Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Naprawa czy zakup angola i przekładka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie,

Ostatnie kilka dni siedziałem w google i czytając o przekładkach wpadł mi do głowy pewien pomysł. Proszę was o radę. Posiadam od 2003 roku Meganke II 1.5 dci w ładnym czarnym kolorze:) Ze względu że od kilku lat jeżdzę codziennie autem służbowym Megi stoi zaniedbana w garażu.Ale nie chcę jej sprzedać bo w tej chwili ceny już są bardzo małe a do auta mam sentyment ;) Razem zjeździliśmy 260 tkm. W auto obecnie trzeba by było włożyć trochę grosza. tzn. poobijany jest z każdej strony :) do wymiany zderzaki,błotniki i lekko uszkodzony prawy bok. Do tego dochodzi mechanika... czyli sprzęgło,tarcze,taśma airbagu,siłowniki w tylnych drzwiach, a do tego ostatnio nie chce odpalić. Reasumując trochę grosza bym musiał włożyć. Ale za to środek ma idealny. Co myślicie o zakupie anglika w dobrym stanie i wykorzystaniu mojego środka i reszty do przekładki a resztę opchnąć ?? Nie wyszło by taniej i ładniej ?? Najfajniej było by znaleść czarnego i przełożyć tabliczki vin i trzeba by było anglika rejestrować ;) da się tak?? Proszę was o opinie i informacje gdzie szukać dobrych anglików i ew. warsztat w warszawie.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megane 2 jest nieprzekładalne bezpiecznie...na europejską strone....

trzeba ciąć i to duzo jak śie nie myle...niestety większośc reno jest łatwe do przeróbki ale nie M2

pomysł dobry ale moim zdaniem jeśli ściana grodziowa sanie trzeba ciąć to nigdy już idalne nie będzie i chyba przednią szybę trzeba wyjąć

nie mówie że nie ma takich przełożonych...ale to typowe na tzw handel

 

,,,Najfajniej było by znaleść czarnego i przełożyć tabliczki vin i trzeba by było anglika rejestrować da się tak??,,,

 

kolego za takie coś jest kryminał....:) ale też bym tak kombinował w tą srone ;)

 

a tak na serio to zależy gdzie jest nr nabity vin kielich amora łatwo zrobic ale naklejka na bocznym słupku lipa bo trzeba spawać

 

kup angola i zrób swoje a resztki opyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil_kropka pierwsza kontrola policyjna i masz prokuratora na karku za przerobienie pola numeracji VIN. Jak już to bym dokupił części i z nich naprawiał auto.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było na tvn turbo o przerabianiu anglików. Wcale to nie takie proste i tanie.... lepiej tak jak napisali poprzednicy poszukać części i naprawić. Policz dobrze czy koszt anglika i koszt przeróbki jest tego wart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie o to mi chodziło, dziękuje wam za opinie.

Reasumując, środa - czwartek podciągnę megi na diagnostykę czemu nie odpala i od razu zapiszę ją na sprzęgło puki co.Żeby tylko była sprawna i na chodzie.

A później blacharz.

TO jeszcze mam dla was zagadkę na zakończenie postu.

 

Auto zgasło na biegu i już nie odpaliło.Po starcie brak kręcenia,tylko lampki i jedno wielkie miganie wszystkich światełek a do tego dzwięk jakby zwarcia:/

Samo zamykanie i otwieranie auta jest dziwne to tak jakby spowolnione siłowniki bez trzaśnięcia.

Aku sprawdzałem i jest ok. co to może być? i czy pod kompem powinno pokazać przyczynę?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!