Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Blokujący się zamek bagażnika


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przejrzałem posty ale nie znalazłem nic co by pasowało do mojego problemu. Mianowicie w okresie jesienno-zimowym mam problem z otwieraniem bagażnika. Pod wpływem wilgoci (tak przypuszczam)przycisk do otwierania klapy bagażnika nie reaguje. Naciskam go kilkakrotnie szybko szarpiąc przy tym za klapę bagażnik się otwiera. Raz rozebrałem wszystkie plastiki niby wszystko OK zauważyłem kilka przewodów cieniutkich w otulinie materiałowej(tak mi się wydaje). Mam wrażenie, że to wina przewodów ale jak ktoś ma jakiś pomysł lub miał to u siebie to prosiłbym o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś tak samo. Problemem okazały się przewody, które poprzecierane były w ruchomym miejscu między klapą a dachem samochodu. Przebiegają w tamtym miejscu w użebrowanej osłonie. W moim przypadku wystarczyło wyjąć kable i zaizolować. Pewnie za jakiś czas trzeba będzie wymienić kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gdzieś zasłyszałem, że chodzi o wiązkę przewodów biegnących bezpośrednio bo elektrozamka, że trzeba odpiąć wtyczkę odlutować i przylutować nowe przewody do wtyczki i po sprawie. Tylko problem czy już ktoś to robił i czy można pozyskać jakiegoś manuala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontuj włącznik i zobacz czy nie jest zaśniedziały i sprawdź miernikiem czy zwiera.

Jeśli tak to sprawdź na krótko silniczek czy działą.

Jeśli tak to wina prawdopodobnie leży po stronie przewodów.

Ja u siebie w sedanie musiałem wymienić 4 bo okazało się że 3 pękły.

Jak będziesz wymieniał to proponuję grubsze i bardziel elastyczne (najlepiej z samej miedzi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przejrzałem posty ale nie znalazłem nic co by pasowało do mojego problemu. Mianowicie w okresie jesienno-zimowym mam problem z otwieraniem bagażnika. Pod wpływem wilgoci (tak przypuszczam)przycisk do otwierania klapy bagażnika nie reaguje. Naciskam go kilkakrotnie szybko szarpiąc przy tym za klapę bagażnik się otwiera. Raz rozebrałem wszystkie plastiki niby wszystko OK zauważyłem kilka przewodów cieniutkich w otulinie materiałowej(tak mi się wydaje). Mam wrażenie, że to wina przewodów ale jak ktoś ma jakiś pomysł lub miał to u siebie to prosiłbym o pomoc.

Kolego miałem ten sam problem jak opisujesz pora jesienno-zimowa w zeszłym roku doprowadziła mnie do szału:) raz się otwierało raz nie,kiedyś po zapakowaniu rzeczy do bagażnika musiałem przez tylne siedzenia wyciągać.Jak było ciepło wyciągnąłem cały element ten w gumie co naciskasz,wyciągnąłem niby hermetyczny w środku była woda na tyle że zalane były styki,wysuszyłem przeczyściłem styki i do dziś działa wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Kilka postów wyżej napisałem jak sprawdzić zamek bo miałem taki sam przypadek.

Bagażnik możesz otworzyć od środka. Składasz fotele, wchodzisz do bagażnika od środka samochodu i płaskim śrubokrętem z zamku przesuwasz specjalny suwak do otwierania mechanicznego zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Która wiązka (ta w gumie) przejrzałem i na oko jest ok i to był błąd na oko OK ale jak zaczołem ciągnąć pojedyńczo to okazało się, że cienki czarny wyszedł z gumy. Usterka naprawiona kabel polutowany wszystko działa OK. :D

 

:P

 

Dodano: 08 lut 2013 - 12:29

Światła przeciw mgłowe tył same się naprawiły, niestety znów nie świecą. :P Czy ktoś wie gdzie jest przekaźnik od nich bo jak przez moment działały to przy załączaniu słyszałem jak się załączał. teraz cisza :mrgreen:

Edytowane przez tkwiatek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!