Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

LPG do 2.0 16V


DARREK

Rekomendowane odpowiedzi

Jak montować, to coś sprawdzonego.

Stag 300+, reduktor Zavoli Zeta N lub AC R01, wtryskiwacze Reg Fast ewentualnie drożej Hana H2000 czerwone lub zielone.

Podstawa to i tak dobry gazownik.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazdo obd podaje wszystkie parametry niezbędne dla staga premium także można się nad nim zastanowić, reduktor zdecydowanie z tych dwóch ac, a wtryski zielone, na czerwonych będzie musiało być duże ciśnienie co będzie drażniło hanki.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazownik poleca mi nową firmę LPGTECH.

To w zasadzie nie tyle klon STAGA co sterownik rozwijany przez tą samą osobę :)

Tylko póki co są dość krótko na rynku.

 

Stag premium można sobie darować (szkoda kasy), zwykły PLUS tutaj styknie.

Edytowane przez fred
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Przede wszystkim znajdź dobry, sprawdzony warsztat w okolicy, informacji poszukaj na forum lpg - poprawny montaż to podstawa.

Jeżeli "namierzysz" gazownika to możesz jemu "trochę" zaufać i niech on dobierze Ci reduktor. Wymienione przez Ciebie reduktory są porównywalne i w zależności od swoich doświadczeń gazownicy będą polecali jeden lub drugi.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbij do tego warsztatu

ul. Grabiszyńska 231 e,f

53-234 Wrocław

tel./fax +48 71 333 00 43

tel./fax +48 71 333 00 44

http://www.autogaz.wroc.pl

 

Gość polecany na forum lpg będziesz zadowolony jeździł na stagu 300+, ac r01 i hanach.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbym wybierać, to jednak AC01. Osobiście mam Zetę N i jest on wystarczający ciśnieniowo i super termicznie. Niestety coś za coś. Wewnętrzne sprężynki grzewcze po 70tys musiałem podczas regeneracji parownika niemalże odkuwać. W środku był taki syf, że reduktor nie był już w stanie wytworzyć jakiegokolwiek przepływu gazu. Tak więc największa zaleta Zety, jest też największą jego wadą.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie ma się do czego przyczepić :D, nawet kubraki na hankach. Nawierty masz zrobione w tych cyckach na to przewidzianych czy jakoś bliżej? Wybacz, że męczę, ale ten silnik i lpg są mi ostatnio bardzo ciekawe w połączeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!