Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nie da sie wbic biegow


przemekdg

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy i kolezanki mam problem z moja megi 1.4 16V 98km mianowicie na nie wlaczonym silniku biegi w skrzyni wchodza dosc precyzyjnie natomiast po uruchomieniu silnika nie da sie wbic zadnych biegow a do tego wsteczny przy probie wrzucania strasznie zgrzyta . Rozkladam rece i wole cos sie dowiedziec od was aby mnie nie wkladali mechanicy po warsztatach na drzewo bo dzis uslyszalem ze do wymiany tarcza docisk i lozysko sprzegla i to podobno przez to tak sie dzieje. bardzo prosze o porade a moze ktos mial cos podobnego. bede wdzieczny

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie możesz wrzucić biegu na pracującym silniku to masz do wymiany wysprzęglik od sprzęgła (przy okazji warto wymienić sprzęgło i docisk i łożysko oporowe) ale najpierw sprawdziłbym poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie poziom oleju jest ok.

 

Dodano: 28 paź 2011 - 19:05

troche sie przestraszylem czy to nie pada skrzynia ale te objawy tez spotykam po raz pierwszy ze na wlaczonym silniku nic nie dziala a na wylaczonym wlacza sie biegi precyzyjnie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poziom oleju tylko płynu hamulcowego należy sprawdzić w zbiorniczku od hamulców. W nim znajduje się oddzielny przewód do pompy sprzęgła i wysprzęglika. Meganki II mają sprzęgło hydrauliczne czyli nie posiadają linki. Układ jest następujący zbiorniczek z płynem hamulcowym-> pompa sprzęgła-> wysprzęglik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci e troszke mnie zaskoczyles swoja wiedza na ten temat i bardzo ci dziekuje musze to sprawdzic jak najszybciej. ale mam przeczucie ze to jednak ta tarcza kontra wysprzeglik kontra reszta;) a wlasnie jest jeszcze cos czy mozesz mi powiedziec czemu jak jest samochod odpalony i popracuje jakies 10 minut badz przejade kawalek to wszystko dziala bez zarzutu??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7 + ostrzeżenie. Proszę używać PL znaków, oraz zacząć stosować się do zasad poprawnej pisowni.

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wrzucasz bieg skoro w pierwszym poście piszesz, że nie masz takiej możliwości przy pracującym silniku. Ewentualnie zapowietrza się wysprzęglik. I stąd te kłopoty.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro musze to posprawdzac dzieki za naprowadzenie mam nadzieje na wlasciwy trop a co do tego ze nie moge wlaczyc biegu to zapomnialem wczesniej napisac ze po kilku minutach to ustaje i wszystko pracuje jak trzeba. acha czy mozesz mi powiedziec czy zestaw sprzegla valeo jest dobrym rozwiazaniem??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zestaw sprzegla valeo jest dobrym rozwiazaniem??

 

Jest dobrym rozwiązaniem. Osobiście przed wydawaniem większej kasy zrobiłbym następującą rzecz: wymieniłbym płyn hamulcowy, odpowietrzył układ hamulcowy i układ sprzęgła. I dopiero po tym zabiegu jak nie pomoże zacząłbym się zastanawiać nad wymianą.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ci dziekuje fajnie ze mozna sie kogos poradzic i nie zrypie cie jak czegos sie nie wie pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Polecam zapoznanie się z regulaminem.

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 03 lis 2011 - 16:32

wszytsko posprawdzane olej, plyn, dzialania pompki i jest ok jestem juz po wymianie kompletnego sprzegla i co wazniejsze WYSPRZEGLIKA ktore w 95% bylo przyczyna opisywanej wady. teraz wszystko dziala precyzyjnie i ogladajac wiele czesci czasem lepiej dolozyc pare zlotych i kupic valeo. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!