Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spryskiwacze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Chciałbym dowiedzieć się w jaki dokładnie sposób wymienić przewody od spryskiwaczy. Jeden z przewodów jest przerwany więc za jednym zamachem wymienię dwa.

 

Prosiłbym Was o jakieś wskazówki - czy też opis jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz wygłuszenie maski to je zdejmij, tam już zobaczysz jak biegną rurki do spryskiwacza. Nie ściągaj rurek z trójnika i końcówki spryskiwacza, tylko rozetnij je w tych miejscach nożykiem do tapet. Jak będziesz nakładał nowe rurki to je troszkę rozgrzej, np. nad płomieniem zapalniczki. Tylko ich nie przypal, mają się rozgrzać, a nie stopić. Dobrze jest posmarować końcówki, na które będziesz wciskał rurki płynem do naczyń, ale ostatecznie powinno wystarczyć trochę śliny. :)

Tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jak "u samej dupy" jeszcze coś jest jeszcze nie tak. Wtedy będzie rozbiernako tak jak w poradniku opisujący konserwację pompki od spryskiwaczy tak ? Pomijając oczywiście bezpośredni rozbiór pompki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

P_r_z_e_m_o a nie może po prostu zdjąć wężyków z dyszy ? Czemu polecasz ucięcie i doczepienie części ?

 

 

A podpinając się do tematu to mam właśnie taki problem: spryskiwacze działają lecz nierówno pryskają. Od strony pasażera pryska mocno i tak dynamicznie a od strony kierowcy tak jak by nie było ciśnienia.. Sprawdzałem wężyki(czyściłem je) i są jak najbardziej przepuszczalne. Więc o co chodzi ? Chyba tak nie powinno być do końca ?

A jeśli chodzi o spryskiwacz tylni to nie tryska tylko woda wypływa z dyszy i spływa po szybie. Tak powinno być czy nie za bardzo ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d strony pasażera pryska mocno i tak dynamicznie a od strony kierowcy tak jak by nie było ciśnienia.

Prawdopodobnie przytkane dysze, wymień na nowe lub wyczyść.

 

A jeśli chodzi o spryskiwacz tylni to nie tryska tylko woda wypływa z dyszy i spływa po szybie. Tak powinno być czy nie za bardzo ? :)

Niestety tak ma chyba być, u mnie w kombiaku też spływa i nie wygląda aby ktoś dyszę uszkodził czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tylnia dysza nie wygląda na uszkodzoną a płyn spływa po szybie :) Z przodu dysze czyściłem. Przedmuchiwałem a także ciepłą wodą ze strzykawki robiłem. Jakiś czas tryskało lepiej i bardziej dynamicznie ale teraz znowu słabiutko... mimo że kierunek dyszy jest ustawiony dość wysoko tryska w wycieraczkę XD

Edytowane przez deiw_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o a nie może po prostu zdjąć wężyków z dyszy ? Czemu polecasz ucięcie i doczepienie części ?

Może, jak mu się oczywiście uda i przy okazji nie pourywa króćców przy spryskiwaczach. Poza tym bartos pisze, że ma jeden przewód nieszczelny, więc po co się siłować jak to można prosto i szybko załatwić?

Przedmuchaj dyszki spryskiwaczy, być może jakieś śmieci dostały się do dyszek? A Z tylnego spryskiwacza woda się wylewa i to jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić po odłączeniu wężyków ?

Ja po prostu wypchnąłem je do góry i tyle :)

 

Co do płukania to zalecam nie strzykawkę tylko STRZYKAWĘ, jak największą w rozsądnej cenie znajdziemy (żeby nowa dysza nie okazała się tańszym rozwiązaniem :)), aby można było dać solidne ciśnienie i wodę z płynem do mycia naczyń (sama woda u mnie nie podziałała).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz wygłuszenie maski to je zdejmij, tam już zobaczysz jak biegną rurki do spryskiwacza.

Tyle

 

 

Próbowałem odpiąć dzisiaj tą mate wygłuszającą jednak nie cholery nie chce puścić te zaczepy. Czy one mają wyjść z tych dziurek w masce czy inaczej są zapinane? Co Prawda mam scenica II ale nie powinno być różnicy.

Edytowane przez spamergt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!