jeden wtrysk u tych panów z reklamy na naszym forum. Nie generują nowych kodów jak nie wymieniają końcówki. Wgrałem oryginalny kod z wtrysku. Zrobiłem już ponad 10kkm i najmniejszych problemów. Jeszcze taka mała dygresja: tym silniku pierwszy wtrysk to ten od strony koła zamachowego, ale myślę że osoba która wgrywała kody wie o tym.

Podkładki napewno nie dają takiego efektu, jednym z efektów jaki dają to gryzący dym w kabinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne dymu rano brak, auto pali dobrze, ale pojawiły się błędy z centralki. Gdy auto piłuje mniemam żadnych błędów, ale gdy chce zejść z pedału gazu i jadę delikatnie tak że ekonomizer pokazuje bardzo małe spalanie zapala się tryb serwisowy i auto traci siłę, ale gdy dodam gazy servus się wyłącza i auto odzyskuje normalną prace. Błędy te to "PRZERWA W SPALANIU WTRYSK NO.1", tylko gdy sprawdzam ciśnienie pod kompem na postoju( nie mogę sprawdzić podczas jazdy) i na wolnych obrotach i na wysokich jest idealne.. Panowie z Motomaximusa odmówili mi kolejnej reklamacji czyli 1625zł w błoto, upierają się że to robią na Delphi a ja przeczytałem gdzieś że na chińszczyźnie i że dlatego tak krótko to działa. ich generacja kodów jest też wątpliwa ponieważ po reklamacji wymienili znowu wszystkie końcówki i nadali kody co dziwne kody były te same tylko w innej kolejności, poprostu pozamieniane z wtryski nr1. na wtrysk nr.4 a reszta bez zmian, więc zastanawiam się czy owi fachowcy nie kupili sobie porostu naklejek które to naklejają na chybił trafił i tak naprawdę żadnych kodów nie generują

 

Dodano: 30 wrz 2011 - 20:02

Panowie czy w scenicu II pierwszy wtrysk to ten od strony akumulatora? A pytam dlatego bo, komputer pokazał mi "Przerwę w spalaniu w komorze No.1" Czyli jeden z wrtysków ma jakiś problem(przerwa pojawia się w przypadku gdy auto leci te ok.100km/h a spalanie pokazuje ok.3.5l/100km (ekonomizer) wtedy wyskakiwał mi tryb serwisowy. Wiec wymieniłem wtrysk No.1 czyli tak jak powiedział mi mechanik od strony akumulatora(skrzyni biegów) bo niby w renówkach to ten jest pierwszy, ale niestety problem był nadal, pomyślałem że może pierwszy jest jednak od strony rozrządu i postanowiłem go wymienić i ku mojemu zdziwieniu okazało się że tak, auto przestało wyrzucać tryb serwisowy, więc może jednak pierwszy to ten od strony rozrządu??????? Proszę wypowiedzcie się bo nie wiem teraz jakiej kolejności wpisać teraz kody do ecu

 

Dodano: 01 paź 2011 - 08:02

Po wymianie jednego z regenerowanych wtrysków, auto działa jak należy..

 

JEŚLI REGENERACJA WTRYSKIWACZY TO NIGDY W FIRMIE "MOTOMAXIMUS"

 

Temat do zamkniecia

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.10 -rozumiem że to pod przypływem radości, lecz proszę unikać takich uniesień

 

0cool

Edytowane przez 0cool
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!